Alecto DVM-700 Babyfoon met camera 3,5 - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,3

Scheffers 21-06-2017

Fijn groot scherm en van alle gemakken voorzien

Voor ons 1e kindje wilden we een goede babyfoon aanschaffen. Na veel babyfoons met elkaar te hebben vergeleken gekozen voor de 700. De reden waarom we voor de dvm 700 hebben gekozen waren: helderheid scherm en geluid, kwaliteit van de nacht camera en een goed bereik. We zijn erg blij met deze aankoop omdat hij aan alle verwachtingen voldoet. Ook vinden we het touchscreen fijn werken. En is het prettig dat je de camera op afstand kan besturen . Goede koop!

Pluspunten

• Groot helder scherm
  • Bereikbaarheid
  • Geluid
  • Nachtcamera

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Bos 21-06-2017 Product paar weken in bezit

Onze eerste babyfoon met camera bevalt goed

Onze eerste babyfoon met camera. We hebben de babyfoon nu zo'n 2 weken en het bevalt goed om op deze manier over onze dochter te kunnen 'waken'. Wij hebben ingesteld dat het scherm alleen aangaat wanneer er geluid is. Zo verlengen we ook de accuduur, aangezien deze voor ons gevoel relatief kort is. Het bereik is verder goed evenals het geluid.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Compact

Minpunten

• Accuduur had langer mogen zijn

lyn 15-06-2017 Product paar maanden in bezit

spijt van deze aankoop

overdag prima beeld.
in de avond/ nacht zie ik onze dochter niet eens liggen zo slecht is het beeld. daarbij zit er een vervelende zoom continu zodra je het geluid aanzet en aan laat (overdag gaat dit mee in het omgevingsgeluid en vind ik het persoonlijk niet storend maar in de nacht word ik hier gek van en mijn man ook). hierdoor hebben wij de oude babyfoon er uiteindelijk (dus hier komt het niet door, doet dit ook als deze weg is) ook op dr kamer gezet zodat we daar het geluid op hebben.

Pluspunten

• overdag goed beeld

Minpunten

• vervelend geluid zodra het geluid aanstaat
  • in de nacht zie ik de kleine niet.

Officiele reactie van Hesdo 16-06-2017

Beste Lyn,

Wat een vervelende ervaring met onze babyfoon. Er lijken 2 dingen aan de hand:

1) Slecht nachtzicht.
Het kan zijn dat de babyfoon niet "doorheeft" dat het nacht is en daardoor slecht beeld geeft. Dit kan komen door een licht object in beeld. Dat komt soms voor als de babyfoon op een witte plank/kast staat en naar beneden kijkt. Vaak is dit op te lossen door de babyfoon op de rand van plank/kast te zetten.

2) Een continue geluid/zoem
Afgaande op hetgeen wat je schrijft lijkt het er op dat de babyfoon die je hebt niet goed werkt. We komen graag in contact met je om het probleem te verhelpen. Dat kan via service@hesdo.nl of via (0)73 641 1655.

met vriendelijke groet,
Nico