Alecto DVM 200 - Expert review

Best Reviewed mrt 2019 Alecto DVM 200
Best Reviewed - maart 2019
Type babyfoon
DECT babyfoon, camera babyfoon
tile-Outdoor bereik
300 m bereik (buiten)
Interface
digitaal(DECT)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 73 reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVM 200 op Kieskeurig.be.

BesteProduct.nl 30-11-2018
7,9

Alecto DVM-200: Niet goedkoop, maar is zijn prijskaartje zeker waard

Deze babyfoon is voorzien van een op afstand bestuurbare camera. De kwaliteit van het beeld en het geluid vind ik goed. De verbinding tussen de baby- en ouderunit waren bij mij thuis stabiel. Je kunt een temperatuuralarm instellen en er kan gekozen worden uit 5 slaapliedjes en 4 natuurgeluiden. Een terugspreekfunctie zit er (haast vanzelfsprekend) ook op. Ook een paar kritische noten: je kunt geen voedingsschema invoeren en de knoppen/symbolen en teksten rondom het scherm worden niet verlicht. Overdag is dit geen probleem, maar als het donker is wel. Alles overziend, vind ik dit een prima apparaat die zijn flinke prijs van ruim 160 euro waard is. Hij mist echter net de kooptip omdat de DVM-75 van Alecto die wat mij betreft net iets meer verdiend, puur vanuit prijs en kwaliteit bekeken.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Beeldkwaliteit is goed
  • Kwaliteit geluid is goed
  • Verbinding is prima
  • Camera kan op afstand worden bestuurd en je kunt één keer inzoomen
  • Er kunnen 4 babyunits worden aangesloten
  • Terugspreekfunctie