Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Essential Plus op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

g**k@l**e.nl 23-05-2022

Slecht nachtzicht, slechte service van Luvion.

Geschreven voor: Luvion Essential Plus

Dit product gekozen vanwege de mogelijkheid om de twee kinderen (voornamelijk in het donker) in de gaten te houden. Het enige wat het apparaat niet doet is voldoen aan de 5 meter nachtzicht. Staat bij de een op 1,5m en bij de ander op 2,5m, maar onze 'oude' philips camera van een paar tientjes is vele malen scherper. Luvion erkent het probleem niet en geven aan de camera dan maar nog dichter bij het kind te plaatsen. Er zijn betere camera's voor minder geld. Bespaar je de frustratie achteraf en de hoge kosten.

Minpunten

• Nachtzicht
  • service bij klachten Luvion

paulien 13-03-2021

makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Luvion Essential Plus

wij wilden een babyfoon met camera voor een redelijke prijs. deze camera is scherp zelfs in het donker. en heel makkelijk in gebruik te nemen.

Pluspunten

• makkeljke installatie
  • goede prijs
  • scherp ook in het doner

Michelle Vandromme 30-01-2021
  • Product gekregen

Luvion essential plus review

Geschreven voor: Luvion Essential Plus

We hebben de luvion essential plus gekregen voor de geboorte van onze dochter. Hij voldoet aan al onze verwachtingen. Hij is makkelijk te installeren en makkelijk in gebruik. Goed beeld en verschillende mogelijkheden (gevoeligheid geluid/liedjes/vox aan/af). Ten slotte heeft hij een goed bereik. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijke installatie
  • Goed beeld
  • Verschillende opties

suus 03-05-2019

slecht bereik

Geschreven voor: Luvion Essential Plus

zo lang je in huis zit is hij oke maar ga niet verder dan 10 meter uit je huis want dan doet hij het niet meer.
als je belt er over zeggen ze alleen om en rond het huis gebruiken, daarvoor is hij.
bij ons kan hij nog genees bij de buren staan.

Minpunten

• slecht bereik