GoPro HERO5 Black - Reviews

Beeldformaat
4:3, 16:9

R de Jonge Lughten 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte action cam

Gopro blijft toch nog steeds marktleider onder de actioncams on danks dat er veel concurentie is op de markt.
Dit is toch wel de beste die je kunt krijgen eindelijk ziet er weer een touchscherm op de camera en zit er een voice bediening in dit maakt het wel allemaal een stuk gemakkelijker. Ook de gps bepaling is een leuk gadget op de gopro. Batterij mag wel wat langer mee gaan.

Pluspunten

• Bediening
  • Waterdicht
  • zeer klein en compact
  • waterdicht

Minpunten

• nog niet alle accessoires zijn er
  • Batterij duur

Chris 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

GoPro hero 5 black

Ik heb de Gopro 5 gekocht om voor de vakantie om vooral de momenten te filmen waar je een normale camera niet snel zal gebruiken. Ik heb prachtige beelden kunnen maken van de eerste vakantie van mijn zoon in het water ( Zwembad en zee ). De Gopro is licht en vooral erg handig om te bedienen door de LCD touchscreen. Je scrolt makkelijk door het menu heen om snel de instellingen te veranderen. Enige nadeel is dat als je in het water zit dit minder makkelijk gaat. Ook de app op je telefoon is makkelijk om je filmpjes die je hebt gemaakt te bekijken en snel weer te verwijderen als ze niet zijn wat je er van verwacht had. Wel een nadeel is dat als je hem in het water gebruikt je moet zorgen dat aan de voorzijde van de camera geen druppels zitten. Die verpesten de kwaliteit van het filmpje en of foto. De pluspunten ten opzichte van de gopro hero 4 silver edition vind ik dat het geluid beter tot zijn recht komt van zowel boven als onder water. Je hoort amper geen ruis meer van de wind. Ik ben blij met mijn aankoop en zal er zeker bij de volgende vakanties weer heel veel plezier van beleven. Ook merk ik dat de accu langer meegaat dan de gopro 4.

Ik heb prachtige beelden kunnen maken van onze zoon toen die voor het eerst in de zee ging. Priceless !

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Genoeg accessoires
  • 4k is beter dan bij de hero 4

Minpunten

• Accuduur kan nog beter