Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,7

Maggy 14-09-2017

Alles naar wens

Praktisch, snel nog wat bestellen vanuit je zetel en zelfs de leveringsdatum kiezen! Ook minder goede reviews verschijnen zodat een volgende klant beter kan kiezen.

Klaas81 12-09-2017

perfecte service

eerlijke prijzen
correcte leveringsafspraken
Enige bemerking die ik heb is dat pakketjes soms apart verstuurd worden. Quid impact op duurzaamheid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 06-09-2017

Tevreden en altijd terugkerende klant.

Al verschillende bestellingen gedaan, altijd tevreden geweest op zowel prijs, kwaliteit en tevens de communicatie met de klantendienst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Patrick 05-09-2017

PAS OP MET VERKOPER "ANGELS WINKEL" bij bol.com

OPGEPAST met verkoper "angels winkel" bij BOL.COM. Ik wacht al 14 dagen op mijn bestelling. Klantendienst van BOL.COM zegt me dat ik geduld moet hebben. Tot daar hun belofte van levering binnen 2-5 dagen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

nancy 05-09-2017

goede service

goede kwaliteit en je vind er alles wat je maar denkt en goedkoper als in sommige winkels .
staan 24 van dienst vind ik super goed.

Joy 05-09-2017

Goede service

Ik vind het een goede winkel, als je iets besteld is het er meestal al de volgende dag, zeer handig voor last minute cadeau's!

De Roeck 05-09-2017

Een webwinkel waar je op kunt rekenen

Zowat alles kan je vinden op Bol.com. Meestal vergelijk ik prijzen en in de meeste gevallen zit de prijs - kwaliteit goed. Men kan rekenen op een keurige afhandeling van de bestelling en een snelle levering. Bij problemen stuur je een mailtje naar de klantenservice en het euvel wordt echt zo snel mogelijk verholpen. Ben al een tijdje klant bij Bol. en zal het zeker nog een hele tijd blijven. Een zeer tevreden klant.

David 01-09-2017

Super

Super makkelijk. Meestal dag nadien al geleverd. Is er iets mis wordt dit snel opgelost. Tot nu toe maar 1 x voor gehad dat de cover van een boek beetje beschadigd was. Maar meteen een nieuwe kunnen krijgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marijke 29-08-2017

Super online winkel

Heel veel aanbod, leuke kortingen en acties, vlotte service. Heel gebruiksvriendelijk. Klantenservice geeft snel reactie bij problemen.

Anouk DP 29-08-2017

Mijn go-to webwinkel

Bol.com is alles wat een partner moet zijn: betrouwbaar, eerlijk, snel, altijd paraat in nood, en kent mijn voorkeuren ondertussen. Daarom is het altijd mijn eerste go-to plaats als ik boeken nodig heb, multimedia-accessoires, gadgets, kook- en tafelgerei,... en meestal ook m'n check-out punt. Ze zijn ook altijd goed op álle vlakken. Oké, soms vind je ergens anders iets goedkoper, maar dan slaat de levertijd tegen, of de aftersales service trekt op niks, of je kan het niet retourneren als het je niet bevalt.

Nee hoor, geef mij maar Bol. Anytime.

Katrien 27-08-2017

Snelle levering
Goede producten, veel keuze
Geen probleem met terugzenden van producten
De eerste winkel waar ik online naartoe surf als ik iets nodig heb

Christa MARREEL 22-08-2017

Fijn

Gemakkelijk,veel keuze , gemakkelijk vergelijken met andere winkels betreffende prijzen, vlotte levering

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

STan 22-08-2017

Geweldige service!

Snelle leveringen, Altijd in goede staat, Goede Prijzen, Makkelijk, Kwaliteit, Nooit te laat, Gewoon geweldig :D

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JonasVPLN 22-08-2017

vlotte service

Altijd vlotte levering en betaling zonder problemen. Ik gebruik de webwinkel regelmatig en ik heb nog nooit een product gehad dat beschadigd was of niet correct werd geleverd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

David 22-08-2017

super!

Lekker op de site wat rondkijken. Altijd wel wat mooie aanbiedingen. Nog nooit problemen gehad. Wel al eens iets gekregen dat niet in topstaat was. Maar dit kwam niet van bol.com zelf maar van andere verkoper. Maar ook snel kunnen terugsturen en nieuwe of geld terug gekregen. Dus service ook top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Colin 22-08-2017

Vlotte service

Om te beginnen is bol.com een groot gemak. Bijna alles wat je zoekt, zal je hier vinden. Dat dit alles dan nog eens enorm snel geleverd wordt, is een zaligheid.
Ik heb nog maar één maal een 'probleem' gehad, vervolgens heb ik contact opgenomen met Bol.com en ik ben meteen geholpen.
Verder is het zeer aangenaam dat je de levering goed kan opvolgen en dat je ook kan kiezen wanneer ze toekomt.
Aangezien perfectie niet bestaat een 9, ik ben immers uiterst tevreden over de webshop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lieve 22-08-2017

Slechte retour verwerking

3 pakjes teruggestuurd ( Zalando/ esprit / bol.com). Enkel laatste is niet aangekomen. Geen moeite willen doen om toch eens te checken. Ik had mijn retourbewijs niet meer ( 2 maand na datum) dus heb het betaald. Dat ze dan totaal geen medewerking willen geven om de herinneringskosten te annuleren vind ik niet ok.

bolcom 22-08-2017

Beste Lieve,

Wat ontzettend vervelend als je retour pakket niet bij ons is aangekomen. Het bewaren van het verzendbewijs is daarom aan te raden. Als ik nog niets voor je kan doen, hoor ik het graag.

Groeten, Manon van bol.com

Steven Beyers 22-08-2017

Vlotte service en supersterke prijs!

Een artikel dat met korting bij de groothandel kog 80 euro goedkoper is: Super! Daags nadien aan huis geleverd: Top!

Koen 20-08-2017

Vlot en goed

Goede service, snelle levering. 1 maal iets moeten terugsturen en geen enkel probleem ondervonden om te ruilen

Bjorn coppens 17-08-2017

Super shop met super support.

Super webshop de prijzen zijn zeeer vaak de laagste. Altijd duidelijkheid over wat je besteld en wanneer het toekomt, blijkt je pakketje toch later dan verwacht toe te komen dan weet je dit direct. Geen last meer met moeilijke mensen of late reacties als je iets wil terugsturen. Op de site gwn aangeven terugsturen een reden waarom, pakketje dicht en meegeven zo simpel is het.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bert Draelants 16-08-2017

Nog niet teleurgesteld !

Na al vele aankopen van games/dvd/boeken/cd's/blu-rays gepleegd te hebben kan ik alleen maar concluderen dat elke aankoop foutloos verliep.
Alle informatie online was correct en voldoende. Dit gaf telkens een goed beeld weer van het product dat ik wou aanschaffen.
De service verloopt altijd vlot en de acties die de site uitvoert vallen vaak in de smaak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart De Bruyne 16-08-2017

Altijd tevreden! Goede service!

Wat wij al allemaal via bol.com hebben gekocht lijkt onmogelijk! Speelgoed voor de kinderen, werkgerief, praktische hebbedingetjes. Alles vind je bij bol. Snelle correcte levering. Indien en probleempje, even bellen en dat wordt rechtgezet en of opgelost. Voor alles hebben ze een correcte oplossing.
Website en applicatie (iPhone) zijn heel goed opgebouwd en makkelijk in gebruik, eveneens het online betaalsysteem.
Wij twijfelen nooit als we iets zoeken of nodig hebben. Altijd eerst even bol.com checken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

michiels bart 15-08-2017

levering 2 dagen is geen sprake steeds niets gehad

ik zou deze winkel zeker niet aanbevelen .ik wilde dit product hebben voor de feestdagen Moederdag .feest dus niet doorgegaan

Debby 15-08-2017

Altijd op tijd geweldige service

Leuke om te winkel vin je allez alles komt aan op de datum je kan het achteraf of ineens betalen dus heel makkelijk als je iets nodig hebt

Eduardo 15-08-2017

Slechte controle tweedehands verkoop

Product willen kopen, stond er onderaan dat het product 2e hands goedkoper is. Aangezien het niet uit maakt of dit nieuw is of tweedehands bestel ik dit en na betaling krijg ik pas de gegevens van de verkoper. Ik zag direct dat het nummer een telefoonnummer was dat niet klopte. Na dit gezegd te hebben tegen de klantenservice zeiden ze me gewoon 8 dagen te wachten aangezien dit de levertermijn is. Als ik na deze 8 dagen het product niet ontvang krijg ik enkel mijn geld terug, dus heb ik 8 dagen gewacht op mijn eigen geld. Als ik vraag voor het product zelf alsnog te ontvangen, aangezien zij reclame hebben gemaakt op hun site en die dingen verkopen op hun site, wordt dit genegeerd. Zij houden zich niet aan het Nederlandse recht rond 'conformiteitsvereiste' en 'redelijkheid en billijkheid'. Ben benieuwd wat de klantendienst gaat zeggen na woensdag.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

bolcom 15-08-2017

Beste Eduardo,
Dit lijkt me een vervelende situatie en niet helemaal de bedoeling. Als je bestelling nog niet op 'verzonden' staat, zou je de mogelijkheid moeten hebben je bestelling te annuleren. Ik weet alleen niet zeker of dit ook bij een 2e hands particuliere verkoper ook geldt.
Ik wil dit graag voor je nakijken. Kun je mij het bestelnummer doorgeven? Dit kan uiteraard ook via een e-mail naar klantenservice@bol.com. Als je refereert naar deze review, komt je e-mail bij mij terecht.

Groeten, Manon van bol.com