Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,7

anne123321 23-09-2020

bestelling (vandaag besteld morgen in huis , NOT) heeft 4 weken op zicht laten wachten en kwam meteen MET herinneringskosten van betaling...
Toen ik de klantenservice aanschreef werd ik van het kastje naar de muur gestuurd om dan als uiteindelijke antwoord te krijgen dat ze de kosten niet kunnen annuleren, nog afboeken van de "tegoedbon" die ik als aalmoes kreeg voor het lange wachten...
NUL KOMMA NUL service
Officiele reactie van Bol.com 24-09-2020

Beste Anne123321,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Officiele reactie van Bol.com 24-09-2020

Beste Anne123321,

Lore 23-09-2020

Mijn product kwam niet op juiste datum toe ondanks mijn select abbonement. Na contact te hebben gehad met de klantenservice hebben ze mij een cadeautje opgestuurd om hun te verontschuldigen. Ondanks ze niets aan mijn bestelling konden doen hebben ze zich van hun goede kant laten zien.
Bedankt!

peter 09-09-2020

Tijdens Lockdown pakket besteld bij bol.com. Ze hebben een fantastisch goede klantenservice zeer vriendelijk en professioneel je kan alles bestellen wat je wil.
Enkel de levering dat lukt niet meer...
eerst vinden ze ons adres niets,
daarna waren we (zogezegd) niet thuis . Pakket werd retour gestuurd en toen vond men de afzender niet ....
enz... enz...
Nu wachten we ondertussen nog steeds op onze terugbetalen.
Ja dat doen ze dus niet graag...
Wanneer je belt naar bol.com voor een bestelling geef je je e-mail adres en vinden ze alles terug ...
bel je voor een terugbetaling....
moeten ze je laatste bestelnummer hebben als je die niet hebt heb je pech en legt men de telefoon gewoon ...

Terug betalingen daar doen ze dus niet aan mee !

Sabine 27-08-2020

Telkens ik een bestelling plaatste, en ik wou doorgaan naar betalen, werd mn winkelwagentje leeggemaakt. Ik kon ook niet meer kijken op mijn bestelgeschiedenis. Probleem dus,niet?Dus ik bel een medewerker(die dient om problemen op te lossen), hy zei: wel mevrouw geef mij eenders welk bestelnummer , ik zei mhr ik kan u dat niet geven want alles is weg, ook kan ik geen mails bekijken die bol.com mij heeft gestuurd ivm eerdere bestellingen. Hy geloofde mij niet! Telkens stelde hy dezelfde vragen en ik hoorde dat hy enorm geïrriteerd was toen ik telkens moest zeggen dat het allemaal niet lukte. Ik heb mhr bedankt voor bewezen diensten ik denk eerlijk gezegd niet dat die man daar op zijn plaats zit, de stress droop van mij af toen ik met hem belde, hy was precies boos en geprikkeld. Ik ben een heel goede klant, om zo behandeld te worden,amaai. Al een geluk dat er nog WEL goede behulpzame werknemers bij bol.com zijn. (Heb uiteindelijk het probleem maar zelf opgelost, dank u bol.com)

Najat 25-08-2020

al jaren een vaste klant .nooit problemen gehad met een bestelling of een levering .

Bharat 19-08-2020

Very bad seller. Orders never shipped on time and at times they just cancel the order. Also take a long while to get the money back.
Customer service is there for nothing. They always say they cannot do anything. And don't give any support of help.

Kerry 12-08-2020

Afgelopen zaterdag een mobiele airco besteld die maandag geleverd zou worden. Maandag ochtend krijg ik bericht dat er iets is misgelopen met de bestelling en ze mij geen nieuwe leverdatum kunnen meedelen. Mijn opties: oneindig wachten en hopen dat het aankomt, of de bestelling annuleren, en het artikel opnieuw bestellen. Bij annulatie duurt het trouwens ook enkele dagen voor mijn geld terug op mijn rekening staat, dus ondertussen zou ik dan dubbel moeten betalen...

Nu goed, ik wilde zo snel mogelijk mijn airco dus ik annuleer en bestel opnieuw, ten laatste woensdag geleverd staat er te lezen.
Het is vandaag woensdag, maar mijn pakket is nog steeds niet naar me onderweg. Sterker nog, in de track & trace lees ik zelfs dat mijn bestelling nog niet eens in het depot is aangekomen, waarna het pas naar mij toe komt... Dus ten laatste woensdag zal het zeker niet zijn, en dit voor iets dat normaal maandag al geleverd had moeten worden als bol.com geen fout had gemaakt met mijn bestelling... Tegen dat die airco hier is heb ik hem waarschijnlijk al niet meer nodig.
Vals adverteren noemen we dat, en is trouwens strafbaar bol.com , ik hoop dat jullie dat beseffen.

Steeds een trouwe en tevreden klant geweest, maar nu gaan jullie toch erg de fout in bij een dure bestelling. Als ik zo lang had willen en kunnen wachten had ik elders besteld, en niet bij bol.com waar snelle levering beloofd wordt.
Officiele reactie van Bol.com 13-08-2020

Beste Kerry,

Dank voor je feedback, dit gaat inderdaad niet goed. Heb je een bestelnummer zodat ik met je mee kan kijken?

Tim van bol.com

Kerry 13-08-2020

Dag Tim,

ondertussen heb ik net voor de middag vandaag de airco aangekregen. Een dag later dan de 'ten laatste' dag dus, en een volle 3 dagen later dan mijn oorspronkelijke bestelling die in jullie systeem is fout gelopen...

Uw hulp heb ik dus niet meer nodig, maar ik zou het wel appreciëren als jullie en jullie verkoopspartners geen loze beloftes meer maken, want hier worden jullie klanten absoluut niet gelukkig van. Sterker nog, hierdoor zijn we steeds minder geneigd om bij jullie te bestellen...

Officiele reactie van Bol.com 13-08-2020

Beste Kerry,

Tim van bol.com

Alberta De Vriendt 06-08-2020

Als er iets stuk is en je stuurt dat terug met hun gedowlode label spelen ze het kwijt? Ik stuur dat dus terug onder garantie en ze krijgen het niet aan , ?
Ik krijg ook niets terug gezonden!!
Weg steelstofzuiger van 180€
Nee dit is erover ,
Ik bracht het binnen in een boekenwinkel ,daar krijg je geen bewijs,ik nam wel foto's ,algoed
Als ik de tracknummer invul zie ik Noorderlaan staan
Bol.com beweert dat het nummer niet te volgen is?????
Nochtans jullie etiket hoor
Nee zo niet he. Dit klopt echt niet
Officiele reactie van Bol.com 06-08-2020

Beste Alberta,

Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

MD 05-08-2020

Boek in plaats van iPhone

Op 12 juli een Apple iPhone SE 2020 64G ter waarde van 487,95 euro besteld op de website bol.com. Volgende dag zou de beloofde leverdag zijn. Een busje van Post.NL rijdt onze woning voorbij en levert niets af. De dag daarna dan wel zogezegd onze levering, maar bij opening van de doos zien we dat hier een boek in plaats van de bestelde iPhone in zit...

Hoewel we uitdrukkelijk hadden aangegeven dat het pakketje niet in de brievenbus mocht gestoken worden maar moest worden afgeleverd aan de deur! Het zou hier immers moeten gaan om een iPhone en dat steek je niet zomaar in een brievenbus...

Uiteraard hebben we meteen klacht ingediend bij bol.com en zoals door hen gevraagd hebben we dit boek meteen de dag nadien ter retour opgestuurd. We zijn momenteel 3,5 weken en 4 telefoontjes verder met de klantendienst van bol.com en er is nog steeds geen zicht op terugstorting van het bedrag van 487,5 euro!

Steeds opnieuw vertellen ze ons dat er een onderzoek lopende is naar deze foutieve levering maar een tijdsindicatie van wanneer dit onderzoek zou moeten afgelopen zijn of wanneer we onze centen mogen terug verwachten kunnen ze ons niet geven... Onze ervaring met bol.com is op zijn minst gesteld zéér slecht en ook vanuit hun klantendienst wordt er zéér slecht gecommuniceerd. Absoluut geen aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 06-08-2020

Beste MD,

Steohan 26-07-2020

Eenvoudige en overzichtelijke webshop. Vaak zijn de prijzen beter dan bij de concurrent. Zo'n 25x iets besteld en altijd conform de afspraak geleverd. Ook bij een retour en defect op de juiste manier geholpen. Aanrader.

frank 25-07-2020

Geachte heer/mevrouw,

Op woensdag 22 juli heb ik om 20:39 uur twee artikels besteld bij Bol.com. Een fietsendrager en ik liet me tegelijk verleiden om de draagtas erbij te kopen.

Het was belangrijk dat ik deze fietsendrager op donderdag zou ontvangen hebben. Ik wilde immers de elektrische fiets van mijn vrouw donderdag terug mee naar huis nemen. Aangezien de fiets defect was, was de fietsendrager echt wel nodig. De beloofde levering tussen 10 en 17 uur werd uitgesteld naar ‘voor 22 uur’. We besloten nog één nacht langer op ons vakantieadres te blijven. Helaas, ook op vrijdagmorgen was de fietsendrager er niet. De draagtas wel maar wat ben je met een draagtas als je de fietsendrager niet hebt?
De stipte levering was dus erg belangrijk. Ik heb specifiek voor Bol.com gekozen vanwege de belofte dat ik de bestelling binnen een dag in huis zou moeten hebben, maar aangezien het inmiddels al vrijdagavond is en ik deze nog altijd niet heb ontvangen, blijkt dat Bol.com en/of de verantwoordelijke bezorgingsdienst zich niet aan zijn woord heeft gehouden.
"Op Voorraad. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" blijkt dus misleidend te zijn, wat natuurlijk erg jammer is.
Dankzij de gebroken belofte m.b.t. de levertijd ben ik dus huiswaarts vertrokken, zonder fietsendrager, zonder elektrische fiets die hersteld moet worden. Dat is bijzonder vervelend. De hopelijk nakende levering kan afgegeven worden aan het onthaal van het leveringsadres. Bijgevolg zal ik mij opnieuw moeten verplaatsen om mijn bestelling op te halen.

Op dit moment (24 juli 22,36) wordt de levering nog steeds beloofd op 23 juli. Op de website is dit artikel uitgeput en niet meer leverbaar. Heb ik één van de laatste dergelijke fietsdragers besteld? Of beloofde Bol.com mij een levering van een artikel dat op dat ogenblik niet meer leverbaar was? Een valse belofte!? Op deze vraag lijkt er geen antwoord te komen, niet telefonisch, ook niet per mail. Ook de chat leverde geen antwoord. Ik kan me niet voorstellen dat jullie dat niet kunnen achterhalen waar het artikel zich momenteel bevindt of dat het niet voorradig is.
De oplossing
Omdat Bol.com niet heeft kunnen voldoen aan de gewenste en beloofde levertijd van een dag, waardoor ik in deze vervelende situatie terecht kom, is enige compensatie wellicht op zijn plaats.
In ieder geval zou het raadzaam zijn om geen misleidende reclame meer op Bol.com te plaatsen m.b.t. de levertijden. Als er gewoon vermeld stond dat het enkele dagen zou duren tot de producten konden worden geleverd, had ik mijn bestelling namelijk wel ergens anders gekocht, en had dit probleem kunnen worden voorkomen.

Frank Laleman

Ondertussen meldde Bol.com dat de levering verloren ging. 5 (=vijf) euro als geste??????????????
Toch alle schaamte voorbij zeker?
Officiele reactie van Bol.com 27-07-2020

Beste Frank,

Dank voor je bericht. Mijn collega heeft vanochtend een e-mail gestuurd met meer informatie.

frank 29-07-2020

Beste Chantal
Ik heb niet het idee dat er op mijn vragen geantwoord werd. In uw mail staat ook dat er geprobeerd werd om telefonisch contact op te nemen. Ik vind nergens een gemiste oproep terug.
We kunnen het er wel beter bij laten maar ik weet voor in het vervolg dat als het echt dringend is, ik beter uitkijk voor een andere oplossing dan Bol.
met vriendelijke groet
Frank

martijn 20-07-2020

Zoals andere reviewers weten melden: de klant krijgt van Bol geen prioriteit (meer) en wimpelt alle verantwoordelijkheid af. Pas op voor (grote) aankopen, zodra iets defect is of bvb tijdens een levering beschadigd wordt geeft Bol vakkundig geen gehoor.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2020

Beste Martijn,

Sonja 19-07-2020

Tot nu altijd alles op de beloofde datum geleverd. Ook nog geen problemen gehad bij retour en terug betaling. Ik bestel praktisch alleen via bol.com omdat ik weet dat dit een betrouwbare dienst is

Gikke 16-07-2020

Voor de zoveelste keer, de slogan "vandaag besteld morgen in huis" gaat weeral niet op! Ik kies voor bol omdat ik een artikel nodig heb de dag voor ik op verlof vertrek. Nu als resultaat vertrek ik dus met lege handen en staat de leveringsdienst morgen voor een gesloten deur. Dit is helaas niet de 1e keer dat dit voorvalt en als je dan je klacht kwijt wil bij bol.com, maken zij zich er zoals altijd vanaf met een sorry voor het ongemak en klaar. Daar moet je het als klant dan maar weer mee doen. Ik heb een hekel aan mensen die liegen. Zodus moet hier dringend wat aan verranderen binnen het bedrijf! Of jr zorgt ervoor dat je artikkelen op tijd aankomen, og je stopt met valse belofte's aan de klant zoals vandaag besteld, morgen in huis. Zou nogal mooi zijn: hey baas ik kom morgen om 08u werken en je komt pas om 09u en dit niet 1 keer mar elke dag opnieuw 🤷‍♂️ het zal lang duren.

Dus kopen bij bol.com, bezint eer ge begint! En dan heb ik het enkel over de leveringstermijn en de kleffe klantendienst die je toch steeds weer afwimpeld. Nee bedankt!
Officiele reactie van Bol.com 17-07-2020

Beste Gikke,

Dank voor je bericht. Wij nemen je klacht via Trustpilot in behandeling.

Mr francois 21-05-2020

Alcatel 1S 64 GB gekocht , voor 100 euro een mooi toestel zeker gezien de specificaties .Jammer geen Ned . handleiding en geen oortjes . De Chat met Bol voor info werkt goed , ook de uitleg die ik kreeg aangaande garantie ,heb al meermaals bij Bol.com gekocht en ben best tevreden .Normaal zou mijn keuze geweest zijn , te kopen in mijn omgeving ...maar wegens corona waren winkels gesloten.Maar al bij Al vind ik Bol toch prima hoor.

Fredien 19-05-2020

Bestelde op 15/05/20 een Gardena-drukspuit 5l à € 29,99. Artikel werdt geleverd op 18/05/20. In (lever) doos zat de drukspuit los, zonder de verpakking van Gardena zelf. Kreeg het reservoir niet open, ongeacht welke handeling. Conclusie : apparaat is een door andere klant geretourneerd artikel wegens voornoemd gebrek. Bol.Com levert dus onbruikbare apparaten aan volledige nieuwprijs. Wanneer ik dus dit apparaat retourneer, gaat Bol.Com waarschijnlijk een andere (3e) klient bedriegen ? De (zogenaamde) winkel "van ons allen". Bedankt malafide Bol, om door de mand te vallen ! Ik hoef mijn centen niet weer, gewoon nooit meer Bol ! Is flinke besparing !

Rudy Van Eeckhout 12-05-2020

Let op met bol.com. Men voer domiciliëringen in zonder toestemming.
Men maakt van een eenmalige betaling een abonnement.
Dan liegt men je nog wat voor bij de klantendienst. Waardoor ze de kosten nog kunnen opjagen via boetes.

Hier volgt mijn verhaal.

Op 8 April 2019 heb ik vanaf mijn persoonlijke rekening(ARGENTA) noem (zeg maar rekening A) betaald voor 1 jaar select.
In oktober 2019 heb ik via de gemeenschappelijke rekening(ARGENTA) met mijn partner (Zeg maar rekening B) betaald voor een bestelling.
Daarna heb ik terug bestellingen met rekening A betaald. De laatste was op 6 April.

Op 8 April 2020 is er ineens een poging tot geldafhaling (9.99€) via domiciliëring vanop rekening B met de vermelding abonnement select. Deze domiciliëring is onmiddellijk geannuleerd.
Want ik heb nooit toestemming geven tot een domiciliëring. Noch was er bij de eerste betaling sprake van een abonnement.
De eerste betaling is trouwens via rekening A gebeurd. En ineens is er zonder mijn toestemming een domiciliëring op rekening B. Dit op zich beschouw ik al als een grove fout.

Na deze annulatie heb ik contact opgenomen met bol.com. Waarbij ik onmiddellijk het antwoord kreeg “ Oh wat naar. Dit zou niet mogen gebeuren.”.
Uiteindelijk kreeg ik de boodschap dat ik dit niet moest betalen.

Alles leek me dus in orde tot ik op 21 april een betalingsherinnering kreeg. Ik werd aangemaand om die 9.99 € te betalen. Indien ik niet betaalde zouden er extra kosten aangerekend worden.

Ik neem terug contact op met bol.com. En ik kreeg weer een meeleven antwoord. “ Oh wat vervelend is dat.”. Blijkbaar was dit abonnement nog steeds actief. En heeft men dit stopgezet. En me gezegd dat de factuur te te vervallen komt. Ik mocht zelfs gratis tot 22 mei van deze dienst blijven gebruik maken. Ik heb deze bevestiging via e-mail ontvangen.

Alles leek me dus in toch in orde tot ik op 7 Mei terug een betalingsherinnering krijg. Hier rekent men dan nog eens 3€ herinneringskosten bij. Omdat dit blijft aanslepen heb ik een mail gestuurd. Waarin ik vroeg dat men hiermee zou stoppen. En als antwoord kreeg ik “Vervelend dat u betalingsherinneringen krijgt, maar ik kan die niet stopzetten.Dit gebeurd automatisch door de betaalcomputer.”

Dit slaat werkelijk alles.

Ik heb terug contact opgenomen. En de volgende vraag gesteld.
Die factuur is dus niet komen te vervallen. Ik geloof niets meer van wat men me bij bol.com zegt. Men start een domiciliëring zonder toestemming. En stuurt valse betalingsherinneringen. Waar moet ik me nog aan verwachten. Een deurwaarder?

De persoon die antwoorde kon me niet veel zeggen en beloofde me dat men binnen 2 dagen ging antwoorden.
Ik heb dit antwoord binnen de twee dagen ontvangen. En men laat me geen andere keuze dan te betalen.

francois 01-04-2020

Je moet wel opletten met de prijzen bij Bol. com , niet altijd goedkoop ! ook soms sterke variatie met prijzen ,bv Alcatel smartphone ...99 euro , enkele dagen nadien 138 euro ,2 dagen nadien 99 euro en de dag nadien 118 euro ,zelfs met 118 euro zijn ze duurder dan bel simpel .Ze werken ook met externe leverancier , dit werkt helemaal niet goed ,levertijd lang en bij een probleem laten ze niets meer horen en bol. com doet er dan ook niets aan .wat is schrijf is mijn ervaring en ook die van de dochter .Al meermaals gekocht ,maar toch opletten hoor.
Officiele reactie van Bol.com 01-04-2020

Beste Francois,

Bedankt voor je bericht. Bol.com en de externe verkopers bieden niet de garantie voor de laagste prijs. De verkoopprijzen van bol.com kunnen dagelijks verschillen.Omdat de verkoper het zelf mag bepalen, kan het voorkomen dat artikelen bij externe bedrijven duurder of goedkoper zijn.

Sheriva van Bol.com

Mr francois 01-04-2020

goede avond Sheriva,

Ben het niet eens met je uitleg ..wat de Alcatel 1S betreft , die wordt verkocht door Bol.com zelf ...ik heb die info van Bol com gekregen via de chat ...ik heb al wat gekocht hoor bij Bol ,com ,speelgoed,2 printers van Epson ,bosh gereedschap haakse slijper,Bosh decoupeerzaag ,vogelkooi,Hard disk, nerf geweer etc ,de voorbije maand o.a. rookdetectoren, Coax kabel .ook al via een externe leverancier ...uiteindelijk na een 10 dagen de bestelling in huis na meerdere mails met de verkoper .Vorig jaar kocht mijn dochter een speelgoed voor haar zoon, het was defect !! contacteerde de verkoper ...die liet niets horen , dus ze nam contact met Bol.com ...meerdere mails , ja wat rond de pot gedraai ,jammer etc ...uiteindelijk beloofde Bol een waarde bon ...maar die kwam er NOOIT ...dus sorry Sheriva ik ben het niet eens met wat je schrijft .Ik bedoel maar je moet goed uitkijken wat prijzen betreft en dat is jammer omdat Bol zich opwerpt als een van de grootste of grootste internet verkoop aan de beste prijs .en Bol zou beter niet samen werken met externe verkopers ,Bol zal een percentage krijgen van de verkoop en met service stopt het dan .
groeten,
françois

yens 13-03-2020

Onduidelijke retourvoorwaarden bol.com.

Heb een topdekmatras gekocht en deze getest voor 5 slaapdagen en was er niet tevreden van dus wou deze terug sturen (aangezien bol.com een 30 dagen gratis retour heeft zag ik er geen probleem in). Tot mijn grote verbazing als ik het wil retouren zie ik dat er bepaalde voorwaarden zijn die nergens eerder vermeld waren op de pagina waar ik het product kocht. Aangekaart bij bol.com via facebook en ze vonden het heel spijtig voor me en snapte dat het onduidelijk was maar konden voor de rest niets meer voor me doen. Uiteindelijk sta je dan machteloos, ik had voor mijn aankoop ook naar de site maxibedden geweest van wie het product is en daar zag ik het goedkoper, maar de retour voorwaarden gelden maar voor 14 dagen en je moest retour kosten betalen, dus daarom koos ik voor 15€ euro duurdere matras die via bol.com werd geleverd voor de 30 dagen retour. Maar toen ik het wou terugsturen had ik 2 dompers, ik kon het niet terug sturen en het was duurder...
Beetje maffiapraktijken als je het mij vraagt, mocht dit transparant geweest zijn op de website bij mijn aankoop zou het niet zo zuur voelen...
Ik snap dat iedereen geld moet verdienen maar dit gaat echt ten koste van een goeie ervaring

alfie 01-02-2020

Na jarenlang trouwe klant geweest te zijn hebben we helaas moeten besluiten niets meer bij Bol te bestellen. De kwaliteit van de bedrijven waar ze mee samenwerken voor de levering is bedroevend. Zeven keer hebben ze hun partner Dynalogic langs gestuurd om een droogkast te installeren en de oude te verwijderen (een dienst waar je toch voor betaald) en toch moet je het dan nog zelf doen omdat de chauffeurs en bijrijders van Dynalogic pertinent weigeren om de machine van de eerste verdieping te halen, iets wat toch duidelijk bij de aankoop beloofd was. De klantenservice van Bol is beleefd en goed in het aanbieden van excuses maar niet in staat om het probleem op te lossen. Er zijn een boel bedrijven die het een stuk beter doen!

Christine 02-12-2019

Bol heeft een goed en groot assortiment. Ze hebben wel een probleem met het leveren van het product. Ze houden zich niet aan hun beloofde leveringstermijn. Erger nog, meerdere dagen na mekaar kreeg ik een mail dat het bestelde product die dag geleverd zou worden. Je wacht maar voor niets. De klantendienst is enkel per chat bereikbaar maar die weten van niets! Jammer want de producten zijn ok maar ik haal mijn kerstgeschenken elders want ik wil zeker zijn dat ik iets onder de boom kan leggen. We zijn nu 3 dagen verder en het product is nog steeds niet geleverd (heb bericht gekregen dat het morgen zou aankomen????)

kkkoooeeennn 25-11-2019

Op de infopagina, hier op kieskeurig, staat dat Bol.com enkel UPS en Post.nl gebruikt als bezorgdienst.
Wat was ik dan verrast toen ik in de track en trace mail kon lezen dat Bpost mijn pakket zou bezorgen. Ik hield mijn hart al vast.
Vanavond op de helpdeskchat, die ik moest contacteren omdat, je raad het al - het pakket niet bezorgd was - heeft een medewerkster me verteld dat Bol.com niet altijd weet welke bezorgdienst gebruikt wordt. Het geld dat ik extra betaald heb voor de levering op afspraak zou teruggestort worden,...

Het heeft wat weg van Lotto spelen. Je zet geld in en als je geluk hebt komt je pakket toe.

Wanneer ik nu mijn pakket ga ontvangen, wisten ze me niet te vertellen. De medewerkster heeft me gezegd dat ik best even zelf contact opneem met BPost.
Beste Bol.com, ik zou NOOIT een pakket laten bezorgen op afspraak had ik geweten dat BPost zou ingeschakeld worden. Jammer en onbegrijpelijk dat jullie dit zelf ook niet weten!

Dat is de reden waarom ik een 4 geef.

Ah ja, en wanneer mijn pakket gaat aankomen, dat weet niemand. Via de track and trace link staat nog altijd : "Je pakket wordt klaargemaakt door de afzender (stap 1/4)" Dit terwijl het pakket al hier had moeten zijn.
kkkoooeeennn 01-12-2019

Het product is niet aangekomen en Bol.com heeft netjes alles terugbetaald.
De reden voor het niet leveren is me niet duidelijk.

Tom 15-10-2019

Iets besteld dat niet geleverd werd, nu ik hen daarover wil spreken en mijn geld terugvraag zijn ze op geen enkele manier bereikbaar, niet via mail, telefoon, live-chat... Met dank aan PostNL die al meermaals mijn pakje zijn kwijtgespeeld.

Koekoek 11-10-2019

Bestelling geplaatst donderdagavond om 20.00 en zou vrijdag geleverd worden. Ja want voor 23u besteld, de volgende dag in huis. VERGEET HET MAAR. dit gebeurt niet. Reeds 2de k 2eer dat het vier dagen later komt.

Fanny 05-09-2019

Ik heb in juli een bestelling gedaan bij Bol.com. Deze bestelling werd in 2 x geleverd. De 1e levering werd bij ons bezorgd. De 2e levering echter niet. Ik kreeg een mailtje van Bol.com dat het adres verkeerd was (terwijl dit hetzelfde adres was als voor de andere leveringen) en dat het pakket was teruggestuurd naar de afzender. Eens terug in het bezit van de leverancier zou mijn betaalverplichting vervallen. Enkele weken daarna krijg ik een betalingsherinnering met herinneringskosten. Ik bel Bol.com om meer info. Volgens hen werd het pakket geleverd in een parcelpunt van DPD. Ik moet het daar gaan halen. En ja, het was daar geleverd, zonder dat ik daarvan op de hoogte was gebracht. Ik betaal mijn factuur maar weiger de herinneringskosten te betalen en breng Bol.com hiervan op de hoogte. Ik moet de herinneringskosten TOCH BETALEN, ondanks hun mailtje naar mij dat het pakket terug werd gestuurd en de betaling zou vervallen. Opletten hiermee mensen, zeker nu ze met DPD werken!!!