HP ENVY 5020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY 5020 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Vanessa 04-05-2020

Goede prijs-kwaliteit

Geschreven voor: HP ENVY 5020

Het verbinden met wifi ging eerst een beetje moeizaam maar toen dat lukte ging de installatie op computer en smartphone heel vlotjes. Printer gaat heel snel en ook het scannen is een fluitje van een cent. Heel tevreden ook over de kwaliteit van de geprinte foto's.
Heb mij ingeschreven voor HP instant ink programma, je krijgt bij deze printer standaard een aantal maanden gratis afdrukken. Zeker de moeite waard om eens testen, je kan abo steeds stopzetten.
Hier is een tip om 2 bijkomende gratis maanden te krijgen. Net vóór de allerlaatste stap van de Instant Ink registratie kan je nog bijkomende promo codes ingeven in het veld Speciale aanbiedingen. Met de volgende 2 codes krijg je 2 bijkomende gratis maanden : TWRDt en FREEINK (let op hoofdletter gevoelig).

Pluspunten

• Gratis proefperiode Instant Ink
  • Snel
  • Mooie foto's

Miranda 07-05-2020

Bedankt voor de tip, het werkt ! Deze codes zijn ook geldig voor andere HP printers ;)