Foscam C1-MF - Reviews

5,2

• Slecht

Dik 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Werkt goed

Werkt goed, mooi scherp beeld en het installeren is voor een amateur als ik zelfs goed te doen.
Wat wel jammer is dat de handleiding niet in het Nederlands is.
Kan er niet achter komen hoe ik de icoon rechts onder kan gebruiken.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Makkelijk instaleren
  • Makkelijk monteren

Minpunten

• Geluid kan niet harder
  • Handleiding niet in het Nederlands

mvd1968 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een drama. (installatie, webinterface en app)

Nog nooit zo's slecht product besteld. App werkt niet goed en na instaleren loopt deze steeds vast op android. Voor zowel explorer en chrome problemen met de plugins. Ook na downloaden en installeren geen oplossing. Uiteindelijk na vele uurtjes de hoop opgegeven. Van alles geprobeerd, wired, resetten, draadloos etc. En ik heb al een jaar op 25 ervaringen met computers. Na 1 x verbinding te hebben gehad daarna nooit meer beeld. Geen NL handleding. Deze gaat gelijk terug naar BOL. Leuk die chineese bende maar laat je niet foppen door de prijs of koop hem bij een winkel waar je ham kan terugsturen

jjjjjj 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

kan veel beter

4,5
Handleiding is alleen in het engels. De app is onduidelijk. Geen help functie. Na heel veel moeite aan de praat gekregen. SD kaart geplaatst, maar ik kan de beelden niet bekijken in de app. In het begin kreeg ik meldingen als er een beweging gedetecteerd werd, nu werkt dit opeens niet meer. Oorzaak is onduidelijk.
Al met al is dit een moeilijke camera. Ook de app in de playstore is niet best, dit is al te zien aan de slechte beoordelingen aldaar. De importeur van foscam heeft blijkbaar geen enkele moeite gedaan om er even een nederlandse handleiding bij te leveren. Valt me zeer tegen van dit merk.