Boretti DaVinci Top zwart, rvs - Reviews

Vorm rooster/grillplaat
rechthoekig
Type/soort
barbecue & grill

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

sanka19 10-06-2010
  • Product kwartaal in bezit

De ervaring die ik heb met deze BBQ is helaas niet goed.

Toen de BBQ geleverd was constateerde ik dat de zijbrander er scheef gemonteerd is dit is half april gemeld en helaas nog steeds niet verholpen omstreeks 20 mei gebeld en gevraagd wat de status is ze meldde dat het nog ca 2 weken duurde, nu 2 weken verder en een klacht per mail verstuurd heb ik helaas nog niets van hun gehoord.Tevens zit hier wel mooie led verlichting op alleen zat daar ook een schroef van los.

Tevens tijdens het gebruik van de boretti liet ook de schroef van de bovenkap los wat tijdens het bbqen erg onhandig is. Momenteel kan ik mijn buitenkeuken niet afmaken door deze problemen en verwacht ook niet meer dat dit nog voor de zomer gebeurd met deze snelle service van Boretti.

Tevens aan de rechterkant zit er een beugel die aan de onderkant te lang is en heb ik deze nog niet gemonteerd.

Ik hoop dat alle problemen OOIT eens verholpen worden. Vindt het een hoop geld voor zo product mag je wel wat kwaliteit verwachten en service.
Geschreven voor: Boretti DaVinci Top zwart, rvs