Brother MFC-J497DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother MFC-J497DW op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Draadloos printen via een app, automatisch dubbelzijdig afdrukken, faxen, scannen, kopiëren, deze Brother MFC-J497DW kan het allemaal! Voor (incidentele) thuiswerkers of bezitters van een klein kantoor is deze afdrukmachine nogal aantrekkelijk. Open de Brother iPrint&Scan-app, start een afdruktaak en haal de velletjes op bij de printer. Dankzij een duizelingwekkende afdruksnelheid weet je haast wel zeker dat alle paperassen voor je klaar liggen. Handig is de functie Wifi Direct, waarbij je zonder tussenkomst van een wifi-netwerk rechtstreeks draadloze afdruktaken uitvoert. Even geen computer of mobiel apparaat bij de hand? Geen probleem, want met het uitgebreide bedieningspaneel regel je alsnog diverse afdrukzaken.