Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..
bol. opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. bol. behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol. vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.
Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Hello Augustine,
Thank you for your review. I would like to ask you to send an e-mail to customerservice@bol.com with the description of the complaint and an order number/customer number. You can also reach us by phone on: 030 310 4999. As soon as we have received your email, we will contact you as soon as possible.
Kind regards,
Chantal from bol.com
Beste Roland,
Bedankt voor jouw bericht.
Ik verwijs je graag naar de e-mail en de foto's die wij hebben gestuurd op 27-9 om 13:14 uur.
Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com
Beste Koen,
Bedankt voor jouw bericht.
Wat een ontzettend vervelende, maar ook verwarrende situatie. Ik ben het helemaal met je eens dat hier meer uitleg over moet komen en daar ga ik ook meteen achteraan.
Ik neem zo snel mogelijk weer contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com
Beste klant,
Bedankt voor jouw bericht.
Op Trustpilot hebben wij deze klacht al in behandeling genomen. Ik zal daarom via daar verder aan de slag gaan.
Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com
Beste Michel,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste Chan,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com