Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,7

Andy 02-01-2018

Goede service

Producten zijn in perfecte staat en condities zoals omschreven op de site, en leveringen zijn altijd in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Diane 02-01-2018

Bol.com is mijn eerste keuze

Bol.com is de eerste website waar ik ga kijken als ik iets wil kopen.
De Kobo reader service vind ik geweldig en zo gemakkelijk. Ook nadat ik tweemaal van tablet was gewisseld, had ik onmiddellijk al mijn ebooks ter beschikking.
De leveringstermijnen zijn kort en accuraat.

Michel 26-12-2017

Fout adres en zelf mogen afhalen

'Dankzij' een akkefietje in hun software systeem werd mijn bestelling naar het verkeerde adres gestuurd. De klantendienst zond mij letterlijk wandelen naar het adres om mijn verzending af te halen. Ik heb toch wel de volle 15 seconden tijd nodig gehad om een annuleringsverzending te sturen, maar men liet mij weten dat de verzending al weg was?!? Ik wist niet dat ze er zo snel waren en dat rond middernacht!
Dus eigenlijk:
1. Bug bij bol.com
2. Mijn poging om het binnen de minuut recht te zetten werkt niet
3. Antwoord van bol.com: 'Pech, trek er uw plan mee; neem zelf contact op met bewoner van fout adres en ga er zelf om.'
4. Ik mag mijn 'thuis'zending zelf gaan halen in the middle of nowhere
Kortom, hier kan ik niets goeds over zeggen, behalve dat het eersteklas amateurisme is.

Toon Geukens 23-12-2017

Geweldige service

Goede levering,word goed op de hoogte gehouden met e-mails en verzorgde verpakking.Uitstekende website

Teelen 20-12-2017

Nooit meer

Door fout van Bol.com bestelling 2 keer betaald. Na enkele live chats en mails nog steeds geen terugbetaling. Bewijzen van betaling gestuurd krijg je als antwoord dat ze de betaling niet kunnen terugvinden en dat je je eigen financiele instelling moet contacteren om je geld terug te krijgen. Gewoon een schande. NOOIT MEER

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Bol.com 21-12-2017

Beste Teelen,

Je klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar klantenservice@bol.com. Op deze manier kunnen wij je klantgegevens achterhalen en wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Mina van bol.com

Chris 11-12-2017

Wat jij verwacht van een webwinkel, dat doen zij gewoon !

Van de productbeschrijving op hun website tot de levering aan huis: het is allemaal zoals je het zou verwachten. Wat ik wel zou aanraden voor je een product aankoopt, is om eerst de prijs van dat product te vergelijken met andere aanbieders. Soms zitten er een onverklaarbaar (groot) verschil op de prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

De pierre 11-12-2017

Snel en correct

Omdat je er veel leuke dingen vind, snel en gemakkelijk is. En indien je een verkeerd produkt kiest het heel makkelijk terug jan zenden.

Maxim 07-12-2017

Supper service

Het is een prima web schop. Ik had iets besteld en Da dag later wierd het geleverd. De service is prima.

Tom 07-12-2017

Super kwaliteit !!!

Snelle levering , niet duur en goede kwaliteit, vlot te bestellen online en direct gevonden wat ik zocht

D.L. 05-12-2017

De winkel NIET van ons allemaal maar van bol

Let op als je koopt bij bol.com
Ik kocht bij bol.com iets bij de leverancier die in het koopblok staat ervan uitgaan dat deze de beste prijs, levertijd en score heeft. Blijkt dat er een leverancier is die een dag eerder kon leveren, een lagere prijs heeft en een betere score. Ik voel mij bedrogen door bol.com. Nu zie ik ook dat de leverancier in het koopblok artikelen bij bol.com heeft staan die door bol verstuurd worden. Natuurlijk! Bol wil dat meer leveranciers bij hen artikelen op voorraad zetten (daar verdienen ze nog meer aan) maar wel ten koste van hun klanten. De winkel van ons allemaal gaat hier niet op. Het is de winkel van bol.com. Verder nog een tip; Kijk even op de site van de verkoper. Daar zijn artikelen vaak een stuk goedkoper dan bij bol.com

John Becaus 02-12-2017

Algehele voldoening!

Prima en betrouwbare service! De tracking van de bestelde artikelen verloopt erg vlot. Ook vind ik het belangrijk dat de artikelen stevig en degelijk zijn verpakt en dat is bij bol.com beslist het geval!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruelens Annemie 01-12-2017

Snelle levering

Prima shop, uitgebreide keuze.
Enkel jammer dat de leverancier mijn oude
tv-toestel niet wou meenemen,
wat nochtans op de website zo vermeld staat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tamara 01-12-2017

Alles prima

Van thuis uit bestellen. Geen gerompslomp meer. Niet wachten, ruime keuze en superpromotie . Altijd voordelig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 01-12-2017

Prima deal !

Ik ben tevreden met de prijs en de levering was snel en zonder problemen. Daarom aan te bevelen aan de geinteresseerden in deze batterijen.

Van den Brande Yolanda 01-12-2017

Zeer snelle sevice

Snel , betaalbaar en kwaliteit ook perfect gepast, ga er zeker nog bij bestellen omdat dit zeer snelle levering is en de uitleg is zeer duidelijk dus kan je moeilijk verkeerde bestelling plaatsen

Maerevoet Patrick 24-11-2017

Meestal goed , enkel de kaders zijn niet goed!!

Beste, snelle afhandeling zonder veel moeite, de betaling gebeurt vrij goed.
De meeste produkten zijn goed .

BolPuntComBuyer 23-11-2017

Goede service, product afgeleverd op een correcte manier

voldoende duidelijke omschrijvingen/indicaties op de Website van bol.com omtrent de aangeboden producten. Producten worden afgeleverd zoals beloofd en zijn degelijk verpakt.

Heeren 23-11-2017

Ongeduldige aandrang van het koerierbedrijf bij levering

Bij het aanbellen voor de levering van een bestelling is de koerier-leveraar heel ongeduldig als je niet snel komt aanhollen om je bestelling aan te nemen. Een klant staat niet altijd te springen om in de kortst mogelijke tijd voor het koerierbedrijf de deur te kunnen openen. Vaak valt op hetzelfde moment een bezigheid bij de klant-(en), zoals een toilet, om direct op een paar minuten gevolg te geven aan het aanbellen. De ongeduldigheid schuilt zeker en vast aan de werkopdrachten om binnen een aantal uren tijd de maximale leveringsplaatsen te moeten gaan leveren, met een gevolg van dien. In deze tijden lijkt dergelijke werkomstandigheden bij deze werklieden, chauffeurs en als sociale contactpersonen dit geen manier om zonder regels dat allemaal te moeten aanvechten. Hopelijk krijgen de vakbonden dit ook wel eens onder hun dossiers dit aangereikt te krijgen.

Masschelein Hugo 19-11-2017

Altijd korrekt met de levering

Omdat het snel geleverd word. Veel keuze soms is het goedkoper dan in de winkel. Als ge afwezig bent bij levering word het ergens anders gelegd en zit er een kaartje in de bus waar het pakje ligt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carine Maes 16-11-2017

Goed service

Gemakkelijk winkelen. Je moet niet gaan zoeken in de stad waar je het product moet zoeken. De levering is stipt.

hendrik 14-11-2017

geweldige service en dezelfe dag in huis

je vind alles op deze site en stuk goedkoper dan andere sites en ze zijn correct en snel je kunt van ze op aan betaling is ook zeer makkelijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sabrina Lo Bianco 14-11-2017

Bol.com Het Best

Hallo, ik ben niet perfect tweetaligen maar Bol.com is heel leuk voor zo veel artikelen voor minder prijzen. De dienst van Bol.com is echt waar en met veel veiligheid

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim 14-11-2017

Vanuit BOL goede service!! Enkel b-post wat minder.

De site is zeer gebruiksvriendelijk. Goed overzicht van je bestellingen en betalingen! Top site! Enkel de service van b-post was minder. Normaal zou het pakketje geleverd worden de dag erna maar heb 6 dagen moet wachten! Maar eenmaal aangekomen is dat weer vergeten!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Claesen Alain 12-11-2017

Goede service

De levering was prima in orde. Gemakkelijk om te bestellen, keuze genoeg en je kan je bestelling makkelijk volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wardwy 10-11-2017

Geweldige en correcte service!

Ik kocht voor de verjaardag van mijn petekindje een wekkerradio. Ik was al wat te laat maar gelukkig deed ik deze aankoop via bol.com, want ik had mijn wekker al een dat erna!!! Gelukkig, want door bol.com was ik toch nog op tijd voor een cadeautje voor mijn petekindje! BEDANKT BOL.COM jullie hebben een prachtige en correcte service. Ik beveel deze winkel zeker aan iedereen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -