Alecto WiFi IP-camera DVC-105IP Geschikt voor App: Ja - Reviews

1280 x 720 pixels
Nachtvisie
Kleuren
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

6,6

Dennis 26-07-2017

slecht absoluut slecht

ik kan het niet aanraden dit product te kopen geef iets meer geld voor iets dat wel werkt het probleem zit hem onder andere in de app die je moet gebruiken deze werkt totaal niet ik heb hem zsm weer terug gebracht was er ruim 4uur mee bezig maar kreeg hem niet aan het werken veel ergernis en stress in de app heb twee manieren om aan te sluiten bij de een kom je maar halverwege bij de ander crasht de app wat een troep ook heb ik het idee dat de camera steeds uitvalt

Klaas529 25-10-2017

lk heb ook dezelfde ervaring. Krijg camera niet aangemeld bij netwerk. Opgebeld naar helpdesk maar daar konden ze mij ook niet helpen! Snel weer in de doos en dan terug naar de winkel voor een ander merk

Andre 15-02-2018

goede camers

Ik heb een Alecto DVC-105IP Beveiligings camera gekocht en in de winkel gevraagd of het moeilijk was om de camera te plaatsen en te verbinden met mijn telefoon gemakkelijk te doen oke met mijn A technische kennis proberen maar en ja wel heeeeel gemakkelijk te doen even de gebruiksaanwijzing lezen en doen en klaar en een prima beeld en ik ben er erg blij mee misschien nog wel een tweede camera wat is dit een goed product

Pluspunten

• simpel aan te sluiten
  • redelijke prijs
  • prachtig beeld

Cat 31-12-2017

Aanrader

Na twee keer proberen camera aan de gang gekregen. Zelfs voor een halve digibeet een prestatie☺..mooi scherp beeld en opnames met een ernaast aangeschaft sd kaartje.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Goed te volgen installatie tekst

Babyzitter 11-11-2017

WiFi baby camera

Product aangeschaft om de baby in de gaten te houden. Goede kwaliteit beeld alleen als je de app gebruikt en je zet het geluid aan dan hoor je ruis vanuit camera en vanuit de app. De camera wordt heel warm en de standaard is te flexibel waardoor je eigen verplicht bent om de camera via schroeven te bevestigen, wat voor mij geen optie is. De app is makkelijk te gebruiken wel jammer dat je niet de camera naar links en rechts kan besturen, maar daar betaal je natuurlijk meer voor.

Pluspunten

• De app is makkelijk en overzichtelijk
  • Infrarood voor jn de nacht
  • Goede zoom

Minpunten

• Bekijken via laptop / pc niet mogelijk
  • Veel ruis via de app en camera
  • De standaard van camera is te flexibel
  • Camera wordt heel warm
  • QR code zit op een onhandige plek

Piet 07-08-2017

Goedkoop en goed.

Natuurlijk alle kwaliteit voor zijn prijs maar erg verrassend. Het installeren gaat bijna als vanzelf. Beeldkwaliteit is erg goed. De geluidskwaliteit iets minder maar je kan met elkaar communiceren. Ook het bewegingsalarm werkt perfect! Leuke (instap) camera voor een leuke prijs!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Luisteren en spreken
  • Nachtzicht