Alpine CDA-137BTi - Reviews

6,5 Lees 1 review
Usb-aansluiting
Bluetooth
4 x 50 watt

Beoordeling op basis van 1 review

6,5

• Slecht

bovenhans 30-03-2013 Product paar dagen in bezit

6,5
Dit toestel heb ik als alternatief voor de nieuwere Pioneer toestellen ( zie ook mijn review bij de Pioneer 6400, 9500 BT en de DEH 80 PRS)Deze Alpine heeft tenmiste een prima storingsvrije en gevoelige FM ontvangst in een prachtige geluidskwaliteit. Verder is deze voorzien van een koelingsventilator werkend bij alle sources, behalve de FM. Hoorbaar ;storend???. Ik gebruik dit toestel in mijn campertje, rijdend en stilstaand, dus de ventilator is dus wel licht hoorbaar. De aansluitmogelijkheden zijn triest: één enkele USB ingang alleen geschikt voor gecomprimeerde audio, dus geen WAV.Ook geen AUX ingang, wel Blue Tooth, maar dat gebruik (nog) niet. Klinkt echter met bv WMA 320 kbs heel behoorlijk! echter wel de gaps bij overlopende nummer zoals bv bij liveopnames. Ik heb zelfs een IPOD gekocht om toch prima kwaliteit (met doorlopende muziek in WAV en/of Apple Lossless kwaliteit te kunnen beluisteren.
Zoals gezegd hebben de Pioneer wel alle aansluitmogelijkheden, echter een zeer beroerde FM ontvangst.
Het ligt eraan wat je prioriteiten zijn. Triest is het dat je voor > € 300, geen totaal prima werkende autoRADIO kunt hebben.Ïk heb "dan maar "deze Alpine gekocht.