Canon PIXMA MG3650 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Hans 20-02-2016 Product paar dagen in bezit

Deze Canon is een mooi compact apparaat dat doet wat het moet doen. De draadloze toepassingen werken goed en het apparaat kan zichzelf automatisch uit- en ook (draadloos!) weer inschakelen als een printopdracht wordt gegeven.
De installatie stuitte op problemen. Dat bleek veroorzaakt doordat de handleiding van toepassing is op meerdere producten die een lcd schermpje hebben. Dit apparaat heeft dat niet waardoor het lastiger is en je de installatie beter via een smartphone kunt doen. Maar door de prima telefonische ondersteuning van Canon was het daarna snel gefixt en werkte alles zoals het hoort.
De tweezijdige afdrukfunctie is een mooie feature in deze prijsklasse.
De voorklep kan alleen dicht als het papier er uit genomen wordt. Dat komt doordat het apparaat erg compact is.
Ik vind dit apparaat voor deze prijs een echte aanrader.

Anniek 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima prijs-kwaliteit verhouding

De printer doet het goed via de WiFi en was redelijk makkelijk te installeren. Het is fijn dat hij automatisch dubbelzijdig print. Ook kunnen er voor deze printer XL cartriges gekocht worden die 15/21 ML inkt bevatten, wat erg veel is! Het is een goede printer voor een lage prijs.

Spitsmuis 04-03-2016 Product paar dagen in bezit

Nu drie dagen in mijn bezit. Wat een top-printer! Zeer eenvoudig te installeren op onze iMac. Alles werkte in 1 keer. Printer is strak vormgegeven. Het geluid wat hij maakt valt reusachtig mee. Zeer geschikt als huis-tuin-keuken printer. Zeker zijn geld waard.

Annepannetje 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede printer!

Leuke printer, nette vormgeving, ideaal dat draadloos afdrukken en goede kwaliteit. Een fijne printer.

Eric 13-03-2017 Product paar dagen in bezit

Prima printer voor vriendelijke prijs

Prettig in gebruik, mede dankzij AirPrint icm IPad/IPhone. Vriendelijk geprijsd en ziet er mooi uit. Installatie is fluitje van een cent dankzij duidelijke gebruiksaanwijzing. Jammer dat deel1 wel in het Nederlands is en deel2 niet. Printkwaliteit is uitstekend. Nog te kort in bezit om cartridge gebruik te kunnen beoordelen. Op zoek naar een goede en voordelige printer met veel verbindingsmogelijkheden? Dan is dit een goede keus.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Makkelijk te installeren
  • Prima printkwaliteit

Minpunten

• Deel2 van installatiehandleiding niet in ned.

Tjerk 10-03-2017 Product paar dagen in bezit

duidelijke gebruiksaanwijzing, gemakkelijk in gebruik

Gekeken naar beste koop: daarom gekozen voor dit product. Voldoet inderdaad aan onze verwachtingen. Installatie was in een mum van tijd geregeld.

Pluspunten

• voordelig inktgebruik
  • gemakkelijk in gebruik

Joost Boswijk 22-05-2017 Product paar weken in bezit

Fijn printertje

Voor nog geen vijf tientjes mag je niet veel verwachten, maar deze printer overtreft dat ruimschoots. Een behoorlijke afdrukkwaliteit, goede scans en niet eens tergend langzaam. Een fijn printertje voor de dagelijkse printjes, maar verwacht geen topprestaties. Installatie ging redelijk vlot. Je krijgt alleen en gigantische hoop papier erbij met instructies in zo ongeveer alle talen. Dat mag wel wat minder. Er is trouwens een zeer uitgebreide handleiding (ruim 900 bladzijden!) te vinden op internet, maar dat moet je zelf uitvinden.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Prestaties

Minpunten

• Uiterst minimale meegeleverde handleiding