Philips Perfect replacement SRP3004

Philips Perfect replacement SRP4004

Philips Perfect replacement SRP5004

Philips Perfect replacement SRP5004
9,2 (3)

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,3

CHuijs 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Deze universele afstandsbediening werkt voor mij prima ter vervaning van mijn 8 jaar oude afstandsbediening voor de TV (ook 8 jaar oud) waarvan een paar veel gebruikte knoppen het niet goed meer deden. Simpel te installeren en heeft bijna alle functies als de originele afstandsbediening. Perfekt en voor € 12,99 gekocht bij Blokker.

rbe049 12-09-2015 Product paar dagen in bezit

Toestel is alleen geschikt voor TV's van na 2012. Anders werkt het niet. Wordt niet op de verpakking van Philips kenbaar gemaakt wat niet echt clientvriendelijk is.

Anoniem 12-01-2015

werkt niet op onze JVC LCS TV

Ik heb dit product specifiek ter vervanging van onze defecte remote van onze JVC tv gekocht. ( LT-26A85ZU) Ik heb de standaard code geprobeerd voor JVC 1464 en de code 9999, beide niet werkend gekregen.

Philips: Klopt het dat deze remote niet op deze TV werkt? Wat is een goede oplossing?

Thyrian10 08-05-2014

Werkt zelfs niet met een PHILIPS ontvanger...

Deze afstandsbediening blijkt één van mijn slechtste aankopen ooit te zijn. Hij doet gewoon simpelweg niet wat hij moet doen.

Thuis heb ik een Philips DST 5816 Satelliet ontvanger staan en die is niet te besturen met deze afstandsbediening. Ik heb die code zo vaak en zo lang ingedrukt gehouden dat ik helemaal kramp kreeg in mijn duim. En dan denk je op een gegeven moment na 5 minuten pijn lijden van het indrukken, dat hij de goede code gevonden heeft, blijkt het dat hij gewoon de tv heeft uitgeschakeld welke ook nog van een compleet ander merk is dan de code die in het boekje staat.... Het is mij een raadsel...

En ja, code 0,0,0,0 zoals in het boekje staat heb ik ook al geprobeerd.

Akke2013 10-12-2013

Werkt helaas niet voor AKAI video VS G455

Heb deze afstandsbediening gekocht op aanraden van de winkel ter vervanging van oorspronkelijke afstandsbediening die stuk is.
Maar code voor AKAI (Type AKAI video VS G455 - Pro GX4) werkt niet.
Winkel gaf als raad alle codes uit te proberen ???? Maar dat is onbegonnen werk en ik vind dit geen oplossing
Is er een code die wel werkt ?

Madje 30-01-2013

Jammer maar helaas een miskoop

Heb de universele afstandsbediening gekocht voor mijn dvd recorder, maar na het istellen blijkt geen enkele knop correct te werken en deze zijn ook niet goed in te stellen (meerdere knoppen die hetzelfde doen)
Voor mijn tv werkt het prima, maar daar heb ik hem niet voor gekocht

Anniechien 28-01-2013

werkt helaas niet voor salora

code voor salora tv wordt niet gepakt door ab. Ingesteld middels code 9999 maar dan kunnen de toetsen niet verbeterd worden. Alleen de aan/uit knop doet wat hij moet doen. Jammer. Morgen terug brengen naar winkel.

piet500 21-05-2012

werkt alleen goed bij TV en Audio

TV en Audio zijn van Philips, dit werkt prima.
DVD Rec. is van Sony, hier is de communicatie slecht,
de toets voor het stoppen met opnemen niet actief te krijgen,
de toetsen voor menu omhoog/omlaag gaan 2 plaatsen verder,
op de tv heb ik ambilight, hier ook geen toets voor te vinden

Gemerep 18-05-2012

Beperkt bruikbaar

Voor de basisfuncties voor een TV is deze afstandsbediening erg handig. Duidelijk afleesbaar en goed te bedienen.

Voor mijn Philips DVD/HDD recorder en home-cinema is de afstandsbediening niet bruikbaar, deze worden volgens de helpdesk niet ondersteund!!!
Heb ik speciaal deze Philips remote gekocht om compatibiliteitsproblemen te voorkomen, werken nota bene mijn Philips apparaten daar niet mee, vreemd.

Pascal1980 14-05-2012

Werkt nog niet bij hifi-set!

De afstandsbediening werkt goed bij mijn tv en decoder. Dat laatste is leuk want de afstandsbedieningen van mijn Motorola vip-1963 zijn niet te koop. Prijs is goed.

Maar 1 probleem: hij werkt niet bij mijn hifi-set van Technics! Ik heb de snelcode van Technics opgezocht en ingevoerd, maar geen reactie! Hoe kan dit worden opgelost?

Bankligger2895 23-01-2012

Werkt prima op onze Philips TV + Philips HDD recorder

De afstandbediening werkt zonder problemen direct op onze TV. Beter dan de vorige universele waarbij de gekleurde knoppen niet goed werkten. Nog niet getest op de HDD recorder.

kees26 11-10-2011

zeer goed

handzaam goed bruikbare afstandbediening. Indien er nog meer Philips afstandbedieneing kapot gaan zullen we deze zondermeer aanschaffen!

doornroosje 09-10-2011

het product voldoet uitstekend!

Is makkelijk in gebruik. Prettige toetsen en ligt makkelijk in de hand, mede door de rubber rand rondom.

moon 30-09-2011

3x niks

Waardeloos !! Teletext is mogelijk als je genoegen neemt met de 1e pagina, want doorbladeren naar een volgende is niet mogelijk.
Je hebt er dus niets aan...althans wat teletext betreft.
Goedkopere versies ondersteunen deze functie niet, dus in dit geval "goedkoop is duurkoop" Ga hem morgen weer terugbrengen naar de winkel.

superwop 10-08-2011 Product paar dagen in bezit

5,7
Deze afstandsbediening werkt wel op de huidige samsung televisie, maar niet op de set top box van samsung, die ik een half jaar geleden gekocht heb, waarschijnlijk omdat deze te nieuw is, conclusie: afstandsbediening werkt niet op de nieuwe generatie set top boxen voor de digitale tv. Dus niet kopen s.v.p.

Jeroen v Lieshout 05-11-2011

Samsung STB reageert inderdaad geheel niet terwijl Samsung wel in de lijst staat met code 2448. Mijn Samsung STB is min. anderhalf jaar oud!!!

hyatt 26-05-2011 Product paar dagen in bezit

Heb na lang zoeken voor mijn oude philips tv deze afstandsbediening gekocht, perfekt. Hij werkt zo goed, dat ik gelijk een 2e erbij heb gekocht.
Ligt prettig in de hand en voor de prijs € 9,95 bij Blokker geen prijs.

Yvonne Vo 02-11-2010 Product paar dagen in bezit

Ik moet zeggen dat ik lang gezocht heb naar een goede universele afstandsbediening ( ik heb al 2 afstandsbedieningen versleten voor mijn Sony TV) 1 orginele en 1 universele. Hij doet praktisch alles wat hij moet doen met uitzondering van picture in picture en omzetten naar mijn video kanaal en dvd kanaal lukt nog niet. Ik gebruik hem zelf alleen voor de tv maar op mijn sony DVD functioneert hij ook prima. Voor deze prijs 10 euro bij blokker zeker een aanrader. Hij voelt degelijk aan en heeft een stootrand zodat hij niet zo snel kapot gaat. Dit is bij kinderen zeker aan te bevelen. Mijn ouders hebben hem zeker al 2 jaar en zijn er heel tevreden over.