Weber Master-Touch GBS houtskool barbecue / grijs / porselein / rond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Weber Master-Touch GBS houtskool barbecue / grijs / porselein / rond op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Sandra 17-08-2018

Master touch gbs

Super gave BBQ
BBQ voor verjaardagskado gekocht bij allesvoorbbq goede nette service en hulp bij kopen.
Voor t In elkaar zetten goed het boekje lezen (was bij ons 2x fout gegaan)

Inmiddels al een paar keer gebruikt.
Echt fijn groot rooster niet moeilijk doen met deksel schuif je gewoon omhoog.

Makkelijk schoonmaken en ideale kolen verdelers erbij.
Ook fijn t rooster in gedeelte omhoog voor bijvullen van kooltjes/briketten.

Vanmiddag beercan Chicken uit proberen.
B. Bedankt voor de goede service bij allesvoorbbq Eindhoven.

Pluspunten

• Te combineren met gevogelte pan , wok Pizzasteen
  • Deksel "standaard"
  • Handvat met haken voor tangen of bbq gereedschap

Minpunten

• Nog niet ondekt

Remon 04-12-2016

Super bbq de weber Touch gbs. Ik gebruik hem ook om zalm etc op te roken , echt heerlijk! Ook ideaal met bijgeleverde brikettenhouders. Gewoon een topding en ook nog eens super mooi om te zien . Heb zelf gekozen voor smokey grey. Ik vind het een supergave kleur . Kortom ben zo blij als een kind .

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Lekker ruim ,
  • Goed op temperatuur te houden

Barbeque 02-12-2016

Lekker groot en veel mogelijkheden

Lekker groot, mooie vormgeving en handige temperatuurmeter. Ik ben erg tevreden over deze barbecue. Hij voldoet aan mijn verwachtingen en heeft veel pluspunten, zoals de robuustheid, de diverse mogelijkheden en het eenvoudige reinigingssysteem.

Lukas 08-07-2016

Afgelopen week toch maar de Weber Master Touch GBS Edition 57 cm besteld. Het moest er een keer van komen, aangezien het weer nu even meezat moest we barbecueën. Aangezien Smokey Joe zijn beste tijd had gehad heb ik dit beest aangeschaft. En wat een super apparaat is het!! Gisteravond voor de eerste keer aangeslingerd en direct een mooi stuk entrecote erop gegooid. De temperatuur is super goed te regelen, de kolenbakjes zijn ideaal voor directe en indirecte hitte en het in elkaar zetten is super eenvoudig. Kortom, een top apparaat én de entrecote was perfect, heerlijk gegeten!