Samsung SL-M2070W/SEE - Reviews

flatbed

6,9

Hoge Noorden 21-08-2015 Product paar dagen in bezit

5,8
Alles ging prima, totdat ik de eerste afdruk maakte. 8 dikke groeven in het papier! Erg lelijk op facturen. Ze verdwijnen ook niet meer.
Bij de Mediamarkt nog getest en hoe dikker het papier, hoe erger het werd. De uitermate behulpzame vrouw van de MM schakelde de hulplijn van Samsung Ned. in, maar werd daar schandalig behandeld. Na ruim 20 in de wacht staan, werd ze van de lijn geknikkerd. Ook bij het showmodel van de MM drukten de katrollen te hard in het papier, waardoor duidelijk werd, dat het niet exemplarisch was.

GerardH 21-05-2014 Product maand in bezit

De printer functioneert goed, kwaliteit is prima. Installeren was even wat puzzelen om op alle computers (zowel windows als apple) te laten werken, maar is met wat computerkennis prima te doen. Ideaal is dat je ook vanaf je telefoon en tablet kunt printen met een gratis samsung app. Ik heb de printer op zolder staan en daardoor wat ver vanaf de router/modem. Afgelopen twee maanden daardoor 1 keer de communicatie kwijtgeraakt, maar dat is simpel te herstellen. Let op dat je printer op hetzelfde (sub)netwerk zit. Ik werk thuis ook met een powerplug die het signaal met een eigen subnetwerkje verder in huis brengt, maar dan vindt de pc uit het andere subnetwerkje de printer niet meer.