Alecto DVM 200

tile-Outdoor bereik
300 m bereik (buiten)
Interface
digitaal(DECT)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 77 reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVM 200 op Kieskeurig.be.

Samenvatting

De Alecto is een babyfoon met infrarood-camera die makkelijk startklaar te maken is. De draaiende camera geeft goed beeld in het donker. De beelden zijn te bekijken op een groot scherm van 11 centimeter. Er wordt bij dit product een extra antenne bijgeleverd die zorgt voor een extra groot en stabiel bereik (groot genoeg om door twee betonnen muren heen te gaan). De Alecto mist helaas wifi-functionaliteiten en het beeld kan traag zijn en haperen. Je kunt met deze babyfoon terugpraten en slaapliedjes afspelen. De babyfoon kan via netstroom en een accu werken, al is de accuduur van 165 minuten wel een beetje beperkt.

Pluspunten

Minpunten

+ Terugspreekfunctie

+ Uitbreidbaar met 4 camera-units

+ Op afstand bestuurbaar

- Geen wifi-functionaliteiten

- Beperkte accuduur

- Beeld kan soms haperen

BesteProduct.nl 30-11-2018
7,9

Alecto DVM-200: Niet goedkoop, maar is zijn prijskaartje zeker waard

Deze babyfoon is voorzien van een op afstand bestuurbare camera. De kwaliteit van het beeld en het geluid vind ik goed. De verbinding tussen de baby- en ouderunit waren bij mij thuis stabiel. Je kunt een temperatuuralarm instellen en er kan gekozen worden uit 5 slaapliedjes en 4 natuurgeluiden. Een terugspreekfunctie zit er (haast vanzelfsprekend) ook op. Ook een paar kritische noten: je kunt geen voedingsschema invoeren en de knoppen/symbolen en teksten rondom het scherm worden niet verlicht. Overdag is dit geen probleem, maar als het donker is wel. Alles overziend, vind ik dit een prima apparaat die zijn flinke prijs van ruim 160 euro waard is. Hij mist echter net de kooptip omdat de DVM-75 van Alecto die wat mij betreft net iets meer verdiend, puur vanuit prijs en kwaliteit bekeken.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Beeldkwaliteit is goed
  • Kwaliteit geluid is goed
  • Verbinding is prima
  • Camera kan op afstand worden bestuurd en je kunt één keer inzoomen
  • Er kunnen 4 babyunits worden aangesloten
  • Terugspreekfunctie