Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,7

Magda 15-08-2017

snelle en correcte levering !

overzichtelijk website.
er zijn heel veel selectiemogelijkheden om alzo het door jou gewenste artikel gemakkelijk te vinden.
snelle levering. uitstekende dienst naverkoop indien een artikel defect is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harry Beckers 15-08-2017

Goede service

Alles verloopt vlot en wordt correct geleverd. Eventuele contacten met het bedrijf verlopen ook steeds vlot en worden correct afgehandeld.

franky 15-08-2017

Heel goede service

Goede shop je vind er alles wat je nodig hebt alsook snelle levering ik zou het aanraden om daar te kopen heb goede ervaringen mee bedankt bol.com

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fanny 15-08-2017

Altijd tevreden

Ruime keuze in artikelen en wat er soms in de winkel niet of niet meer te vinden is, vind je wel bij bol.com. Correcte levering en anders word je op de hoogte gebracht. Contact met service desk gaat super snel en is heel aimabel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van campenhout Lien 15-08-2017

Geweldig service

Da is gemakkelijk en heel goeie producten en goed service en en vind meer dan in de winkel en goedkoper ook dan in winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lotte 14-08-2017

100 procent klantvriendelijk

Ik bestelde al een aantal zaken bij bol.com en tot nu toe altijd al een tevreden klant. Als er een probleem is kan je altijd rekenen op de goede klantenservice. De levering is meestal op tijd en als er vertraging is kom je het altijd te weten & ontvang je soms een kleine korting op een volgend artikel. Ik beveel het zeker aan!

eva 09-08-2017

schinderende serfice, lage prijs

snelle levering, zeer mooi product, goede prijs, heel tevreden, en zou dit zeker opnieuw doen. een aanrader voor iedereen

AnyEllen 09-08-2017

Op en top klantgerichtheid

Ik bestel graag op bol.com, omdat ik het dan altijd snel in huis heb. Je kan meteen zien hoe lang de levertermijn is. Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar ook niet de duurste. Al mijn bestellingen die reeds door bol.com zijn verwerkt, zijn steeds met de nodige klantgerichtheid voorzien. Zo krijg je duidelijk bevestiging na je bestelling, wanneer je pakketje werd verzonden en wanneer je pakketje zal aankomen. Ook iets retour sturen is geen enkel probleem, zonder al te veel moeite heb je zo je pakketje teruggestuurd. Bij bol.com staat de klant centraal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Francina 08-08-2017

Goede Service

Dat je thuis op het gemak kan kijken en bestellen, Service is ook prima en de lever tijd
doet aan de verwachting

Anoniem 08-08-2017

Heel goede service!

Je vindt hier alles! Het wordt heel rap geleverd en als er problemen zijn met de levering word je goed geholpen via de klantenservice. Zeker een aanrader om hier dingen aan te kopen!

Mike 08-08-2017

Zwakke service

Ik werk al een tijdje met bol, maar bij mijn laatste bestelling ging het mis. Contact via de helpdesk bood weinig tot geen oplossingen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Dave De Bruyne 07-08-2017

meest schandalige klantenservice die ik ooit heb meegemaakt

.Bij bol. com een amerikaanse frigo besteld op donderdag 3 Aug, deze zou geleverd worden op zaterdag 05 Augustus. Ik zou voor 8u00 een email ontvangen met een tijdwindow waarin deze zou aankomen. dus zaterdag 0800 niets ontvangen , 10u00 nog steeds niets ontvangen , contact opgenomen via de chat daarin werd vermeld dat het product nog steeds in verwerking stond en dat dit zo spoedig mogelijk in orde zou komen . 13u00 nog steeds geen bericht nogmaals contact genomen en hetzelfde antwoord gekregen. dan om 16u00 toch maar gebeld daarin kreeg ik hetzelfde antwoord en dat ze toch nog gingen proberen het vandaag te leveren en dat het anders voor maandag zou zijn , maar dat ze zeker nog iets zouden laten weten. niets meer van gehoord . oK dus maandag 07Aug 09u00 nog steeds geen bericht gekregen dus nogmaals gebeld , hetzelfde antwoord . plots 1uur later bericht van de site u artikel is geannuleerd ...
terug gebeld en gevraagd wat er gaande is ' tot mijn grote spijt is u artikel geannuleerd' . Mijn reactie ok mijn oude frigo had ik al 3 verdiepingen naar beneden gedaan en stond klaar om meegenomen te worden, ik had een ladderlift besteld die geannuleerd moest worden , dus vroeg ik aan de medewerker van bol.com een zekere yyy wat voor oplossingen bol.com kon bieden , haar antwoord ' helaas kunnen wij niets voor u doen '. Toen ik zei dat dit onaanvaardbaar was zei ze nogmaals wij kunnen niets voor u doen en heeft ze opgehangen.
Bestel dus nooit iets bij bol.com met deze verschrikkelijke service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Marleen 01-08-2017

geweldig als altijd

snelle service en genoeg keuze om te kunnen betalen
makkelijk betalen
betrouwbaar
eerlijk en duidelijke produchtomschrijving

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dewitte vincent 01-08-2017

Bestelling bij bol.com= i pad cover

Ik heb maanden geleden geleden een bestelling geplaatst bij bol.com.
Dit is een firma die normaal zeer correct en snel werkt.
Maar zoals altijd is deze firma waarschijnlijk te groot aan het worden en zijn pedalen kwijt.
Hebben ze er nu niets beters op gevonden om in onderaanneming zaken uit te geven.
Met als gevolg dat mijn iPad cover van een andere firma moet komen....
Wat deze nooit heeft geleverd.
Dus dan maar logisch contact opnemen met bol.com.
Die verwijzen hun verantwoordelijkheid snel door naar andere leverancier.
Maar ik heb dit artikel toch betaald en bestel op bol.com?
In ieder geval geen iPad cover en geld kwijt.
Wat eens zo goeie online site was is nu een ....... geworden.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

ED 01-08-2017

Super service (en snel) !

Als ik iets online wil kopen kijk ik altijd eerst naar Bol.com. Ik shop al jaren bij Bol.com, vooral voor boeken, dvd's, zonnecrèmes, allerlei electronica accesoires, reiskoffers etc. Steeds opnieuw wordt alles heel snel afgeleverd en verloopt alles vlekkeloos. Makkelijk om spulletjes te retourneren en de terugbetaling verloopt ook snel! Kortom, 1 van de beste online webwinkels!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karine 27-07-2017

Topsite

Groot en divers aanbod. Dikwijls de goedkoopste. Snelle en goede levering. Makkelijk retourneren indien nodig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

benoit 25-07-2017

een aanrader

het is overzichtelijk en ze zijn zeer vriendelijk aan de telefoon als je vragen hebt kan je er altijd terecht voor informatie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dwayn 25-07-2017

Geweldig

Ik vind bol.Com geweldig goed omdat als ik daar iets besteld is het bijna altijd optijd een als er iets misloopt een je vraagt het aan de klantenservice helpen ze u heel vriendelijk verder.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lore Bleyen 25-07-2017

Altijd professioneel en soepel!

Elke bestelling bij bol.com verloopt vlot en zonder problemen. Ook bij vragen krijg ik steeds snel een antwoord. Levering is telkens dik in orde en binnen de aangegeven tijd.

Kortom, zeer tevreden over jullie service en aanbod!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Charlotte 25-07-2017

Vlotte en perfecte afhandeling

Heel gemakkelijke website, je vindt direct wat je zoekt. Ook de leveringstijd klopt exact met hetgeen vermeld op de website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kiwimama 23-07-2017

Eenvoudig bestellen, snel geleverd

Verl keuze aan producten. Eenvoudig te bestellen. Snel geleverd ngl beschikbaarhied worden de items apart verzondnen. Goede informatie over wat wanneer toekomt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ariane 19-07-2017

Geweldig

Heb al meerdere malen gekocht bij bol.col, steeds heel tevreden en de leveringsdatum dat ze vermelden is altijd juist. Indien de levering later is sturen ze steeds een mailtje

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AnneleenP 18-07-2017

Breed aanbod, snelle service, kwaliteitsvolle producten

Ik heb (tot nu toe) nog geen negatieve ervaringen gehad met Bol.com. Ik heb al veel dingen gevonden waarvan ik nooit had verwacht dat ik ze veilig en nieuw zou kunnen kopen. Leveringen zijn altijd spoedig en het is natuurlijk ook een pluspunt dat ze gratis zijn vanaf een bepaald bedrag ;)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ludo 18-07-2017

zeer efficient en praktisch.

zeer snelle leveringen. Duidelijke info, met eventuele retour garanties. Al verschillende keren een artikel gekocht en telkens tevreden.

Anke 14-07-2017

Super!!

Ik heb om 23:50u nog een bestelling gedaan bij bol.com, volgende morgen om 11:00u was het er al! Ik sta echt versteld, super service!!! Bedankt