Motorola MBP-8 - Reviews

Camera babyfoon
Optische weergave
LED-indicatie
Muziek

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

7,9

Ingeb 26-05-2018

Zeer slecht

Het bereik is echt heel slecht. 2 meter haal hij niet eens. Dan begint hij al te piepen.
Zo’n spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Slecht bereik

Richard 11-05-2018

Lekker makkelijk en héél goed

Geen batterijen nodig, geen frequentie zoeken, gewoon in het stopcontact en je hebt een perfecte ontvangst. Makkelijker kan het gewoon niet.
Handig voor iedereen! Kan dus ook gewoon mee op vakantie.

Pluspunten

• Geen snoeren
  • Overal te gebruiken

Schoutenclan 21-01-2018

Goede en simpele babyfoo

Apparaat in het stopcontact en binnenshuis perfecte ontvangst.
Doet precies wat je wilt, geluiden doorgeven. En dan ook zeer duidelijk. Mogelijkheid om geluid harder/zachter te zetten.
Waarschuwingssignaal als de zender geen contact heeft.
Prima kwaliteit voor een klein prijsje.
Kan deze iedereen aanbevelen.

GAMW 13-10-2015
  • Product half jaar in bezit

Voordeel: geen snoeren, direct inpluggen in stopcontact.
Als het kindje geluid maakt, lichten ook de lampjes op.
Ik had geen behoefte aan allemaal extra snufjes, dus is deze babyfoon uitstekend. En gebruik hem nu al bijna een jaar en is nog steeds prettig in gebruik.

familyf 06-05-2013
  • Product kwartaal in bezit

Prettige babyfoon voor als je 'm niet buitenshuis wilt gebruiken (omdat ie altijd in het stopcontact moet). Ik weet niet hoe het bereik is op meer dan 15 meter afstand. Geen poespas, alleen de hoognodige knopjes, geen draden, lichtsignaal met geluidssterkte naar wens, geeft duidelijk aan als er even geen bereik is vanuit kinderkamer (of als ie per ongeluk uitstaat). Geen last van storing, kraakhelder.

lathjt 18-02-2013

Het gaan gebruiken is idd een fluitje van een cent, het geluid goed duidelijk en geen gedoe met kabels ed. Het is jammer dat je de ontvanger niet zonder stroom kunt gebruiken, maar in mijn geval niet echt belangrijk.

juudje1986 27-10-2012
  • Product maand in bezit

9,6
Wij hebben er 2 gekocht, en we zijn er heel erg blij mee. We hebben op beide kamers van onze zoons er 1 in het stopcontact zitten. erg ideaal geen snoeren meer, luid en duidelijk geluid echt heel helder en absoluut storingsvrij en makkelijk in het gebruik. Gewoon in het stopcontact en klaar evt het volume harder of zachter zetten. op de unit voor de babykamer zit ook een klein nachtlampje. Mocht de baby-unit niet goed/helemaal niet in het stopcontact zitten dan gaaft de ouderunit een signaal af dmv van een piepje.

Wij zijn dus echt supertevreden en zouden hem zeker bij anderen aanraden