De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Grand Elite 3 Connect op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

Kim 18-04-2022

In de bijna 2 jaar dat ik deze babyfoon heb, is de babyfoon al 5 keer stuk geweest.
Dit komt niet omdat de babyfoon is gevallen. Het is gewoon hele slechte aliexpress kwaliteit.
De ene keer deed het geluid het niet, of het beeld. Dan hadden we weer een nieuwe gekregen waar het bereik slecht van was. En de laatste keer zat er een vertraging in van 5 minuten. Heel vaag. En de app heeft ooit 1x gewerkt met een vertraagd beeldscherm. Na 2 jaar is de garantie voorbij en dan hebben we niks! Want iedere x wordt de babyfoon gemaakt ipv geld terug. Je moet van prenatal zelf contact opnemen met luvion in delft.
Ga voor een betrouwbaar bekend merk. Dit was al een hele duurbetaalde aankoop! Maar het is dus niet de kwaliteit die je verwacht te kopen voor dit geld.

Pluspunten

• Plastic

Minpunten

• Slecht bereik
  • Slecht geluid
  • Slecht beeld
  • De app werkt niet
  • Te duur voor de kwaliteit

w**e@g**l.com 18-04-2022

Veel geld voor een hoop ellende

Ziet er leuk uit maar wat een waardeloze troep. Alles geprobeerd maar verbinding valt voortdurend weg, zelfs als de camera groen licht geeft en dus aangeeft sat het werkt. Een keer teruggestuurd naar service, maar die konden niks raars vinden. Waarschijnlijk stond toen de camera naast het beeldscherm. Advies was om als hij niet werkt de heleboel te resetten,, inclusief je eigen wifi router dat kun je dan elke dag doen aangezien het apparaat elke dag wel uitvalt en daar zit je natuurlijk niet op te wachten.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Mooi verhaallijn

Minpunten

• Slechte verbinding
  • Slechte service

j**b@h**l.com 08-04-2022

Slechte verbinding

Als je bereik hebt is het een fijne babyfoon met goed beeld en geluid. Echter verbreekt de verbinding met de monitor herhaaldelijk, ook via WiFi of internet op de smartphone. Soms krijgt hij überhaupt geen verbinding zelfs al sta ik voor de slaapkamerdeur.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Goed geluid

Minpunten

• Zeer slechte verbinding

d**n@h**l.com 31-03-2022

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Als hij het doet een prima babyfoon. Echter al 3 jaar lang verbindingsproblemen dan weer de wifi of monitor. Menigmaal gebeld ook nog een keer vervangend monitor gehad. Was ook van korte duur.
En nee, dit ligt niet aan de wiki, dat is helemaal nagekeken door KPN. Luvion komt vaak met dat soort smoesjes.
Zonde v je geld.

Pluspunten

• Prima beeld en geluid

Minpunten

• Verbindingsproblemen

g**n@h**l.com 26-03-2022

Nooit kopen ding verliest verbinding en 2 keer kapot krijg je nieuwe moed je alles weer opnieuw in lezen kun je niet zelf altijd moeten bellen om voor mekaar te krijgen op me telefoon . Word als beste aan gekaart bij baby dump maar is echt de slechtse koop

Minpunten

• Verbinding slecht
  • Bekijk slecht

m**w@h**l.com 22-03-2022

Heldere babyfoon

Fijne babyfoon. Groot scherm met zoom functie. Beeld is erg helder ookal is de babykamer volledig donker.
Makkelijk in gebruik. Heldere terug spreek functie.
Batterij is wel vrij snel leeg als je continu het beeld aan hebt staan. Wij zetten hem daarom meestal op de functie dat het beeld aan springt als de baby geluid maakt. Dan gaat de batterij minder snel leeg.
Ideaal dat de babyfoon ook op onze telefoon werkt. Zo kunnen we vanuit onze werkruimte naast het huis de baby in de gaten houden. Internet moet hiervoor wel goed zijn. Bij ons valt hij wel eens weg.

Pluspunten

• Inloggen op telefoon met app
  • Helder en groot beeldscherm

Minpunten

• Batterij is vrij snel leeg
  • Soms valt verbinding weg

joris 03-03-2022

Waardeloos, zoek ajb verder!

Waardeloos! Zoek ajb verder en koop vooral niet de elite 3. Ik heb hem gekocht met extra camera voor 350 euro. Slechtste investering ever!

Je wordt ook helemaal gestoort van het gepiep omdat hij continu zoekt naar signaal, online is ook een grote ramp. Als je met je telefoon verbinding zoekt.. is de kans klein dat het werkt. De kwaliteit van het beeld zowel binnenhuis als buitenshuis is waardeloos je kan beter een webcam uit 1994 installeren, dat heeft beter beeld. Ik ben er ook ingetrapt.. maar zoek heel ff verder, er is echt heel veel meer en beter verkrijgbaar!

Minpunten

• Beeldkwaliteit
  • Verbinding
  • Geluid
  • Gebruiksgemak
  • Kwaliteit

c**7@g**l.com 13-12-2021

Verhouding prijs/kwaliteit zeer slecht

Bij babypark Gouda werd ons deze babyfoon als beste geadviseerd. Deze was uiteraard het duurste dus waarschijnlijk werken ze ook nog op provisiebasis bij babypark. Erg jammer want voor het geld wat je ervoor neerlegt verwacht je een uitermate goed werkende babyfoon. Alles blijkt minder waar. Touchscreen werkt slecht, beeldkwaliteit valt erg tegen en koppeling met telefoon via de ap, werkt nog steeds niet( nu 6 maanden verder) Daarnaast valt de WiFi verbinding ook binnen no time weg..al met al zou ik dit product nooit aanraden! En Luvion moet zich schamen om zo veel geld te vragen voor dit product.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Touchscreen reageert slecht
  • Verbinding naar telefoon werkt niet
  • Beeldkwaliteit slecht

YKZ 05-12-2021

Verbinden met wifi werkt niet, interface is zeer gedateerd.

Ik zocht een babyfoon dat via wifi en met een smartphone app werkt, zodat opa en oma tijdens covid toch regelmatig naar hun kleinkind kan kijken.

Helaas wilt de camera geen verbinding meer maken met het netwerk.
De eerste keer dat ik het product uit de doos haalde en het ging testen, maakte het nog wel verbinding, ik zat toen naast de router.
Toen ik de babyfoon daadwerkelijk wilde gebruiken en een verdieping hoger wilde verbinden met de access point daar, waren beide netwerken wel te zien, maar verbinden ging niet.

Gelukkig is de babyfoon met de monitor nog wel te gebruiken zonder wifi, anders was deze babyfoon echt nutteloos. Het bereik hiervan heb ik echter nog niet uitvoerig getest.

De interface van de app en monitor zijn verre van "premium" en voor de prijs het zeker niet waard.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Via de app te bekijken (in theorie)
  • Bestuurbaar

Minpunten

• Slechte/geen verbinding
  • Gedateerde interface
  • Slechte bevestigingsmogelijkheden

n**d@l**e.nl 09-11-2021

Lijkt een prima product op het oog, is het niet!

Op eerste oog een prima product, maar kwalitatief zeer slecht.
Camera en station werken, kwaliteit beeld matig. Het probleem is voor mij met name dat er nooit goede verbinding is waardoor ik soms mijn kindje niet kan zien/horen. Ik moet bijna de gehele dag horen naar : piep piep piep (het geluid wat het station maakt als er geen verbinding is). De app werkt zeer slecht en als deze al werkt, duurt het heel lang voordat hij verbonden is en als hij dan al verbonden is loopt hij vast of sluit de app zich vanzelf. Ik heb weinig aan deze babyfoon. Ik kan vaak als nog naar boven om te kijken wat mijn kind aan het doen is waardoor hij vaak weer wakker wordt… Contact opgenomen met de klantenservice van Luvion, welke mij leuk de gebruiksaanwijzing opstuurde, of ik die door wilde nemen, zodat ik het probleem hopelijk zelf op kon lossen. Nou het spijt me, ik heb geen tijd om de hele gebruiksaanwijzing te lezen. En nee, het probleem ligt niet bij mijn WiFi provider, want alle andere apparaten in huis werken prima. Geen aanbeveling dit product.

a**2@g**l.com 01-11-2021

Wees gewaarschuwd …

Teleurstellend,
Voor een product met deze prijs en specificaties, had ik wel iets meer verwacht. Connectie is dramatisch zowel app en scherm liggen er constant uit.

Serieus zonde van het geld.

• Slechte connectiviteir
  • Geen oplossingen voor te vinden

Maaike 23-10-2021

Slechter verbinding/installatie

Vorig jaar gekocht voor onze tweede samen met een extra camera voor onze oudste. In t begin deed hij t goed tot dat hij elke x melding gaf, geen bereik. Omgewisseld in de winkel, nadien telkens problemen met of het bereik dat hij elke keer wegvalt of met het installeren, geen wifi verbinding dus helemaal geen verbinding en beeld op de monitor. Veel geld voor een babyfoon die zo vaak problemen geeft helaas.

Pluspunten

• Helder beeld

Minpunten

• Slechter verbinding
  • Beeld valt vaak weg
  • Niet makkelijk te installeren

Matthijs 18-10-2021

Zeer slecht - koop een ander merk

Dat ze dit een "Premium" babyproduct durven te noemen.
Werkelijk nog nooit zoveel frustratie gehad van een apparaat.
- ( Bizar ) slecht bereik
- Vreselijke app die vrijwel altijd verbinding maakt met de camera op momenten waar het niet echt nodig is. Alleen als het echt moet, weigert hij. Alsof dat &^#% ding het weet.
- Als de camera meerdere malen achter elkaar geen verbinding kan maken met het scherm, reset de camera zijn positie waardoor de kleine bang is geworden van de camera. ( dit hoor je nogal in een stille kamer )
- Verder is het in alle opzichten, net als andere reviews een slecht apparaat.

Het enige goede aan dit apparaat is dat we hem over een paar maanden niet meer nodig hebben en we het in de vuurkorf kunnen deponeren.

Mijn advies.: Koop een ander merk

Pluspunten

• Ik mag hem strak verbranden :)

Minpunten

• Het gehele apparaat

PickyMister 18-10-2021

Deze review kan ik volledig beamen.
Laat maar weten wanneer de korf aangaat, dan gooi ik de onze er ook bij!

Bsanches 08-01-2022

Ook wij kunnen dit verhaal beamen. Hiervoor een "goedkopere " luvion versie met scherm gebruikt en deze werkt zelfs beter soms zelfs buitenshuis bij de overburen!!?? (Heldere dagen) Maar met de 2e kleine was er een 2e camera nodig dus is 1 set met een optie om er 2"of meer" te koppelen een uitkomst. Het eerste exemplaar van luvion platinum 3 beviel goed dus ja dan haal je de creme de la creme "denk je" grand elite connect plus! Beide naast elkaar gezet, camera op zolder scherm op de BG. Om de 5min piept de grand elite waar de oude ongestoort beeld blijft geven. Raar.... Dan de 2e camera op de 1e verdieping recht boven de woonkamer. Helaas nu piept hij nog vaker want ze verbreken om en om.. het vreemde is wel dat het live beeld via de app wel ongestoort werkt. Dus ja gemiste kans lijkt mij door het scherm en camera op een andere manier te koppelen. online geen oplossing kunnen vinden dus product is retour we zoeken nog een goede vervanger! Tips?

k**d@g**l.com 22-09-2021

Luvion grand koppijn

Als je koppijn wilt en elke dag wilt zitten klooien met de app en wifi verbinding dan koop je een Luvion. De monitor kan al geen verbinding maken met de camera en als je hem dan terugstuurt krijg je mooi een briefje bij dat de klant apparaat niet begrijpt en dat ze hem voor je hebben gereset. Ze sturen net geen rekening.

Ik schaam me zelfs om hem op marktplaats te zetten.

Minpunten

• App (android en ios)
  • Wifi verbinding
  • Support
  • Milieuvervuiling

a**t@h**l.com 27-07-2021

Slecht product

Echt een slecht apparaat! Zo de van mijn geld!
Verbinding is onwijs slecht hij loopt altijd in een heftige vertraging.. op het moment dat hij met mijn mobiel verbonden is vinnen 5 min is de verbinding verbroken en moet ik opnieuw de kamer in van de tweeling! Koop hem niet! Zonde van je geld

Victor 18-07-2021

Slechte koop

Het instellen van de WiFi op het apparaat is niet te doen. Vervolgens wordt een bereik beloofd van 300m, maar zelfs als je de camera en monitor naast elkaar zet, zijn er regelmatig storingen. Die maakt hij kenbaar met een ontzettend irritante piep, die je niet kan uitzetten. De oplader is lastig in de monitor te plaatsen. De thermometer geeft standaard circa 2 a 3 graden warmer aan dan het is. De camera kan verplaatst maar niet volledig gedraaid én de monitor en app lopen bij het verschuiven vaak vast. Na anderhalf jaar gebruik is zowel het geluid als het oplaadsysteem zo goed als stuk. Wel is het beeld redelijk scherp.

Pluspunten

• scherp beeld
  • Handige app
  • Beweegbare camera

Minpunten

• Vaak storingen
  • Thermometer onbetrouwbaar
  • Bij storing irritante piep
  • Geeft veel licht

Zeer SLECHT 17-07-2021

WEGGEGOOID GELD

ZEER SLECHTE BEREIK!! Telkens geen verbinding! Super irritant! Echt een miskoop!

Minpunten

• Bereik
  • Verbinding
  • Storing
  • Irritant

Noppe 24-06-2021

Geen verbinding

Zeer slecht product. Je denkt een kwaliteit camera te kopen maar de verbinding valt extreem vaak weg. Slaapt je kind eindelijk door, staat de camera te piepen dat hij geen verbinding heeft. Zelfs met een afstand van 2.5 meter verliest hij meermaals per nacht de verbinding, dit ondanks 3 strepen bereik. Vrienden van ons ervaren de zelfde problemen met deze camera set.

Minpunten

• Slechte verbinding
  • Onhandige app interface

Moesker, Groningen 02-06-2021

Fijne babyfoon. Erg duidelijk beeld en geluid

Fijne babyfoon. Makkelijke installatie ook met de app. Groot beeldscherm waar meerdere opties mee te bedienen zijn zoals het inschakelen van de muziek of het draaien van de camera. Duidelijk beeld. Fox functie doet het goed.
Erg blij mee!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Makkelijk te bedienen
  • Op afstand draaibare camera

Minpunten

• Prijzig in aanschaf

Kelly 06-05-2021
  • Product gekregen

Grand elite 3 van Luvion

Super fijne babyfoon! Makkelijk te installeren en te gebruiken. Het handige losse scherm en de app op je telefoon is ideaal. Ook vanaf je telefoon is de camera te draaien. Alleen is het snoertje naar de camera toe voor ons niet ideaal. Het bedje staat naar de open ruimte met het voeteneind, waar je de camera het liefst geplaatst hebt. Het was dus even puzzelen hoe je het draadje het beste kon wegwerken.

Eigenlijk een luxe probleem, draadloos had leuk geweest

Pluspunten

• Schermpje
  • App voor op je telefoon
  • Makkelijk te installeren
  • Camera makkelijk te bedienen op afstand

Minpunten

• De snoeren
  • Soms wat traag in reageren