Weber Genesis E-330 GBS

Garden Grill Optima 3.1

Garden Grill Optima 3.1

Weber Genesis II E-310 GBS Black

Weber Genesis II E-310 GBS Black

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

wdalen2 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk apparaat met veel mogelijkheden

Sinds een week ben ik in het bezit van deze Weber. Mijn derde Weber in mijn 59 jarige leven! De vorige buitenkeuken ging 9 jaar mee en vandaar weer de keuze voor een Weber. Je krijgt hem in een grote doos (101 kg) en moet hem zelf in elkaar zetten. Er is een duidelijke handleiding bij en in een paar uur tijd is hij gebruiksklaar en kan de pret beginnen. Wij hebben er diverse accessoires bij gekocht. Een draaispit met elektro motor, een speciaal rekje voor gevogelte en saté, een Pizza oven box van Bakerstone en nog wat hulpmiddelen zoals een Pizzaschep en een (koud-) rook doos. Alles van Weber omdat het zo degelijk is.
De afgelopen week hebben we al veel zaken uitgeprobeerd. Brood en appeltaart bakken, grillen, spit, koud roken, bbq-en, pizza bakken, enz. Het gaat fantastisch! De oven komt goed op temp , is goed te regelen en behoud de temp ook. Het geheel is snel om te bouwen voor de diverse taken. Het gasverbruik lijkt mee te vallen door de gebruikte speciale branders van Weber.
Wij zijn er erg blij mee en het lijkt een goede vervanger voor onze vorige Webers.

Pluspunten

• Degelijk
  • veel mogelijkheden
  • veel accessoires verkrijgbaar
  • goede prijs gevonden
  • goede resultaten

Minpunten

• zelf in elkaar zetten?