Philips Prestigo SRU6006

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

RL1956 30-10-2013 Product paar dagen in bezit

Als een apparaat herkend wordt dan gaat het kopieren van de functies gemakkelijk en snel
Als een apparaat niet herkend wordt door de Prestigo dan is het even doorzetten om knopje voor knopje te kopieren, maar het is goed te doen.
In het gebruik is de Prestigo wel even wennen, een kleine display om het juiste apparaat te kiezen.
We zijn er blij mee, 5 afstandsbedieningen minder op de tafel

PVis 04-09-2011 Product paar dagen in bezit

Dit is mijn eerste universele afstandsbediening en ik moet zeggen dat deze heel makkelijk te programmeren is. Ook knoppen bijprogrammeren en namen veranderen kan allemaal. Ook de duur van signalen kun je instellen. Ik had dat moeten veranderen omdat mijn tv niet gelijk aangaat en de power knop normaal gesproken iets langer moet inhouden. Deze afstandsbediening ligt lekker in de hand en de knoppen voelen goed aan. het is alleen jammer dat de knoppen niet verlicht zijn. maar voor wat betreft prijs/kwaliteit is dit een topper.

Mr. Acapulco 06-05-2011 Product paar dagen in bezit

Dit is mijn 3e programmeerbare afstands bediening.
De vorige 2 waren van een ander merk en gekocht tussen 1990 en 2000.
Ik heb dit product puur op de gok gekocht omdat ik 2 Philips (waarvan 1 Aristona made by Philips) apparaten bezit.
Daarnaast een Humax kabeltuner, Sony tuner/versterker.
Deze apparaten werden goed herkend maar het is ook mogelijk dat als deze niet automatisch herkend zou worden deze handmatig in te stellen.

De meest gangbare knoppen zijn al aanwezig en werk erg prettig.
Deze afstandsbediening voelt stevig en solide aan.
En doordat hij zwaarder is dan een gewoonlijke afstandsbediening ligt deze daarom lekkerder in de hand.
De knoppen zijn groot zodat je niet bang hoeft te zijn om andere knoppen tegelijkertijd in te drukken.

Alles is zowat aan je persoonlijke smaak aan te passen zoals functie namen maar ook apparaat namen.

Denk bij de aanschaf wel dat Internet nodig hebt om deze te kunnen programmeren.
En laat je niet afschrikken door de erg simpele handleiding want die stelt niets voor.
Zodra je het installatie programma gebruikt wordt de werking al heel gauw duidelijk.

Tot nog toe erg tevreden over dit apparaat.
Ook omdat ik hem al heel snel voor al onze apparaten (4) kon gebruiken.