D-Link DCS-2670L - Reviews

Kleuren
wit, zilver
Type beeldsensor
CMOS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

6,3

GWessel 15-10-2018

Fijne Camera

Na een lastige installatie was ik erg blij om de opgenomen beelden te zien, want
eenmaal werkende gaf de camera zowel overdag als in de avond helder duidelijk en helder beeld. Ook de meldingen bij bewegingen werkt erg prettig en geeft een veilig gevoel.

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit
  • Fraai design

Minpunten

• Lastige installatie

Patrick 17-09-2018

Mooi design, helder beeld

Mooie camera met goed beeld, zowel overdag als in het donker. De camera is mooi vormgegeven. Terwijl er zo over design is nagedacht is de aansluiting van het apparaat simpelweg onhandig te noemen. de camera is bedoeld voor buiten. Als je deze buiten aan wilt sluiten moet je óf een stopcontact buiten hebben, óf een flink gat in de muur maken om je kabels er door heen te krijgen. Dat is de reden waarom ik deze camera niet aan raad. Voor binnenshuis gebruik is het prima. De installatie verliep wat mooizaam de eerste keer maar de 2e keer ging het in een keer goed. Het beeld en het gebruikersgemak is prima in orde!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Aansluiting
  • Installatieprocedure

Frank 14-09-2018

mooi design camera

Mooie camera maar bleek bij ontvangst erg ingewikkeld in te stellen en werkend te krijgen. Je moet ook nog een aardig gat boren voor de bekabeling. Camera geeft goed beeld ook bij minder lichte omgeving. De bediening wel oké. je kan beweging en geluid detectie instellen. De camera ziet er wel erg mooi uit en ontsiert de gevel absoluut niet.

Pluspunten

• design
  • app

Minpunten

• prijs
  • handleiding
  • ingewikkelde installatie

Kees 10-09-2018

Mooi apparaat maar:

De. Amera heeft een gelikte vom. Lekker compact en van mooi (plastic??) materiaal. En met een duidelijke handleiding voor veel mensen te instaleren. Maar dan moet je wel IT er zijn. Ik ben 5 uur bezig geweest en moest het apparaat "van scrap" instaleren. Toen hij eenmaal werkt kreeg ik 2 automatische updates waarna de camera. 1. Automatisch opnam bij geluidsdetectie (niet meer uit te schakelen) en niet "meteen" inschakelde bij bewegingsdetectie. Daarbij komt dat de "fisheyelens" overgevoelig is mij "nightvision" en alles overgecompenseerd opneemt. De camera heeft elke langsrijdende auto (9 meter ver van de camera) opgenomen als geluid maar je zie niets op beeld.
Herinstalleren heeft geen nut gehad dus ik ben er na 10 dagen wel klaar mee.

Pluspunten

• Mooi vormgegeven

Minpunten

• Zeer moeilijke installatie
  • Automatische updates werken averechts
  • Overgevoelige microfoon
  • Zeer onnatuurlijke cameralens

Martin 10-09-2018

D-Link DCS-2670L

Allereerst was de D-Link DCS-2670L niet geheel gemakkelijk om te insatlleren, iemand die er geen verstand van heeft zal het niet d.m.v. plug and play kunnen doen.
Wel is de D-Link DCS-2670L duidelijk en mooie kleuren, zowel binnen als buitenshuis.
Wat ik ook jammer vind is dat als je de beelden die er opgenomen zijn wil terug kijken en inzoomen is dit niet mogelijk ,dit van me een beetje tegen voor een camera van deze prijs.
de D-Link DCS-2670L is wel een mooi toestel om te zien het ontsiert niet.

Pluspunten

• uiterlijk
  • beeld kwaliteid

Minpunten

• prijs
  • inzoomen

Joop 27-08-2018

Mooi beeld maar prijzig

De camera verbinden lukte niet zo goed, misschien staan er uit de fabriek nog wat instellingen verkeerd. Na een algehele reset ging het een stuk beter. De bediening via de App is eenvoudig alleen lijkt het soms wat traag te werken. Het beeld daarentegen is prima ook in het donker is door de IR een goed beeld te zien. Desgewenst kan met beelden laten vastleggen op een SD kaart, deze kan men in een slot in de camera steken. Het aansluitsnoer is gehoekt wat ik persoonlijk niet erg handig vind, een rechte stekker is makkelijker door een gaatje naar buiten de brengen. Wel had hij iets goedkoper te mogen, ik vind de prijs wel aan de hoge kant voor een statische camera.

Pluspunten

• beeld
  • design
  • SD kaartslot
  • waterdicht

Minpunten

• aansluitsnoer
  • prijs
  • soms traag met verbinden

Vanessa44 26-08-2018

Mooi design, compact

Mooi design,compact
Simpele handleiding voor installatie bleek nog niet zo simpel
2 dagen bezig geweest om de camera werkend te krijgen
Day vieuw geeft mooi helder beeld
Night vieuw vind ik wat aan de donkere kant
Ook snachts op day gezet was t beeld duidelijker
Eenmaal geïnstalleerd is de app makkelijk in gebruik
Op een andere locatie kan je via je smartfoon zien wat er bij je huis gebeurd
Prijs/ kwaliteit vind ik redelijk
Camera is prima voor bv bij de voordeur

Pluspunten

• Compact
  • Handige app
  • Op afstand te volgen
  • Bewegingsmelding

Minpunten

• Moeilijke installatie
  • Bewegende pixels in Night vieuw
  • Klein bereik
  • Korte kabel / stekker

EmielN 25-08-2018

Matige camera

Noet al te handig te installeren. Duurt even voordat je weet hoe alles werkt. Interface is ook te benaderen maar dat staat niet in de handleiding. Start traag op als je wil kijken, maakt ook vaak een fout bij de connectie. App wel ernstig verouderd / ouderwets.

Minpunten

• Kostbaar