Ubiquiti Networks Uap-ac-lr - Reviews

Ondersteunde max. snelheid
867 Mb/s
Aantal switchpoorten

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

bert2004 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Beste Accespoint die ik tot nu toe in bezit heb

Dit is nu werkelijk de beste koop die je kan doen en ik heb er wel wat kunnen testen.
De Nighthawk R7000, de Asus Ac68u en de Sitecom ac1200.
Ze redden het allemaal niet qua sterkte en zeker wat betreft het 5g signaal laten ze het allemaal afweten zodra er 1 betonnen vloer tussen zit. De Sitecom is het sterkst wat betreft het 2.4g signaal. De Ubiquiti UAP-AC-LR is het helemaal. Nu moet ik zeggen dat ik hem niet gelijk aan de praat kreeg. Wat deed ik als eerste?
Als eerste oude accespoint afkoppelen en de Ibiquinti ervoor in de plaats na dat ik de app gedownload had om te configureren, dit werkte dus niet. Toen heb ik mijn oude accespoint weer terug gezet en de Ibiquinti naast de aansluiting van het oude accespoint in het modem gestoken en toen kon de app hem zien en toen was het een eitje om alles in te stellen. Ik moet wel zeggen, hij hangt nu erg strategisch en ik kan wel zeggen op het beste punt in huis hangt hij, waardoor hij de woonlaag, 1e etage en zolder pakt dit mede met het sterker signaal bij 2.4g 24db en bij 5g 22db. Ik kan hem van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Redelijk eenvoudig installatie
  • Sterk signaal
  • Snel in 5G

Minpunten

• Korte cat 5e kabel ontbreekt

Cees 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekend Access Point

Wifi bereik in huis was zeer slecht. Betonnen skelet, vandaar. D-link router/access point uitgebreid met bekabelde Ubiquiti Unifi access points op 1e verdieping en zolder. In het gehele huis nu tegen de 100 Mbit draadloos.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vormgeving
  • Configureerbaarheid

Minpunten

• Aparte voeding
  • Geen utp kabel tbv voeding meegeleverd