VandenBorre.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VandenBorre.be.

Tim 27-08-2023

Service in winkel was in orde (een nieuwe koelkast gekocht). Levering was echter slecht.

1) ipv de beloofde week wachtijd moest 5 weken gewacht worden waardoor bijna een cashback actie gemist is geweest

2) eerste keer dat het toestel geleverd werd was maar 1 leverancier mee terwijl was aangegeven dat er twee nodig waren gezien het op 2de verdieping was, toestel is dan op het gelijkvloers achtergelaten

3) 2de keer dat vandenborre afkwam waren twee leveranciers mee, zonder te proberen beslisten ze dat de trap niet geschikt was (de eerste keer was dat geen issue). derde afspraak gemaakt en direct 100 euro forfaitair lift fee moeten betalen

4) 3de keer dat men afkwam waren er twee leveranciers maar konden ze beiden enkel frans, we moesten 3 kwartier wachten tot de lift afkwam die door een derde persoon werdt bestuurd. uiteindelijk is de koelkast geplaatst geweest maar is mij 140 euro aangerekend. vandenborre had nog eens extra gerekend omdat ze opnieuw moesten afkomen (wat 100 procent hun fout was)

conclusie: koop NOOIT een toestel bij vandenborre dat je niet zelf kunt meenemen, levering is duidelijk uitbesteed aan een ander om de kosten te verlagen. klagen bij vandenborre zelf heeft zero effect

Ties 24-03-2023

Diefstal
Ik heb onlangs een koffiemachine delonghi gran lattissima En650b gekocht . Al heel snel begon deze te lekken en heb ik hem voor herstel binnen gebracht . Na 2 weken nog steeds niets gehoord en heb ik contact opgenomen. Twee weken later dus een maand ondertussen krijg ik het bericht dat ik deze mag inruilen . Ondertussen is deze machine einde reeks en kunnen ze hem niet meer leveren . Identiek dezelfde machine met zelfde opties zelfde uitzicht is veranderd van serienummer en is plots 150 duurder en ik kan mijn machine niet inruilen tegen dezelfde machine omdat zij beslissen deze duurder te maken . Ik moet dus met een goedkoper type met minder opties dan deze die ik had tevreden zijn ofwel bijbetalen . Schandalig!

mark hebbelinck 04-07-2022

Bedrog
Deze middag kocht ik een elektrische tandenborstel in de vesting in Gent. De 'vriendelijke' jongedame verklaarde enthousiast dat ik drie jaar lang recht had op onmiddellijke vervanging bij defect maar vergat erbij te vermelden dat ze me daar ONGEVRAAGD 10€ voor aanrekende. Ik betaalde gedeeltelijk met een cadeaubon en dat samen met de solden prijs zorgde ervoor dat ik er pas op lette als ik thuiskwam. Nooit meer VDB dus er zijn meer dan voldoende alternatieven.

Ann 18-06-2022

Gemakkelijk online te bestellen met levering de volgende dag. Alleen was het toestel niet in een verzenddoos verpakt.