Solis Perfect Blender Pro - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1,5 liter

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

axelbesselink 20-08-2014 Product maand in bezit

Onlangs de Solis Perfect Blender Pro Type 824 (zilver) aangeschaft. Na jaren in het bezit te zijn geweest van een veel goedkoper apparaat de beslissing genomen om de machine van Solis aan te schaffen. Nu ongeveer 1 maand in bezit en er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik deze niet heb gebruikt. Het apparaat maakt in een handomdraai de lekkerste smoothies, gecrushed ijs, pureert en ga zo maar door. Ook het schoonmaken van de kom is een fluitje van een cent. De machine ziet er ook nog eens strak uit op het aanrecht en je kunt zien/voelen dat het een kwaliteitsproduct is. Een toevoeging voor iedere keuken! Voor iedereen die thuis graag smoothies maakt een absolute aanrader.

Jannie 28-10-2015 Product paar dagen in bezit

Onze Blender van Solis soortgelijke als deze, van dezelfde prijs en gekocht bij de Pepermolen in Nieuwegein; twee en een half jaar intensief en naar volle tevredenheid gebruikt. Vertoonde helaas een defect. Terug naar de Pepermolen, de garantie was al voorbij, maar de eigenaar van de Pepermolen heeft voor ons geregeld dat wij een nieuwe Solis Perfect Blender Pro 824 hebben gekregen; zo blij mee!
Bedankt, mensen van de Pepermolen en een super service!!!