Sony HDR-AS100V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HDR-AS100V op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

patrick3560 20-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-AS100V

Ik ben zeer tevreden over deze camera.
Makkelijk in gebruik.
Even problemen gehad met mijn sd kaart maar door deze te veranderen is dit ook opgelost.
Al bij al een zeer goede camera voor zijn prijs.
Een aanrader volgens mij en een concurrent voor de Gopro....

dirk_TaM 13-01-2015
Geschreven voor: Sony HDR-AS100V

Plus: Goede beeldkwaliteit, een beetje zacht aan de buitenrand. Behoorlijk vlak / recht beeld. Zeker niet teveel chromatische abberatie (aan de buitenrand). Mooi, vrij getrouwe kleurweergave. Goede belichting zeker met zonlicht in de rug; behoorlijk goed bij laagstaande zon en nog meer dan aanvaardbare belichting bij tegenlicht opnames. Net wat mogelijkheden, niet alleen qua formaten maar ook qua gebruik en connectie (oa. wifi > smartphone / tablet software!).
Min: Omslachtige bevestiging: de camera gaat op een houdertje dat aan een klem wordt bevestigd dat in een beugel wordt geschoven… Batterijduur: zeer beperkt, zeker bij gebruik van wifi en GPS. Permanente stroomverbinding voor langdurig gebruik is noodzaak; op batterij alleen kan je minder dan 30' filmen met wifi en GPS op.

PETER15420Mere 27-11-2014
Geschreven voor: Sony HDR-AS100V

Fantastische actiecamera,heel handig, vlug en gemakkelijke bediening,stereogeluid van zeer goede kwaliteit,grote opslagcapaciteit,ik ben heel tevreden met deze aankoop.