Best Reviewed jan 2019 JVC KD-X351BT 1DIN Mechless Autoradio met Bluetooth ingebouwd. Geschikt voor iPod/iPhone.
Best Reviewed - januari 2019
USB-aansluiting
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-X351BT 1DIN Mechless Autoradio met Bluetooth ingebouwd. Geschikt voor iPod/iPhone. op Kieskeurig.be.

Valerie 11-08-2018

Goed product, aanrader!

Geschreven voor: JVC KD-X351BT 1DIN Mechless Autoradio met Bluetooth ingebouwd. Geschikt voor iPod/iPhone.

Mooi vormgegeven, veel functies. Een beetje zoeken om door te hebben hoe het werkt. Maar eens je het toestel doorhebt, is het een handig toestel. Ook heel positief dat het met een app bedienbaar is. Werkt met spotify, iphone, ipod, ... Top!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Bluetooth
  • Handsfree

Michael 18-06-2018
  • Product gekregen

Namelijk in te bouwen en te bedienen.

Mooie autoradio gekregen voor vaderdag. Heel blij mee vanwege bluetooth connectie en belfunktie. Apparaat kan bijna alles en met behulp van gebruiksaanwijzing werkte hij zomaar. Alles was goed en makkelijk te vinden. Mooi was ook de bijgesloten microfoon voor het bellen.

Pluspunten

• Complete autoradio.
  • Microfoon voor het bellen

tibo.1999 14-04-2018

veel opties (USB, aux, bluetooth)

Dit product had opties die up-to-date waren voor een voordelige prijs.
Alleen vind ik het wel jammer dat hij in rood en blauw te verkrijgen is en geen andere kleuren . Om meer bij de rest van de auto te passen zou dit fijn zijn.

Pluspunten

• veel manieren om media af te spelen
  • optie aansluiting subwoofer
  • mee geleverde microfoon voor hands free bellen

Minpunten

• voelt te goedkoop voor de prijs die je betaald

Monique 20-11-2019

Fijne bleuthooth radio

Fijne bluetooth radio. Muziek luisteren vanaf je telefoon. Handsfree bellen met het mee geleverde microfoontje werkt goed.

Pluspunten

• bluetooth muziek luisteren
  • handsfee bellen
  • microfoontje is meegeleverd
  • Zachte verlichting

selcuk bas 24-10-2019

Makkelijk te installeren, bluetooth goed, goed geluid radio.

Makkelijk te installeren , alles is bijgeleverd, komt goed geluid uit, usb en aux en bluetooth werken top, goed product

Pluspunten

• bluetooth
  • usb
  • aux

Minpunten

• kleine achterkant

Tamara 19-07-2019

Fijne Bluetooth

Ik had de radio gekocht vanwege de Bluetooth. Ik vind het een hele fijne radio en vooral omdat de Bluetooth binnen enkele seconden verbinding maakt.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Ruben brem. 28-06-2019

Mooie autoradio, met Bluetooth, en dat je twee telefoons

Ik vindt het een super apparaat, werkt gewoon goed ik ben nu goed bereikbaar en verstaanbaar super!!

Ramin 22-06-2019

Goed geluid met veel functies

De kwaliteit van het geluid is erg goed en de radio heeft veel functies waar je zeker weten gebruik van maakt. Bluetooth werkt perfect!

Pluspunten

• goed geluid
  • veel functies
  • sterke bluetooth verbinding

Mar 03-06-2019

Duidelijke display

Super autoradio die van alle gemakken voorzien is, makkelijk te bedienen is en en er mooi uit ziet, voor een degelijke prijs.

Pluspunten

• display
  • design

Charles 20-05-2019

KD-X351BT

Een prima en makkelijk te installeren autoradio, de bedienig spreekt voor zichzelf. alleen jammer dat er geen goede verloop is naar de autoantenne maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben dik tevreden met deze autoradio.

Pluspunten

• bluetooth
  • iphone
  • handsfree bellen
  • muziek streamen

Minpunten

• antenne aansluiting

ontheroad 16-05-2019

mooie autoradio

het is een mooi design
De bediening is makkelijk, zoals gewend bij JVC.
Ook van dit model is de kwaliteit weer voortreffelijjk

Pluspunten

• bediening
  • uiterlijk

Berry van der Mierden 28-04-2019

Doet wat het moet doen

Het product doet wat het moet doen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Omdat ik de autoradio in een auto moest inbouwen zonder stekker, was de handleiding erg duidelijk.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Nog geen

HenkH 27-03-2019

Prima toestel

Mooie vormgeving, goede ontvangst kwaliteit en weergave, eenvoudige montage en overzichtelijke instructies.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • kwaliteit

Minpunten

• display tekst wat hoekig

Ferdi 22-02-2019

Top aankoop

Strak design, goede kwaliteit. Het is ook heel handig dat ik mijn telefoon door middel van bluetooth kan koppelen aan de radio. Het instellen kost even tijd, maar dat maakt niet uit vind ik. Top aankoop!

Pluspunten

• Bluetooth
  • gaaf design

Minpunten

• Instellen duurt even

John H. 30-01-2019

Ff opwarmen

Nog nooit eerder een autoradio vervangen. Ging vrij simpel. Instellen van de vele mogelijkheden had ff tijd nodig voor ik het menu structuur door had. Koppelt met mijn iphone, hier en daar een vinkje aanzetten en ik kan bellen met de meegeleverde microfoon.

Mixertje 28-01-2019

Top toestel en niet te duur.
Hij kan eigenlijk bijna alles.
Gemakkelijk.te installeren en in te stellen

Pluspunten

• Mooi
  • Simpel

Minpunten

• Niets

outlander 22-01-2019

Fijne radio alles werkt perfect

handsfree audio bluetooth werken perfect, ziet er mooi uit en goed geluid. prijs technisch goede keuze

Pluspunten

• geluid
  • uiterlijk

Fred B 19-01-2019
  • Product gekregen

Eenvoudige installatie / goede feature set / betaalbaar

Prima radio, veel opties , prima ontvangst . Installatie was eenvoudig. In een zucht alles geinstalleerd en connectie met telefoons gemaakt. Kan er mee bellen en gebeld worden. USB ondersteuning is met het huidige zenderaanbod ook erg welkom. Scherp geprijsd.

• Mogelijkheden

Minpunten

• microfoon installatie wat vaag

G.H. 07-01-2019

prettige autoradio

Een hele fijne autoradio met bluetooth. Erg handig om naar spotify te luisteren. Eenvoudige bediening.

Pluspunten

• bluetooth
  • makkelijk te bedienen

Liona 28-12-2018

Mooi design, goed geluid

Strak design met mooie blauwe verlichting die dimbaar is. Goed en helder geluid. Makkelijk te bedienen, ook via de JVC app. Radio speelt gelijk muziek af via Spotify zodra deze met Bluetooth verbonden is, ideaal!

• Start Spotify direct op
  • Handsfree bellen met lang snoer microfoon
  • Helder geluid
  • Makkelijke bediening