Canon PIXMA MX925 - Reviews

Kleur
faxen, kopieren, printen, scannen

Corry 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

canon printer

erg zuinig print dubbel zijdig en is mooi van kleur en doe ook kopie,s dubbel zijdig printen
dus er voordelig in gebruik net zo goed als mijn vorige canon printer

Lindylinn 03-05-2016 Product half jaar in bezit

Waardeloze printer

3,4
Dit is echt een enorm slecht produkt. Ik ben nu al twintig minuten bezig om een print te krijgen en heb er nog niet een. Wifi snapt dat ding niet, meerdere pc's die willen printen ook niet. Rotding! zo'n spijt dat ik deze heb gekocht. Mijn keuze was op deze gevallen vanwege de voorgestelde afdrukkwaliteit, maar ook dat valt zwaar tegen. Ik zou hem niet weer kopen (en overweeg ernstig hem nu uit het raam te gooien).

Marky-ams 18-03-2015 Product kwartaal in bezit

Ben altijd erg tevreden met Canon geweest en deze printer gekozen omdat je met de sheetfeeder meerdere pagina's tegelijk kan scannen en printen. Printkwaliteit is op zich prima, maar zeker niet beter dan zijn 7 jaar oude voorganger Pixma MP610. Grootste nadeel is dat het apparaat een hoop lawaai maakt en er ook erg lang over doet om met een printopdracht te beginnen. Er gaan allerlei spoelen draaiten en weet ik wat nog meer voordat hij een keer met printen begint (ca. 30-45 seconden) en ook opstarten duurt lang. Is hij eenmaal aan het printen (bij meerdere pagina's) dan is de snelheid acceptabel. Al met al niet de kwaliteit die ik van Canon gewend was.

nicklee 11-12-2014 Product half jaar in bezit

7,6
De printkwaliteit is echt goed van Canon evenals de mogelijkheden.
Dit is mijn vierde Canon printer en ik hoop dat hij langer meegaat dan de vorige drie.
Wat mij opvalt en tegenvalt is het lawaai van deze printer, het geeft mij het gevoel van mindere kwaliteit!
(mijn vorige model pixma mp 625 was stiller en volgens mij degelijker)alles ging echt smoother.
Nogmaals de mogelijkheden en kwaliteit prints zijn goed maar ik hoop niet dat dit model de trend zet voor een nieuwe reeks "mindere" kwaliteits printers!
Want dan is dit echt de laatste van Canon.

Frank B65 24-11-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze all-in one gekocht als vervanger voor een losse printer en losse scanner. Dit apparaat doet alles.

Tot nu toe heb ik het scan gedeelte het meest gebruikt en dat werkt goed. De ADF is erg prettig, scannen naar een mobiel aparaat en scannen en printen vanaf een mobiel apparaat werkt prima. Soms duurt de start van eerste print echt irritant lang (zo'n 3 minuten voor een A4tje met een adres er op!).

Ik heb echter 1 (groot) probleem: Het apparaat maakt rare bijgeluiden alsof er een klapperend kunstgebit in zit! Ik heb dit geluid nog nooit bij een goede printer gehoord maar bij Canon vinden ze het een normaal geluid. Ik voelde me in de maling genomen door de Canon klantenservice.

Ik zou graag willen weten of andere beziters van dit apparaat dat geluid ook heeft. Het is vooral hoorbaar na aanzetten

rob_1965 13-04-2014 Product half jaar in bezit

Ik heb deze printer nu ongeveer een half jaar. Het is een fijne printer met veel mogelijkheden. Na 3 maanden raakte de scanner van de ADF defect, het repareren heeft ongeveer een maand geduurd. Hij scant weer goed maar lijkt nog langer nodig te hebben voordat een velletje geprint kan worden.
Ook lijken alle drivers de kluts kwijt, ik heb alles verwijdert en opnieuw ge-installeert maar het werkt niet meer handig als in met begin.

Klokwise 11-02-2014 Product maand in bezit

Ik heb al diverse merken all-in-one apparaten gehad, maar er was er nog geen één die zo multifunctioneel is als deze mx925. Met name het dubbelzijdig scannen vind ik erg praktisch. Grote laden voor veel papier. Installatie was ook eenvoudig. de aanschafprijs werd mooi gedrukt door de payback actie van Canon

ANI007 04-02-2014 Product paar dagen in bezit

Heb al altijd Canon in huis gehad. Dus mijn voorkeur gaat zo wie zo al uit naar een Canon. Ik zocht een all-inn met boven lader en losse cartridges en heb deze gevonden in de MX925. Heb hem net een paar dagen in huis maar super snel/ Had misschien iets minder geluid mogen produceren.
Qua gebruikers gemak prima maar de leuk bedachte variabele functie drukknoppen is leuk bedacht maar ben benieuwd hoe slijt vast deze zijn een Touch screen past beter in deze tijd! Maar vooral een goed apparaat zeer tevreden tot nu toe!

Rama1 01-02-2014 Product paar weken in bezit

Ik zocht een vervanger voor mijn oude HP R45. De keuze is gevallen op deze Canon MX925. Te veel mogelijkheden voor mij, maar ik ging ook voor kwaliteit. Installatie is heel simpel. En de laptops via wifi in contact brengen met de printer is eenvoudig. Een druk op de wps knop van de router en klaar is het. Een groot voordeel is het dubbelzijdig printen. Tot nu erg tevreden. Een klein min puntje is misschien het geluid wat hij maakt tijdens het opstarten. Maar swa, dat heb ik zelf soms ook bij het opstarten.

Verderkijkertje 16-01-2014 Product paar dagen in bezit

Goede printer met te veel mogelijkheden die ik eigenlijk niet nodig heb, maar vanwege de automatische papierinvoer en afdrukkwaliteit is dit mijn keuze geworden als vervanger van de Canon Pixma MP610.
Nadeel is dat hij vrij groot en luidruchtig is. Dat laatste was de MP610 ook, dus hoefde ik niet aan te wennen. Eerlijkgezegd voelt alles wat slapper en 'plasticerig' aan dan mijn vorige printer. Formaat zegt dus niet alles. Ben benieuwd naar de duurzaamheid.

kikker3 15-01-2014 Product paar dagen in bezit

6,4
Ik heb deze printer aangeschaft omdat ik een nieuwe nodig had. De vorige (een Brother) was kapot omdat de inktkanaaltjes verstopt waren.

Ik ben met de afdrukkwaliteit tevreden. De documenten komen er mooi uit. Ook het scannen is makkelijk.

Echter, al na drie maanden heeft deze printer het begeven. De voeding (het kastje waar de stroom in het apparaat naar binnen loopt) blijkt kapot. De printer doet helemaal niets meer! Ik ben technisch aangelegd, en je kunt de voeding er zo uithalen. Er staat geen spanning op de 5 pootjes van het kleine stekkertje de printer in, terwijl die er toch echt spanning op moet staan. Het blijkt dus, dat de printer erg slecht van kwaliteit is. Daarom zou ik hem aan niemand aanraden.

Ik hoop dat anderen wat aan mijn ervaring hebben. Mogelijk kopen anderen een printer die al vrij snel kapotgaat.

pejeve 05-01-2014 Product maand in bezit

9,4
Prima printer, kunnen extra grote cartridges in, is snel maar maakt vooral duidelijke prints en scans.
wat de software betreft een vraagje kan je in het programma waar je dvd's kan bedrukken ook foto's uit een bestand op je PC kiezen en invoeren op de cd/ dvd cover.
Verder een goed product

Dvanswee 29-12-2013 Product paar dagen in bezit

Geweldige printer ! Voor een paar euro meer haal je topmateriaal in huis. Tenslotte gaat zo'n ding toch enkele jaren mee...

Superhandig is het printer vanaf je iPhone of iPad. Vanuit mail print hij op A4 en vanuit het foto-programma automatisch op fotopapier. Foto trekken en 1 minuut later een perfecte afdruk, echt wow !

Printer opzetten (heb een iMac) gaat enorm vlot met de bijgeleverde DVD.

Kortom, ik ben super tevreden over dit apparaat.

rob_1965 22-12-2013 Product kwartaal in bezit

Fijne printer met veel mogelijkheden. Voor thuis zocht ik een printer die dubbelzijdig kon scannen en kon printen via het netwerk ook iPad; deze kan dit allemaal. Ook fijn is dat gescande pdfs vanzelf doorzoekbaar zijn. Wel heb ik af en toe een velletje dat scheef gescanned is.

Martijn_review 30-11-2013 Product paar weken in bezit

Zeer geschikt voor klein kantoor of als je thuis veel documenten scant of kopieert. Pluspunt voor mij is de automatische documentinvoer en het dubbelzijdig kunnen scannen en kopiëren van documenten. Printer is voorzien van wifi. Scans kunnen vanaf de printer draadloos worden doorgestuurd naar een computer. Er kan vanaf allerlei devices via wifi worden geprint.

AH Deventer 25-11-2013 Product paar weken in bezit

7,4
De printer heb ik nu ongeveer 3 weken in bezit, de printer heb ik nog niet heel grondig kunnen testen. De keuze is op deze printer gevallen mede vanwege de verschillende mogelijkheden waarbij voor mij persoonlijk de scanner erg belangrijk is.

De eerste indrukken zijn goed, echter moet ik nog een aantal dingen testen. De onderste plus- en minpunten zijn opgesteld uit mijn persoonlijke situatie & interesses.

Pluspunten
+ Printer opent zichzelf automatisch wanneer je een printopdracht geeft
+ Papierlade is verwerkt in de printer (geen papier/papierinvoer die stof verzameld)
+ Printer heeft AirPrint & Cloud/internet print functionaliteiten
+ Hoge capaciteit van 35-vel dubbelzijdig ADF (Automatic Document Feeder)

Minpunt
- Bij het printen van een foto via AirPrint gaat de printer automatisch Papierlade 2 voor fotopapier aanspreken (selectie van printerlade niet mogelijk)
- De fax functie heeft een aantal eigen 'gereserveerde' knoppen op de behuizing van de printer, de fax functie is voor mij (en waarschijnlijk voor de meeste) onbelangrijk en had voor wat mij betreft iets meer 'verborgen' mogen zitten in de printer.

Pedro 26-09-2013 Product maand in bezit

Is een snelle printer, 15 bladzijden z/w en ongeveer 10 bladzijden in kleur. Echter na het inschakelen van de printer duurt het een tijdje voor dat het eerste blaadje de printer verlaat. Nadat de printer 'warm' gelopen is hij snel. Voordelen je kan automatisch dubbelzijdig scannen en separate kleurencatridges en indien nodig kan ook een XL catridge geplaatst worden.