Alecto DBX-97 - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Joost 15-08-2017

Fijne babyfoon

Fijne babyfoon die goed en duidelijk werkt. Enkele leuke opties door vanaf basis op babykamer licht of muziek te starten en terug te kunnen praten. Ook handig voor overleg met partner boven/beneden. Eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening

Minpunten

• oplaadbare batterij

kim 06-04-2017

goede basis babyfoon

goede ontvangst. baby-station insteken in stopcontact en heeft alleen een aan/uit knop. ouder-station is draagbaar (oplaadbare batterijen met adapter) en heeft knoppen voor aan/uit en harder/zachter zetten. heeft tevens een clip om aan je kleding vast te maken. is klein en niet zwaar. geen storing.

Pluspunten

• draagbaar, niet zwaar
  • goede ontvangst
  • clip om vast te maken aan je kleding
  • geen storing

xxxx 07-03-2017

babyfoon

Helder geluid, makkelijk te installeren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. mooie vormgeving. alleen geluid, geen beeld.

NMN 25-06-2016

Waar je hem voor gebruikt

Wat wil je dat hij doet? Als je baby huilt dat je dit hoort. Dit is een babyfoon, en die doet precies dat wat wij belangrijk vinden. Wij vinden de privacy van onze baby belangrijk dus willen geen camera. Ik hou niet van schreeuwerige designs. Dus ben blij met z'n simpele uiterlijk, wit en grijs en klein. Top.,