Motorola MBP-8 - Reviews

Camera babyfoon
Optische weergave
LED-indicatie
Muziek

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

GAMW 13-10-2015
  • Product half jaar in bezit

Voordeel: geen snoeren, direct inpluggen in stopcontact.
Als het kindje geluid maakt, lichten ook de lampjes op.
Ik had geen behoefte aan allemaal extra snufjes, dus is deze babyfoon uitstekend. En gebruik hem nu al bijna een jaar en is nog steeds prettig in gebruik.

familyf 06-05-2013
  • Product kwartaal in bezit

Prettige babyfoon voor als je 'm niet buitenshuis wilt gebruiken (omdat ie altijd in het stopcontact moet). Ik weet niet hoe het bereik is op meer dan 15 meter afstand. Geen poespas, alleen de hoognodige knopjes, geen draden, lichtsignaal met geluidssterkte naar wens, geeft duidelijk aan als er even geen bereik is vanuit kinderkamer (of als ie per ongeluk uitstaat). Geen last van storing, kraakhelder.

lathjt 18-02-2013

Het gaan gebruiken is idd een fluitje van een cent, het geluid goed duidelijk en geen gedoe met kabels ed. Het is jammer dat je de ontvanger niet zonder stroom kunt gebruiken, maar in mijn geval niet echt belangrijk.

juudje1986 27-10-2012
  • Product maand in bezit

9,6
Wij hebben er 2 gekocht, en we zijn er heel erg blij mee. We hebben op beide kamers van onze zoons er 1 in het stopcontact zitten. erg ideaal geen snoeren meer, luid en duidelijk geluid echt heel helder en absoluut storingsvrij en makkelijk in het gebruik. Gewoon in het stopcontact en klaar evt het volume harder of zachter zetten. op de unit voor de babykamer zit ook een klein nachtlampje. Mocht de baby-unit niet goed/helemaal niet in het stopcontact zitten dan gaaft de ouderunit een signaal af dmv van een piepje.

Wij zijn dus echt supertevreden en zouden hem zeker bij anderen aanraden