Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,7

BompaPol 24-02-2018

Leveren niet het beschreven product!

Wij bestelden een welomschreven origineel merkproduct tegen een opgegeven prijs en ontvingen een ander, niet gewenst, vervangproduct. Het originele product wilde men ons, omwille van verschillende, niet relevante redenen, niet leveren. Noch de verkoper, noch BOL.COM wenste enige verantwoordelijkheid hieromtrent te nemen. Ze stelden alleen voor om het product terug te sturen. Daarmee diende ik alsnog mij ergens anders te bevoorraden tegen een hogere prijs. Omdat wij vinden dat dit getuigt van weinig respect voor hun klant, doen wij geen zaken meer met BOL.COM.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Bol.com 27-02-2018

Beste BompaPol,

Heel vervelend om te lezen dat het niet goed is gegaan met jouw bestelling. Jammer genoeg kan ik aan de hand van de gegevens op deze website, jouw klantgegevens niet opzoeken. Wel wil ik graag contact met je om te kijken of ik nog iets voor je mag betekenen. Als je contact op prijs stelt, stuur dan een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer naar dit bericht. Na ontvangst van jouw e-mail, wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com

Thomas 30-01-2018

Eerlijk gezegd , is het zeer negatief .

Ik zeg niet dat ik wekelijks bestel bij Bol.com , maar toch ben ik 2 keer op korte tijd niet tevreden over wat ze aangeven op hun site. S'avonds voor bepaald uur besteld , volgende dag geleverd op aangegeven plaats . NIET dus. Eerste keer was hun uitleg , te druk met de feestdagen , nu vandaag 30-01-2018 heb ik nog geen mail gestuurd ; maar wat ik wel ga doen. Omdat het weer gebeurd is. Zondag 28-01-'18 bestelling gedaan , ze geven aan dat het dinsdag 30-01 geleverd word ten laatste om 17.00 h . Weer niet geleverd . Dus houd het voor mij op om in de toekomst nog te bestellen bij Bol.com. Ik had een tablet voor mijn kleinzoon besteld omdat zijne het niet meer deed , ondanks dat ik hem die pas voor de kerst besteld had bij bol.com . Ook deze was te laat geleverd . Probeer zo een kleine kerel eens bij te brengen dat zijn pakje niet geleverd is .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bol.com 31-01-2018

Beste Thomas,

Vervelend dat uw bestelling opnieuw te laat is geleverd. Aan de hand van dit bericht heb ik uw gegevens gevonden. Er wordt spoedig contact met u opgenomen.

Roos van bol.com

Stephanie Smet 29-01-2018

Heb krijgt wat he verwacht

Bol. Com bied een ruime variatie aan van producten. En binnen die producten heb je keuze uit verschillende prijsklassen... waardoor ik steeds het juiste vind binnen mijn prijsbudget!👍

Pieter 29-01-2018

Betrouwbaar, degelijk en goedkoper.

Online prijzen vergelijken hoort erbij tegenwoordig. Bol.com scoort hier steeds goed. Duidelijke communicatie na de bestelling en de levering is betrouwbaar.
Aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TDB 27-01-2018

goede service

De site is overzichtelijk en duidelijk. De service is snel en correct. Goede opvolging van de bestelling via tracking systeem.

Lutgarde Vanderstraeten 24-01-2018

Geweldige sevice

Ik vind het leuk om bij Bol.com te shoppen,alles is correct afgehandeld,en dag nadien heb je de bestelling al thuis netjes verpakt!
Zal in de toekomst nog kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Walter De Meyer 23-01-2018

Bol.com, de beste online winkel met geweldige keuze

Iets opzoeken gaat eenvoudig, het aanbod is mega groot, het bestellen is snel gebeurd en de levering gaat razendsnel, goede prijs , kortom een aanrader voor wie online shopt !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nikolaas 23-01-2018

Correct, gemakkelijk, handig

Ondertussen al enkele bestellingen ver en nog geen enkele reden tot klagen. Bol.com werkt bijna foutloos. Ook de klantenservice is zeer aangenaam ik heb deze al enkele keren gebeld en krijg vlot antwoord op al mijn vragen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Veerle 23-01-2018

Geweldige service

Het is fantastisch hoe vlug het geleverd is. En vooral correct.
De producten zijn goed beschreven op de website.

Dennis DG 23-01-2018

Vlotte betrouwbare service

Nog snel even iets nodig? Toch even voor de goedkoopste of voordeligste deal kunnen gaan, dit denk ik als ik bij bol.com een bestelling plaats, gemakkelijk en snel en ja de volgende dag geleverd! Vriendelijke klantenservice zeker niet te vergeten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Veerle 23-01-2018

Zeer korrekte service.

Bol.com is een zeer correcte shop. De informatie in verband met levertijden is zeer correct. Afhandeling in geval van retour is betrouwbaar en punctueel. De producten die ik tot nog toe ontvangen heb waren steeds van goede kwaliteit.
Prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dirk 18-01-2018

Slechte service

Ik bestelde op zondag een traphekje en bijhorende opties, alles zou dinsdagavond (met supplement!) geleverd worden maar 2 weken later zijn de opties nog steeds niet geleverd. Als je het navraagt zegt men dat het in onderzoek is en weigert men opnieuw de opties te versturen (eerste pakket is verloren bij postnl).

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bol.com 18-01-2018

Beste Dirk,

Dank voor je melding.

Graag kijk ik even mee hoe het nu zit met deze bestelling. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Tony van bol.com

Np 17-01-2018

Snelle en correcte levering

Snel en correct geleverd.
Ook op een zaterdag!!!
Ideaal voor een last minute cadeautje.
Ruim assortiment

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilfried 16-01-2018

Perfecte service

Duidelijke website, correcte omschrijving en zeer snelle levering. De producten die ik kocht bleken exact wat ze hadden beschreven te zijn en werken naar behoren. Foutloos!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

V. 16-01-2018

Goede service

Had een wekkerradio aangekocht, kreeg een cd in de brievenbus, contact opgenomen met de klantenservice en deze hebben direct het juiste product laten opsturen, het verkeerd gestuurde product mocht ik houden.

Dieter 13-01-2018

Fantastische klantenservice

Ik heb Bol al vaker gebruikt en heb nog nooit problemen gehad met Bol zelf. Het kan al eens zijn dat een pakketje een dag later aankomt maar daar kunnen zij zelf niets aan doen en dit is in bijna alle gevallen geen probleem.

Hieronder staat mijn enkele negatieve ervaring op Bol.com (door een externe verkoper, niet door Bol zelf)
Ik heb problemen gehad met een externe verkoper, een console gekocht van enkele honderden euros maar deze kwam niet aan. Het telefoonnummer van de verkoper bleek niet te kloppen, adres klopte niet en op een e-mail kwam na twee dagen nog geen antwoord. Ik heb Bol zelf gecontacteerd via e-mail en zij hadden 20 minuten later (het was al na 21u) al een reactie klaar. Dan hebben zij geprobeerd de verkoper te contacteren, deze kreeg daar twee dagen voor (conform met de voorwaarden ivm externe verkopers). Na twee dagen had Bol dus nog geen reactie gekregen van de verkoper en kon ik kiezen om te wachten tot de bestelling misschien toch zou komen of annuleren. Ik heb dan gekozen om de bestelling te annuleren en amper vijf minuten later was dit al gebeurd.
Verder hebben ze zich meermaals verontschuldigd, ondanks dat dit buiten hun macht lag. Bol is dus echt een aanrader, zelfs als het door een externe verkoper misgaat!

De mensen van de klantenservice zijn toppers! Ze reageren heel snel, met nuttige informatie en zijn heel vriendelijk. Ik werd bij elke mail geholpen door een andere medewerker en toch konden ze me allemaal super goed helpen op een fijne manier. Extra dank aan Bep, Wester, Elia en Canan van Bol.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Herwig 11-01-2018

Dubbele betaling automatisch geretourneerd

Bij betaling met Bancontact was iets fout gelopen waarna ik met Visa betaalde. Bleek dat het geld ook via Bancontact van mijn rekening gegaan was. Hoewel ik argwanend was, werd de dubbele betaling effectief binnen de opgegeven tijd terug gestort. Dank !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik E. 10-01-2018

Platendraaier Lenco LS-50

Platendraaier Lenco LS-50 , heel fijn toestel , met wat mindere klank door de kleine boxen . Doch voldoet . Omzetten van vinyl naar MP3 op PC werkt heel goed voor prijs van Eur 91,- .

yo cammaert 10-01-2018

product voldeed aan de verwachtingen

-zeer duidelijke en gebruiksvriendelijke site
-het product was optimaal verpakt om de kans op beschadiging te voorkomen
-het product voldoet voor 100% aan de verwachtingen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Buffalo 09-01-2018

Alweer snelle, perfecte levering

Ik had al naar verschillende winkels geweest toen ik wist welke TV ik wou. Daarbij bleek dat Bol.com de goedkoopste was. Ik heb deze op woensdagavond besteld en de dag nadien was deze reeds thuis geleverd, terwijl oorspronkelijk de levering pas op vrijdag voorzien was en het zéér druk was wegens eindejaarsperiode.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jvh 09-01-2018

Faktuur beneden alle peil

Ik bestel iets bij bol.com maar moet mijn faktuur zelf opvragen bij een van hun partners.

Er is zelfs geen link opgegeven.

Als ik iets bestel bij Bol verwacht ik dan ook van hen een deftige faktuur met Belgisch btw nummer.

Martijn 09-01-2018

goede service

De winkel bevat bijna alles wat je graag zou willen kopen. snel en direct. Houd zich aan de voorgestelde leverdatum

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jeroen 02-01-2018

slecht

onduidelijk vanuit belgie , zakelijk moest ik BTW vrij kunnen kopen , nu met BTW en die krijg ik niet terug wegens te veel administratie kost
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2018

Beste Jeroen,

Dat klinkt niet goed! Wellicht dat ik nog iets voor je kan betekenen? Helaas kan ik aan de hand van dit bericht je gegevens niet achterhalen. Indien gewenst, stuur een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer aan dit bericht. Er wordt dan spoedig contact met je opgenomen.

Ik wens je een fijne dag.

Roos van bol.com

Peeters peter 02-01-2018

Snelle en correcte service

Bol.com is een gewelde online winkel waar je op een correcte en snelle manier kunt winkelen. Ook de bij firma's waarmee bol.com samen werkt hebben dezelfde snelle en correcte verwerking. Ook als er iets moet worden teruggenome gaat dit vlot en correct.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jan Switters 02-01-2018

goede service maar lang op bestelling moeten wachten

de shop is goed veel keuze maar door een misverstand ergens heb ik wel meer dan 6 dagen op mijn draagbare telefoon moeten wachten. de service en de mensen aan de telefoon waren zeer vriendelijk en behulpzaam.