Tefal Perfectmix+ high speed blender BL82AD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Perfectmix+ high speed blender BL82AD op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nicole 11-11-2020

Slechte ervaring

Wij hadden hoge verwachtingen van deze blender maar helaas....

Wij hebben de instructie goed doorgenomen en daar ook naar gehandeld (ring bevochtigd en de pijltjes op gelijke hoogte) maar het mocht niet baten. Bij het verwijderen van de kan, na het blenden van smooties, draait de kan los van de zwarte bevestigingsring.... met als gevolg dat de inhoud over het motorische gedeelte van de blender leeg stroomt.

Wij hebben de blender retour gestuurd en zijn over de afwikkeling van de retourzending zeer tevreden.

Minpunten

• zie de beoordeling
  • maakt veel lawaai

Aritje 05-06-2020

Krachtig apparaat

Wij zijn heel blij met dit apparaat. Voor ons elke ochtend gezonde smoothies!!
Dadels, noten, gember - geen moeite voor deze blender!
Super handig ook de auto clean functie, waarmee de blender in een handomdraai weer schoon is.

Pluspunten

• Krachtig
  • Grote mengbeker
  • Auto clean functie

Minpunten

• Geluid

Petra 30-05-2020

Supercrusher

Ondanks het lawaai werkt dit apparaat naar behoren. Bevroren fruit en ijsblokjes zijn een eitje voor dit apparaat. Schoonmaken gaat heel gemakkelijk in de vaatwasser.

Pluspunten

• Zeer sterk
  • Kan in vaatwasser
  • Voorgeprogrammeerd

Minpunten

• Lawaai

Efbee 27-05-2020

Krachtige blender

Deze blender voelt stevig aan en heeft een mooie behuizing. Door de zuignappen onder blijft dit apparaat stevig op zijn plek staan. De beker plaats je eenvoudig op het apparaat en met een draaibeweging is deze vergrendeld. Fijn dat het een groot formaat beker is, zodat je makkelijk in een keer voor vier personen een smoothie kunt maken.
De bediening is heel eenvoudig, je kunt de voorgeprogrammeerde programma’s kiezen en evt zelf de tijd verkorten of verlengen met de draaiknop. Na de gekozen instelling stopt het programma vanzelf. De eerste keer dat we de blender aanzetten schrokken we van het harde geluid! Dat is meteen ook het enige minpunt.
Verder doet de blender goed zijn werk. We hebben er vers fruit en groenten in gedaan maar ook regelmatig bevroren fruit en ijs. Alles werd netjes fijngemalen en gecrushed. Het is handig om bevroren fruit niet als eerste in de beker te doen, maar eerst een laag vloeibaar. We hebben nl. een keer gehad dat het bevroren fruit vast liep in de mesjes.
Met de bijbehorende spatel is de beker goed leeg te maken. De autoclean functie is tot slot echt ideaal, hierdoor kun je de restjes onderin meteen wegspoelen.
Online kun je ter inspiratie diverse recepten vinden. Wij zijn heel enthousiast over deze krachtige blender; een ster minder voor de luidruchtige motor, maar verder zeker een aanrader!

Pluspunten

• Krachtig
  • Stabiliteit
  • Bediening

Minpunten

• Geluid

VON 24-05-2020

Groot en krachtig

Wij zijn zeer enthousiast over deze blender. Hij heeft een krachtige motor en maakt met gemak heerlijke smoothies. In vergelijking met een gewonen blender, zijn die smoothies luchtiger opgeklopt met een laagje schuim. De grote beker is handig in gebruik, voor zowel links- als rechtshandige personen. De blender heeft voorgeprogrammeerde programma's die je met 1 druk op de knop kunt starten. de blender stopt dan automatisch als hij klaar is. Dat is erg makkelijk. De blender staat stevig vast op het aanrecht door de 4 zuignappen aan de onderkant van het apparaat. Heel handig is de auto-clean knop. Als je klaar bent, vul je de beker met water, drukt op de auto clean knop en de kan is weer schoon. je hoeft hem alleen nog maar af te drogen. het enige minpunt dat ik kan bedenken dat de blender veel geluid maakt.

Pluspunten

• Grote kan
  • Krachtig
  • Auto-clean

Minpunten

• Maakt veel geluid
  • Zwaar om te tillen

Karolina 19-05-2020

Maakt alles super snel glad!

De blender ziet er mooi en stevig uit. Hij staat sowieso erg stevig omdat ie vrij zwaar is en ook omdat hij zuignappen heeft waardoor hij zich vastzuigt op het aanrecht. De kan van Titan vind ik een ontzettend pluspunt, omdat het niet zo zwaar is als glas maar het wel erg stevig aanvoelt en ook niet goedkoop zoals sommige goedkope kannen voelen. De 3 voorgeprogrammeerde standen zijn handig omdat ze vanzelf stoppen wanneer het programma klaar is. Echter is dit niet een grote meerwaarde omdat je ook gewoon zelf de blender aan en uit kan zetten. Het schoonmaak programma gebruik ik eigenlijk niet omdat ik de kan gewoon met water omspoel na gebruik. Ik merkte dat je anders toch nog moet naspoelen wanneer het programma heeft gedraaid omdat hij niet helemaal bovenin kan schoonmaken. Wat betreft de prestatie van de blender ben ik erg te spreken. Hij maakt alle ingrediënten helemaal fijn. Dit deed mijn oude goedkope blender dus niet. En nu tref je geen stukken meer aan, geweldig! Omdat de blender een groot vermogen heeft maakt ie wel wat lawaai, maar dat is nu eenmaal met blenders. Een groot vermogen en scherpe messen zijn voor mij het belangrijkste in een blender en dat heeft deze allebei. Voor mij nu heel regelmatig lekkere smoothies en ijs koffies!

Pluspunten

• Lichte kan
  • Groot vermogen

Michel 11-05-2020

grote inhoud en krachtige motor

Inmiddels hebben we de blender uitgebreid kunnen proberen. De blender is stijlvol om te zien, enorm krachtig en ook de grote inhoud is dik pluspunt voor ons als gezin. De smoothies en milkshakes worden met 1 simpele druk op de knop gemaakt en de blender stopt automatisch na het programma. Door de krachtige motor wordt diepvriesfruit zonder moeite gepureerd en ijsblokjes gecrushed. Het geluid was eerst even wennen maar valt uiteindelijk reuze mee. De nopjes die zich aan de onderzijde vastzuigen zorgen ervoor dat hij zeer stabiel staat en nergens heen gaat tijdens het gebruik. Nog een groot voordeel is het schoonmaken. De autoclean functie werkt echt goed. Slechts warm water in de kan doen en de autoclean knop indrukken en na enkele seconden is de ook echt alles schoon! Zelfs het deksel aan de onderzijde. Wil je periodiek grondig reinigen dan kun je heel simpel het gedeelte met de mesjes aan de onderzijde eruit draaien. Wij zijn echt heel blij met deze blender en hij staat ook nog eens heel mooi in onze keuken door zijn fraaie design.

Pluspunten

• krachtige motor
  • grote inhoud
  • makkelijk schoonmaken
  • one touch bediening

Minpunten

• luidruchtig

Maurice84 09-05-2020

Krachtig en handig!

Eerste indruk: Met volle overgave en nieuwsgierigheid heb ik de mixer uitgepakt en bekeken, wat een groot apparaat om te zien! De installatie was eenvoudig en de bedieningsknoppen zijn duidelijk en helder.

Ik heb de mixer klaargezet en heb er wat aardbeien, banaan, kiwi en yoghurt bij elkaar gedaan. Vervolgens heb ik de Smoothie knop gedrukt en de kracht van de mixer liet zich zien en horen. Het apparaat vermorzelde het fruit in slechts een paar seconden waarna de functie automatisch stopt. Het resultaat mag er zijn: Het was erg lekker! Het is een erg fraaie en zeer krachtige mixer welke makkelijk te bedienen en te onderhouden is!

Voordelen: Een mooie grote beker waar 1,75 liter in kan met een zware mixer van duurzaam materiaal (Tritan). Tevens zitten er zuignappen onder en bevat de mixer een Auto Clean functie op waarmee deze makkelijk te reinigen is met 1 liter water.

Nadelen: Helaas zat er geen receptenboekje bij. Er stond welgeteld 1 (wortel) recept in de handleiding. Niet echt iets waar ik aan denk als ik de mixer zou willen proberen. Daarnaast is de mixer zonder beker vrij zwaar in gewicht. Tot slot maakt de motor best wel lawaai.

Pluspunten

• Grote beker
  • Krachtige motor

Minpunten

• Geen receptenboekje
  • Vrij zwaar

Miranda 09-05-2020

Wat een goede blender!

Indruk:
Mijn eerste indruk van de blender is positief! Heeft een erg mooi luxe design en er zitten verschillende standen op. Ook zat het netjes verpakt in een stevige doos.

Gebruik:
Wat handig zo'n smoothie knop. 1x klikken en hij stopt vanzelf. Je hoeft er alleen maar naar te kijken. Ideaal dus! Zelfs bevroren aardbeien maalt die perfect klein. Ik heb heerlijke smoothies kunnen maken.
Schoonmaak:
Qua schoonmaak is het ook makkelijk. Je spoelt het even af, afdrogen en klaar! Zelfs de mesjes kun je er apart uithalen! Ook heb je een eenvoudige knop om de blender schoon te krijgen.

Nadeel:
Het maakt best veel lawaai

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • Handig in schoonmaak
  • Verschillende standen
  • zuignappen aan onderkant

Minpunten

• Lawaai