Sitecom WLX-2000 N300 Wi-Fi Access Point - Reviews

WPA, WPA2
Ondersteunde standaarden
IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n

Theo B. 23-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Ik heb nu een tweetal Range Extenders in huis. Een voor de bovenetage, de ander voor de huiskamer en tuin. Prima apparaten die het signaal daar krijgen waar ik het wil. Eenvoudige installatie. En als er een stuk gaat (hetgeen me onlangs gebeurde) dan staat de garantietermijn (na registratie) van 10 jaar borg voor een probleemloze vervanging. Topservice.

Hans1200 10-09-2015 Product paar dagen in bezit

Omdat de draadloze range extender (Sitecom WLX-2001) het draadloze signaal toch wat zwak en instabiel doorgaf heb ik de Sitecom Accespoint WLX-2000 aangeschaft. Ik had al een ethernetsnoertje lopen naar een oude computer op de 1e etage van de woning. De Accesspoint is supermakkelijk te installeren. Bestaande LAN/Ethernetsnoertje in de AP, je apparaat even koppelen met nieuw netwerk en wachtwoord (krijg je op een duidelijk kaartje meegeleverd) en je hebt draadloos internet in heel je huis. Plus: er zitten meerdere aansluitingen op voor bedraad internet vanaf de AP. Min: geen 5 Ghz frequentie. Ben wel heel tevreden over installatiegemak en prestaties tot nu toe,