Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,7

Nick 10-10-2017

Geweldige prijs/kwaliteit en service

Ik bestelde al meerdere malen artikelen via bol.com. De keuze voor bol is vaak gemaakt om de lagere prijs t.o.v. de concurrenten. Bol levert dezelfde kwaliteit van goederen aan een scherpere prijs. Ook de service en snelheid van leveren is optimaal. Nooit langer wachten dan een paar dagen op artikelen is ideaal als je iets snel en scherp geprijsd wil kopen. Ook het grote aanbod is aantrekkelijk zo kan ik met een paar klikken verschillende artikelen bestellen waarvoor anders meerdere winkels nodig zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ghattas nisan 10-10-2017

Perfect werkend

Dewe winkel is heel goedkoop en levert heel snel! Het is een echte aanrader om er een profuct uit te bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Een tevreden klant 10-10-2017

Vlugge correcte levering

Correcte levering
Producten zijn zoals vermeld op de Side
Heel tevreden Zou zeker nog eens bestellen
De keuze mocht wel uitgebreider zijn

febe martlé 10-10-2017

Beste online shop!

Bol.com is de beste online shop. De kwaliteit is altijd op en top! De levering is altijd snel. En de service is geweldig. Ook altijd interessante koopjes. Ook een ruime keuze. Ben heel blij over bol.com zelfs last minute cadeaus kan je er altijd bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martineke82 10-10-2017

Het loopt op Bolletjes

Bol.com levert goede kwaliteit, super services en heel gemakkelijk vanuit je zetel. Veel keuze en goede prijzen om te vergelijken.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Katrien 05-10-2017

Snelle verzending, goede prijs/kwaliteit

Ik bestel maandelijks wel iets op bol.com. Het is een heel duidelijke site met een heel groot aanbod. Leveringen zijn altijd correct en snel. De prijzen zijn de laagste op de markt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kimberley 03-10-2017

Zeer snelle service

Het is gemakkelijk en altijd het juiste product. Zeer snelle service en je kan altijd gratis terugsturen.

Kimberley138 02-10-2017

Goeie service

Gemakkelijk om op te bestellen .levertijd snel en betrouwbaar.veel keuze in alle categorieën .prijs correct

Brittemie 02-10-2017

De uitgebreidste online winkel!

Bol.com heeft een ontzettend uitgebreid aanbod; boeken, juwelen, electronica, dierenvoeding, pampers,... Ze leveren erg snel en de pakketjes komen steeds in perfecte staat aan. Bol.com is steeds mijn eerste keuze wanneer ik iets online bestel. Ik vind er (bijna) altijd alles dat ik zoek.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Thierry viaene 02-10-2017

Alles wat u leven nodig heeft!

Ik ben vele jaren geleden bij de start van de site lid geworden en ben van puber die games nodig had tot nu volwaardig gezinslid en in verbouwingen zit en een hond bezit echt wel een grote klant en zeer tevreden lid. Van hondebrokken tot afeasmiddel tot een tafelzaag alles heb ik al besteld en zoals afgesproken tijdstip geleverd! Service top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Smos 02-10-2017

Geweldige service

Ik bestel altijd op bol.com.
Pakketjes worden altijd op tijd geleverd en je word super op de hoogte gehouden hiervan.
Ook bij problemen staan ze altijd voor je klaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HeidiT 02-10-2017

Geen ander doet het beter dan Bol.com !

Wij hebben reeds enorm veel besteld gehad bij bol.com ! Steeds werd alles mooi en mooi op tijd geleverd ! Bol.com komt hun beloftes ook na! Is er iets niet naar wens, de klantendienst levert fantastisch werk : je krijgt enorm snel antwoord van hen & ze bieden je een mooie oplossing aan ! Ze weten hun (trouwe) klanten zeker te waarderen! Dat waardeer ik enorm dat ze je echt laten voelen dat élke klant van belang is! Ik kijk nog naar geen andere website meer, vind ik het bij bol.com , dan weet ik zeker dat ik het nergens anders beter kan vinden! Dankjewel bol.com !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mandy V 02-10-2017

Super goede site

Goede shop, heel veel keuze, heel veel producten, snelle en goede levering, veel betaalmogelijkheden, .. kortom ik winkel dikwijls op bol.com

Sofie 02-10-2017

Levering niet aan huis

Ik kies voor deze schop omwille van de snelle levering. Maar helaas stel ik vast dat ik al tot 3x toe de leverancier hier geen rekening mee houdt.
Bij de 3 láátste leveringen waren we thuis, toch vond ik.een briefje in de bus dat we onze artikelen konden gaan afhalen bij het dichtbijgelegen afhaalpunt een dag later. Als er dan niet eerst een briefje instak dat ze een dag later nog eens gingen komen heb je geluk anders is het 2dagen later... ik vind dus dat de mensen die leveren iets meer moeite mogen doen om de pakketjes tijdig te leveren.

Levensgenieter017 02-10-2017

Geweldige service

Snelle en ruime keuze die in een handomdraai bereikbaar is op hun site. Ook de geschatte datum van levering, klopt altijd!

Franky 27-09-2017

Doen wat ze beloven

Duidelijke productbeschrijving - meestal scherpe prijzen - snelle levering - problemen worden snel en correct opgelost

Joyce 26-09-2017

Top webwinkel

De meeste producten die je er vindt, kunnen de volgende dag geleverd worden. In sommige gevallen leveren ze zelfs op zaterdag.
De website is overzichtelijk met enkele kleine schoonheidsfoutjes bij het sorteren.
Ook goede service als er iets fout is gegaan bij een bestelling/levering. Je geld wordt vrij snel teruggestort en je ontvangt een waardebon van €5.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

steve 25-09-2017

zeer snelle service

alle artikelen worden zeer snel geleverd , goede service , uitgebreide info op website , ruime keuze , enz.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 25-09-2017

slechte service

Ik kocht een gewicht met twee halster voor 17 euro. In de doos stak maar één halster en dit hebben ze dan gecorrigeerd op de website. Ik kon mijn product terug sturen en ééntje kopen met twee halster voor 47 euro. Boerenbedrog noem ik dit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

bolcom 26-09-2017

Beste Bert,

Wat vervelend dat de bestelling niet goed is verlopen. Wellicht dat ik nog iets voor je kan betekenen? Helaas kan ik aan de hand van dit bericht je gegevens niet achterhalen. Indien gewenst, stuur een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer aan dit bericht. Er wordt dan spoedig contact met je opgenomen.

Ik wens je een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Roos van bol.com

Mario 19-09-2017

Maakt waar wat beloofd is

Gemakkelijk gevonden en besteld. Snel en geen verrassingen met verzendingskosten of retourkosten. Vlotte site.

Wendy 19-09-2017

Uitstekende service

Ik kreeg mijn bestelling van 3 artikelen, op 3 verschillende wijzes aan huis geleverd om je toch zo snel mogelijk, van de op voorraad artikelen zo snel mogelijk te laten genieten...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dieter 19-09-2017

Kwaliteitsvolle pruducten en goede levering.

Ben heel tevreden met al mijn bestellingen! De leveringstijd is goed en een goed werkende website!!!

Mila 17-09-2017

Uitstekende service

Producten zijn geweldig... service perfect.
Ik ben zeer tevreden . Voor me is een geweldig winkel om alles te kopen.

Staf Janssens 15-09-2017

Altijd van hun woord

Mijn bestelling is altijd al op tijd geleverd , nooit een probleem gehad , ik kan niet anders zeggen dan doe zo voort.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

beatwrapper 14-09-2017

Geweldige online winkel!

Fantastische online winkel! Ze hebben echt alles waar je maar naar zoekt. Ik vind deze winkel echt fantastisch! Ik raad deze echt aan iedereen aan!