Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,7

SVH 02-01-2017

Aankopen via Bol.com

Boeken, speelgoed, accessoires,...koop ik bijna altijd via Bol.com.
Makkelijk, snel, efficiënt en als het product niet voldoet aan de verwachtingen kan je het terugsturen.

Pluspunten

• zeer goede klantenservice
  • levering in Kiala punt
  • niet tevreden, geld terug

Minpunten

• biedt niet enkel kwalitatieve producten aan

Bart 28-12-2016

Levering 'volgende dag' duurt bijna een week.

Een bestelling die moest toekomen de woensdag voor Kerstmis wordt pas geleverd de dinsdag na Kerstmis. Volgens de website van bol.com moet je met hen contact opnemen indien de levering twee dagen na elkaar vertraagd is. Ik heb dit ook gedaan, maar meer dan tijdverlies was dit niet. Er werd geen enkele poging ondernomen om mijn bestelling nog voor Kerst te leveren.

bolcom 28-12-2016

Beste Bart,

Ik ben je klacht al eerder tegen gekomen. Ik wil graag met je in contact komen. Kan je een mail sturen naar klantenservice@bol.com en refereren aan deze review? Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op.

Groet,
Imro

Wesley 17-12-2016

beste online-shop

- Steeds stipte levering, zelfs wanneer ze wegens omstandigheden niet aan de minimum levertijd kunnen voldoen, informeren ze hier steeds over
- Steeds ontvangen wat ik besteld had, nog nooit een niet zo leuke verrassing gehad met het te verwachten pakket
- De verschillende betaalmethoden (zelfs achteraf) zijn echt een service naar de klant toe

Pluspunten

• levertijd
  • service na verkoop
  • klantvriendelijkheid

Soetkin 15-12-2016

Beoordeling bol.com

Bol.com biedt een goede service.
Ze zijn bijna altijd correct in levering en zo niet is er een compensatie in korting.
Hun aanbod is ruim en de prijzen zijn redelijk correct.
Sommige dingen vind ik aan de duurdere kant maar andere aanbiedingen zijn dan weer geweldig.
Ik hoop dat ze hun aanbod nog verder zullen uitbreiden en een soort systeem inlassen waardoor ze altijd de goedkoopste zijn.
Betalingen zijn heel gemakkelijk en terugsturen ook.
Dat alles snel aan huis geleverd kan worden is zeker een groot pluspunt!

Pluspunten

• goede service
  • correcte en snelle levering
  • compensatie bij te late levering
  • ruim aanbod
  • mooie acties

Minpunten

• soms te duur

CaroB 14-12-2016

Super Service

Gebruiksvriendelijk, handige en overzichtelijke website,
Voldoende in het gamma soms zelfs moeilijk een artikel te kiezen maar dan helpen de reviews wel.
Bij problemen of geen goed artikel zonder probleem gratis retour.
Levering dag na bestelling is bijna altijd ok.
Betaling achteraf is geen enkel probleem of indien vooraf betaald krijg je je geld snel retour.

Pluspunten

• Snelle Levering
  • Gratis retour

Jan 14-12-2016

Happy shopping

Steeds te weinig tijd om alle mogelijke winkels te bezoeken om de Sint, verjaardags of Kertscadeautjes te kopen.

Bij Bol vond ik ze steeds allemaal op 1 centrale cite.

Makkelijke selectie, soms zelfs nieuze ideetjes en vlotte levering op het werk of in een Kiala afhaalpunt in de buurt.

Beter en makkelijker kan niet voor me.

Pluspunten

• snel
  • veel keuze

Minpunten

• soms wat duurder

tofr 13-12-2016

snel , correct, zoals het hoort

Na verschillende bestellingen, nooit enig probleem ondervonden. Altijd correct, snel en vooral gemakkelijk.

Pluspunten

• gemakkelijk
  • snel

Minpunten

• geen

Plaisier Jeroen 13-12-2016

Super

Een super webwinkel, zelf als zaken mislopen is hun service uitmuntend, en doen ze alles eraan om u tevreden te stellen. Gemakkelijk en op vele zaken zelf goedkoop, zelf zaken dat je niet vind in een standaard winkel kan je 9/10 terug vinden op bol.

Pluspunten

• Super service
  • Prijs
  • Snelheid van levering
  • Klant vriendelijk heid
  • Inventief oplossingen aanbieden

Katrien 13-12-2016

Bol.com

Artikels hebben correcte levertijd, meestal heel snel en zoniet wordt leverdatum gerespecteerd. Pakje wordt rechtmatig afgeleverd, desnoods bij de buren. Ook een retour verloopt optimaal

Pluspunten

• Gratis retour
  • Duidelijk

JVT1989 13-12-2016

Snelle verzending, goed retourbeleid, geen klachten!

Site is in orde, veel informatie
Verzending was snel
Heb al gebruik gemaakt van retour, dit was snel, gratis en zonder problemen
Al bij al dus een tevreden klant!

Pluspunten

• Snelle verzending
  • Gratis retour
  • Veel keuze

JolienS 13-12-2016

Bol.com

Al verschillende bestellingen gedaan bij bol.com. Altijd netjes optijd geleverd, geen problemen met betalingen of retours. Ik ben een vaste en tevreden klant!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correcte betaling of retour

P.R. 12-12-2016

betaalwijze beperkt

In Belgie is kopen bij Bol.com enkel mogelijk via internet bankieren.
Overschrijven op traditionele wijze, voorhand of achteraf, is niet mogelijk.
Aangezien meer dan 30% zich niet met internet bankieren bezig houd, worden deze beperkt in keuze naar webwinkels. Vooral ouderen zijn hiervan de dupe!
Bol.com zou deze beperking moeten vermelden in haar diverse reclames.

rikkie1985 11-12-2016

Super!

Ik had voor bol gekozen, omdat ik nog een aantal waardebonnen van bol liggen had. Aanvankelijk was ik een beetje sceptisch over bol. Hun beloftes (voor 23u besteld, 's anderendaags geleverd) leken me nogal overdreven. Maar ik moet zeggen dat ze me volledig overtuigd hebben. Hetgeen ik besteld heb, werd de dag nadien geleverd. Ik ben ook uiterst tevreden over hun assortiment, want hetgeen ik nu gekocht heb ( de Moov Now) is in België in geen fysieke electronicawinkel te vinden. In de toekomst ga ik zéker nog wel bij bol bestellen. Via track&trace kon ik ook op de voet volgen wanneer het product opgestuurd werd.

Pluspunten

• snel
  • gemakkelijk

Minpunten

• geen

krisvde 10-12-2016

eenvoudig, snel en correcte nadienst

zoek/bestelfunctie is eenvoudig en direct
levering staat duidelijk vermeld (de volgende dag of het realistisch aantal dagen indien niet de volgende dag
bij niet-levering, correcte afwerking van naversturen/terugstorten
nog geen enkel probleem ondervonden bij bestelling

AnjaVD 06-12-2016

Eén van de beste webwinkels die er zijn !

Heel uitgebreid gamma, productomschrijvingen meestal uitgebreid genoeg, superservice! Sommige prijzen liggen wat hoger dan elders, maar je weet perfect dat alles goed zal verlopen en dat het anders asap correct rechtgezet wordt. Leuke extraatjes die niet nodig zijn, maar wel heel leuk, zoals verjaardagswensen met een kleine korting, Billie assistent (soms grappig in z'n antwoorden),... Je krijgt de indruk dat je persoonlijk behandeld wordt, al is dat natuurlijk niet echt zo, Af en toe spijtig dat het via andere leveranciers moet en overlaatst beetje moeilijk omdat betaling via Bol moest, maar factuur van andere leverancier kwam en daar stond een BTW-fout op (intracommunautair), maar niets wat erg is...

Pluspunten

• redelijk uitgebreid gamma
  • voldoende krachtige site
  • héél goede service
  • leuke verpersoonlijkingen
  • gemak (van betaling, van vinden,...)

Minpunten

• sommige artikelgroepen iets duurder dan elders
  • er wordt nogal veel gewerkt met derde leveranciers

Sheila 06-12-2016

BOL.com - zeer tevreden

De bestelling was perfect in orde en geleverd binnen de beloofde levertijd. Die levertijd was trouwens verrassend kort. Bovendien vond ik het aanbod van producten zeer divers. Wij zullen hier zeker nog meerdere bestellingen plaatsen

Pluspunten

• Zeer snel
  • tip top in orde

Nathalie 05-12-2016

snel, eenvoudig en makkelijk

Snel: Bijna altijd mogelijk om de dag nadien al te laten leveren
Eenvoudig: Gebruiksvriendelijke website, overzichtelijk en compleet
Makkelijk: Van thuis uit toegang tot duizenden producten in alle mogelijke categorieën
Altijd al correct en tijdig bediend geweest!

Pluspunten

• snel
  • eenvoudig
  • makkelijk
  • groot aanbod

Diederik 05-12-2016

Servic bol.com

Bij Bol.com krijg je een snelle service, en op de website is alles goed terug te vinden.
Ook qua prijs kan bol.com goed concurreren met andere gelijkaardige websites.

Pluspunten

• Vandaag besteld, morgen meestal in huis

Luc-Theo 05-12-2016

Sprookjesboek

Het shoppen bij bol.com is niet enkel makkelijk, maar ook erg transparant. Het winkelmandje geeft duidelijk aan wat erin ligt, de betaalwijze is helder en de opvolging van de levering is bevattelijk. Bovendien worden er zelden portokosten aangerekend (enkel als minder dan 20 euro). Daarnaast kan je nu ook de datum van levering zelf kiezen. Tja, ik kan me niet zo direct iets inbeelden wat de klantgerichtheid nog zou kunnen verhogen. Ten slotte: het boek was stevig verpakt (net zoals het geval was bij vroegere aankopen).

Pluspunten

• Duidelijk
  • Klantvriendelijk

Minpunten

• Geen

SaBo 05-12-2016

Betrouwbare webwinkel met goede service

Bestellingen zijn steeds in prima conditie en snel geleverd. Als je langer op een product moet wachten, is dit ook bij het product op de site vermeld.
Eenmaal had ik spijt van een aankoop (inhoud van een studieboek was niet wat ik verwacht had), maar heb het boek gratis kunnen terugsturen en het geld teruggestort gekregen. De methode voor het terugsturen is ook een gebruiksvriendelijke en vlotte procedure. Dit verhoogt mijn vertrouwen in deze webwinkel. Kortom, ik ben een tevreden klant van Bol.com

Pluspunten

• Vlotte afhandeling
  • Vlotte retourprocedure
  • Betrouwbaar

Minpunten

• nog geen ondervonden.

Freya 05-12-2016

Zeer goede webshop

Er is weinig/zo goed als niets dat ik slecht kan zeggen van bol.com.
Als ik echt iets zou moeten zeggen dan zal het enkel zijn dat niet alles in België leverbaar is, wat gewoon jammer is.
Altijd stipt met de leveringen, heb je een probleem krijg je een vriendelijke antwoord op je vragen. Ik ben al zeer lang klant, en heb al redelijk wat besteld bij bol.com en nog geen problemen gehad.
Ik raad bol.com iedereen aan als ze iets zoeken online!

Pluspunten

• Correct
  • Vriendelijke service

Minpunten

• Niet alles in België leverbaar

BernardoDiehl 05-12-2016

Good service

Very good service and great products. A good variety of products and the post sale service is very efficient. I recomend. Have bought lots of things and I am amazed on the shipping times that are always fast.

Pluspunten

• Shipping
  • Variety

Hans 05-12-2016

(h)eerlijk shoppen

Ik krijg al mijn producten netjes geleverd.
Altijd zeer tevreden geweest over de dienstverlening.
De site werkt gemakkelijk en snel.
Ook de kortingen zijn de moeite om even te overlopen!

Pluspunten

• Snelle bediening
  • klantvriendelijk
  • gebruiksvriendelijke site
  • gemakkelijke je betaling doen

Weldertje 05-12-2016

Dik tevreden!

Wij bestellen met regelmaat bij bol.com. Tot nu is altijd voldaan aan mijn verwachtingen. Tevens ben ik tevreden over de levertijden!

Carine 05-12-2016

Eerlijk en betrouwbaar

Duidelijke website, waarin de producten mooi voorgesteld worden, en je ook de reviews van andere klanten kan lezen. Dat helpt soms bij het maken van de juiste keuze. De leveringsdatum wordt altijd stipt uitgevoerd, je weet precies wanneer je bestelling aankomt. Bovendien is alles altijd zeer goed verpakt.

Pluspunten

• Gemakkelijk thuis kiezen
  • Correcte levering