Hikvision DS-2CD2H35FWD-IZS - Reviews

Kleuren
wit
Analoog signaal
PAL, NTSC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Hikvision DS-2CD2H35FWD-IZS op Kieskeurig.be.

Peter 29-12-2018

Mooie Hikvisioncamera voor weinig geld.

Geschreven voor: Hikvision DS-2CD2H35FWD-IZS

2 camera`s DS-2CD2H35FWD-IZS gekocht bij Alarmsysteemexpert.nl
Heel mooi beeld. Inzoomen via PTZ op het beeldscherm of met de muis. Ook `s-avonds en `s-nachts een zeer duidelijk kleurenbeeld.
Weinig verschil met de kleuren overdag. Je ziet de honden hopen duidelijk op de stoep liggen, ook `s-nachts. Zorg dat je recorder NVR 76xx geupdate is met de laatste versie dan heb je meer instel mogelijkheden. Dat hebben ze voor mij gratis gedaan. Prijs van de camera is €.269 incl. per stuk. De camera`s werden bedrijfsklaar afgeleverd (In dag stand). Inclusief 14 dagen telefonische of Team viewer ondersteuning zonder kosten.
Ik heb nu meerdere camera`s in de kast liggen zelfs duurdere maar ben nu eindelijk tevreden. Installeer de Hik-connect app en zie de beelden gelijk op je mobiel. Wel de internetstekker in de NVR steken.
Geweldige camera ik zie de auto`s de postbode de honden in kleur voorbij bewegen.
Bij Opsporing zie ik zelden zulke mooie beelden en dat voor deze prijs.
De camera`s hangen onder de dakgoot ca. 6-7 meter boven het maaiveld.
Ik kan u het genoemde website aanbevelen. Meerdere mailtjes en telefoontjes gepleegd want ik wilde niet over èèn nacht ijs. Maar er werd steeds netjes op gereageerd zelfs ook terug gebeld.

Pluspunten

• Net formaat
  • Makkelijk monteren
  • Stof en vocht dichte kabel aansluiting

Minpunten