Canon PIXMA MG4250 - Reviews

flatbed

• Slecht

JB 29-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Slechte keuze

Vanwege ervaring van iemand anders gekocht maar Wifi verbinden ging goed maar afdrukken veel vertraging of gewoon niet. Nu na 2 jaar steeds foutmeldingen en uitlijnen. Originele cartridges gebruikt maar hij valt meer dan tegen.

Raoul 09-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geen aanrader

Apparaat heeft het nooit echt lekker gedaan. Geen moment gehad dat ik er een fijn gevoel bij had. Al heel vlot zat er behoorlijk wat stof onder de scanplaat met als gevolg dat alle scans niet helemaal helder zijn.
Het printen werkt ook niet helemaal jofel. Veel pauzes onder het printen en de kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven.
Heb 'm nu een aantal jaar en ik kan het niet anders typeren dan een miskoop. Ik zal me nog wel twee keer bedenken voor ik weer een Canon koop.

ikkes1 05-06-2014 Product half jaar in bezit

5,8
Wat een sof van een printer. Heb steeds netwerk verbindingsproblemen en het ding zuipt de hele dure inktpatronen alsof het niets is.Ik heb hem nu een half jaar, en de inkt heeft mij al meer gekost dan deze hele waardeloze printer.Als hij het doet is hij heel traag of ik krijg maar de helft van de pagina geprint.

Rodricus 24-03-2013 Product paar weken in bezit

Heb de printer nog niet intensief gebruikt maar ik ben erg te spreken over wat ik tot nu toe heb gezien. De wirelessmogelijkheden zijn erg handig, ik kan overal en met elke medium (tablet, smartphone, laptop, desktop) een print maken. Ik vind het ook handig dat ik tot aan de rand van het papier kan printen. Dubbelzijdig printen werkt ook goed. De kwaliteit van een print vind ik over het algemeen ook goed. Ik ben ook te spreken over het design van de printer. Het ziet er mooi uit en je kan het tot een "blokje" in elkaar klappen. Dit allemaal voor een mooie prijs.

JPMeijer 08-03-2013 Product paar dagen in bezit

Printer doet wat hij moet doen. Gekocht voor z'n wireless mogelijkheden. Tablets en pc moeiteloos gekoppeld via het netwerk en printopdrachten verlopen soepel. Z'n geld waard.