JVC KD-X230 - Reviews

Bluetooth
4x50 watt

dickvanasselt 18-11-2016 Product paar maanden in bezit

Bedieningsgemak , aansluitmogelijkheden, geluidsweergave

Groot bedieningsgemak, Veel aansluitmogelijkheden, zeer goede geluidsweergave (dankzij Mos-fet) , strak design

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • aansluitmogelijkheden
  • geluidsweergave

Minpunten

• geen bewaardoosje voor frontje

R.V.R. 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Price wise, beste keus, veel waar voor je geld, zie specs.

Voordat ik deze keus had gemaakt, heb ik vele reviews van concurrenten en alternatieven van dezelfde prijsklasse doorgespit. Alleen bij JVC kwam ik bijna geen negatieve reviews tegen. Na verder uitzoeken kwam ik achter dat JVC en Kenwood samen 1 bedrijf zijn met dus 2 aparte namen, waar Kenwood de duurdere versie een betere reputatie heeft. Ook kwam ik achter dat het scherm veel overeenkomsten had met de duurdere Kenwood, misschien wel gewoon dezelfde scherm? Daarnaast zat ik te twijfelen met een (iets duurder) Pioneer maar het schermpje van hun is circa 2cm korter, dus minder tekst en persoonlijk minder handig vind. Doordat het g1 cd speler heeft, neemt het veel minder ruimte in. Wat ook een ware accessoire als aanvulling in de auto is dat je er ook een afstandbediening apart kan bijkopen, ziet er wel erg stoer uit. Ook kan je na registratie op jvc.com 1 jaar extra garantie krijgen, wel onder vele specifieke voorwaarden. Maar dat geeft mij een zekerheidsgevoel dat JVC erg overtuigd is van het levensduur etc. Al met al geen spijt.

Pluspunten

• 1 jaar extra garantie
  • speelt flac en wav goed..
  • goed geluid
  • E.Q. + USB + 3.5MM Jack.
  • optie remote control

Minpunten

• Apart rc bijkopen, maar is niet funest.
  • Scherm mag alsnog wat breder zijn.
  • Versie met blue light is mooier maar duurder.

Kwaliteit 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goedkoop en kwaliteit

Wij hebben voor dit product gekozen omdat het goedkoop is en omdat de kwaliteit goed is. We kunnen met een usb stick alle soorten muziekbestanden luisteren!

Krishna 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

een hele goede product

een hele goede autoradio
perfecte geluids kwaliteit
en echte aanrader.
en een vrij simpele model.
echte aanrader

Wesley v T 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Klein maar fijn

Mooie en degelijke receiver met een groot bedieningsgemak en mooie vormgeveing.
Geweldig geluid.
Voor deze prijs een echte aanrader.

Pluspunten

• duidelijk afleesbaar
  • geweldig geluid
  • prijs-kwaliteit

Hans 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

Heldere display

mooi ogende radio, makkelijk in te bouwen, diverse klankkleuren in te stellen, eenvoudige bediening, en een mooi geluid over mijn 4 luidsprekers, en de prijs is super voor wat je krijgt. gr Hans

Stephanie 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, werkt eenvoudig en goed!

fijne autoradio. Kan eenvoudig muziek streamen via spotify (iphone) met de kabel, werkt perfect. Mooi design en eenvoudig in te bouwen.

Pluspunten

• eenvoudig

Arno 31-07-2016 Product maand in bezit

goeie auto radio voor weinig geld

heb voor deze gekozen vanwege de prijs/kwaliteit,leuke en makkelijke radio en mp3 speler,kan er ook mijn smartfoon aan kopelen

Rik Hof 20-06-2016 Product paar weken in bezit

Autoradio KD-X230

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van deze autoradio. Ik wilde graag een radio met een usb-aansluiting. Vanaf het begin ben ik erg tevreden over. De kwaliteit van het geluid is erg goed en de radio is makkelijk in gebruik! Top radio.

K Schaap 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn eerste autoradio, super blij mee.

Deze autoradio werkt onwijs goed, ik ben er ook heel blij mee.
Ik had nog een auto radio maar die gaf kuren dus toen bij deze radio uit gekomen.
het klepje van de usb vind ik mooi afgewerkt, hij is gemakkelijk eruit te halen om hem op te bergen. super!

Puechcocu 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Uistekende prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk aan te sluiten, mooi design en gebruikersvriendelijk in te stellen. Eenmaal aangesloten kwam er tot mijn verrassing een prachtig geluid uit. Moet nog even uitzoeken hoe ik mijn IPOD zo in kan stellen dat eea op het display van de radio te zien is. De prijs kwaliteit verhouding is wat mij betreft uitstekend

Natalie 06-06-2016 Product paar weken in bezit

Jvc kd-x230 Prima!

Het product is betaalbaar , makkelijk te installeren goed geluidskwaliteit
In combinatie met de Jvc boxen de knopjes zijn niet te klein verlichting maakt het helemaal mooi af

Ronald Anja 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

KD-X230 Radio

9,4
Een mooie degelijke radio met veel functies en mogelijkheden. Ideaal dat er een usb stick in geplaatst kan worden en meer mogelijkheden heb om muziek te luisteren

middelie 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

nette radio

7,4
Nette radio. Wij hebben hem gekocht omdat hij betaalbaar was en een usb aansluiting heeft. Wel jammer dat je muziek vanaf je smartphone via een app afspeelt, hierdoor kan je bv geen muziek vanaf spotify afspelen maar alleen via google play

Dominika 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte autoradio voor mijn eerste auto

9,6
Ik hou van muziek! Ik kan niet rijden, ademen of leven zonder muziek. Deze radio is makkelijk te bedienen. Ik gebruik alleen de volume knop om af te spelen of pauze te zetten en volume te wijzigen.

Jose 10-04-2016 Product paar dagen in bezit

Alweer JVC

Dat ik weer uitkom bij een JVC-product t.o.v. een ander merk ligt aan de prijs en de betrouwbaarheid waar ik heel veel plezier aan zal beleven.

Rapaz 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design autoradio zonder veel onnodige poespas aan knoppen en daardoor veilig in gebruik tijdens het rijden, De radio goede geluidskwaliteit.Wij zijn er blij mee.

Sarie 07-03-2016 Product paar dagen in bezit

fijne auto radio, makkelijk zelf te installeren, plezierig geluid, bedieningsgemak top , goede vormgeving, compatibel android. Auto dimmer ideaal.