Teufelaudio.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Teufelaudio.nl.

Teufelaudio.nl stelt zich voor

Teufel is een van de grootste Duitse fabrikanten van audioproducten. Het assortiment varieert van hifi, home cinema sets tot multimediasystemen, koptelefoons en bluetooth speakers. Het bedrijf begon in 1979 in Berlijn met de ontwikkeling van luidsprekerkits die mensen zelf in elkaar konden zetten. Inmiddels is het bedrijf met meer dan tweehonderd werknemers in heel Europa de nummer één in directe verkoop van audioproducten. Teufel ontwikkelt hoogstaande audioproducten tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs. Geïnteresseerden kunnen Teufel producten exclusief in de online winkel kopen, deze vervolgens 8 weken thuis proberen en profiteren van een niet goed geld terug garantie.

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Frank 15-08-2016

Zo gemakkelijk en snel

Bij Teufel luidsprekrs besteld ! Via een makkelijk door te komen bestelprocedure luidsprekers (Ultima 40) besteld.Diezelfde avond al de leverbevestiging gekregen voor de volgende dag !Volgende dag luidsprekers ontvangen en perfect verpakt.Simpele maar zeer effectieve gebruiksaanwijzing ingesloten.Na een half uur spelen wist ik al dat ik de zichttermijn niet nodig had..Wat een kwaliteit !

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Hoge kwaliteit artikelen
  • Uitstekend verpakt
  • Zichttermijn

wieljacobs 15-05-2013

De site is overzichtelijk ingericht.
De bestelling is voorspoedig verlopen.

T.a.v. het product Concept B20 kan ik zeggen dat hij voldoet aan de verwachting. Keurig afgewerkt. Prijs prestatie verhouding is heel goed. Scoort beduidend beter dan de Gigaworks T20, voor zover je dat mag vergelijken.

De B20 heeft een zuiver neutraal geluid dat ook niet snel vervormd. De diepere bas ontbreekt. Mag je ook niet echt verwachten gezien de bas-conus-diameter en vermogen.

Anoniem 02-05-2013

Na lang onderzoek en contact met de salesafdeling heb ik besloten om over te gaan tot aanschaf van de volgende set: Teufel System 5 THX® Select 2™ Set Cinema. Deze zal ik gaan koppelen aan de Onkyo TX-NR727 receiver, die ook THX gecertificeerd is.

Alle vragen aan de sales afdeling werden binnen 1-2 dagen uitgebreid beantwoord wat mij vertrouwen geeft in deze winkel. Ook de uitprobeerperiode en lange garantie geven het extra vertrouwen.

Later zal ik deze review uitbreiden met mijn bevindingen over dit systeem.

bruun963 22-03-2013

Helpdesk reageert snel en correct, tot nu toe netjes binnen een dag antwoord gekregen.

12 jaar garantie op de boxen plus 8 weken lang testen en de nodige reviews door vakbladen geven mij genoeg vertrouwen om hier een home cinema set aan te schaffen.

PaulleRoi 20-03-2013

Teufel heeft oog voor de moderne consument die graag op de bank shopt.
Duidelijke website en dan nog eens een ruime tijd om de speakers te testen !
Super !
Keep the music alive!

Consono 35 here we come !

ppff 14-03-2013

Website is duidelijk. Het geeft in deze tijd vertrouwen om de speakers thuis te proberen dat is uiteindelijk toch de beste plaats om het te testen. Ben je niet tevreden dan kun je het kosteloos weer laten ophalen. Prima aktie is dat.
Ook voor extra advies van de klantenservice is er direct vakkundig gereageerd.
Daarom krijgt deze zaak een voldoende!!

Louis890611 13-03-2013

Uitermate tevreden.
Bestelling na een dag al thuis!
Aftersales meer dan tevreden over.
Een voorbeeld voor veel andere (web) bedrijven

Afca_Fcb 22-02-2013

Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van een Teufel Home Cinema set. Deze heb ik online bij Teufel besteld.

Na het een en ander afgewogen te hebben heb ik bewust voor Teufel gekozen! Dat had onder andere te maken met de goede prijs-kwaliteit verhouding die Teufel biedt. Naast de niet goed geld terug garantie, bieden ze ook nog eens 12 jaar garantie! En dat kan alleen gegarandeerd worden door uitmuntende kwaliteit te leveren. Daarnaast mag je de set 8 weken thuis uitproberen. En eerlijk is eerlijk zo een service kom je bij online winkelen niet vaak tegen!

Als ik in de toekomst nog een keer iets zou moeten bestellen, kies ik zeker voor Teufel!

ms_stolp 18-02-2013

Mooie, duidelijke goed werkende Website. Ik vind het ook wel sympathiek en van vertrouwen in het eigen product getuigen, dat je ze altijd 8 weken mag uitproberen en als ze niet bevallen, kosteloos terug kunt sturen.
Je loopt dus geen enkel risico en je kan rustig thuis het product proberen en testen.

Ik ben super blij met mijn Raumfeld. Ik ga zeker als ik een nieuwe surround set nodig heb ook bij Teufel kijken!

Jeroen_1985 15-02-2013

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een stel goede boxen. Om 2 redenen heb ik voor Teufel gekozen:

1. De prijs kwaliteit is bijzonder goed. Dit wordt overal waar je iets leest bevestigd.
2. Je krijgt vertrouwen van de kwaliteit van de helpdesk, de overzichtelijke site en natuurlijk de 8 weken kosteloos op proef.

Kortom, zo zouden meer merken het moeten doen.

Keuzeheer 10-02-2013

Teufel doet het zoals het hoort.
Je kan binnen 2 maanden zonder problemen je product terugsturen. De website is duidelijk en helder.
Professionele reviews zijn altijd positief.
Een groot voordeel is dat je zonder kosten onder rembours (max 3000 euro) kan bestellen. Topservice!

Riwarnt 01-02-2013

Teufel heeft mij zeer goed geholpen met mijn keuze voor deze koptelefoon .
Ben een echte metal liefhebber en de Aureol Massive zorgt voor een mooie balans in het hoog en laag. Geweldige sound voor een zachte prijs. Snelle en goede levering. Ik had nog een paar vragen en die werden superster beantwoord. Teufel zorgt ook na de aankoop van een produkt uitstekend voor de klant.

Riwarnt 01-02-2013

Teugels heeft mij zeer goed geholpen met mijn keuze voor deze koptelefoon .

Rubke86 10-01-2013

Teufel heeft mijn prima geholpen bij een snelle beslissing voor een home cinema set. Ik heb zelf de gok genomen om voor de Cinebar21 XL te kiezen. Dit Artikel is nieuw en de reviews zijn zeer schaars. Ik ben zeer tevreden met de snelle levering van de pakketten. Alles zat prima ingepakt in dozen, het viel ons op dat er niet voor piepschuim gekozen is maar een veel degelijkere bescherming. Nu alleen nog even de set goed testen, het geluid dat er tot nu toe uitkomt is veelbelovend voor zo'n simpel setje.

NancyMac 09-01-2013

Website is duidelijk en de voorwaarden zijn goed. Het is mogelijk om de boxen 8 weken op proef te gebruiken. Ben je niet tevreden dan kun je het kosteloos weer laten ophalen. Prima aktie is dat. Daarom krijgt deze zaak een dikke voldoende!!

Tim.vdb 28-12-2012

De website is erg duidelijk, en zo hoort het overal te zijn!

Ik had een vraag na mijn bestelling, en die was ook zeer spoedig per e-mail beantwoordt. Zo hoort het! Over het algemeen dien je overal achteraan te gaan.

De levering was perfect en stevig verpakt. Je kon het ook netjes online volgen.

Al met al zeer tevreden, en ik zal Teufel ook aan anderen aanraden die audio zoeken voor een perfecte prijs / kwaliteitsverhouding.

Teufel is niet in de winkels verkrijgbaar, en dat maakt het naar mijn idee toch net wat 'exclusiever'.

peter_c_b 16-12-2012

Website is duidelijk en de voorwaarden zijn goed. Je kunt de spullen 8 weken op proef gebruiken en ben je niet tevreden dan kun je het kosteloos weer laten ophalen. Daarom heb ik de gok gewaagd om een nieuw model koptelefoon te kopen waarvoor op internet nog geen recensies geschreven zijn.

De spullen worden vanuit Duitsland verstuurd, maar dat ging in mijn geval best snel. Zondagavond besteld en dinsdagmorgen bezorgd. Verbeter punt (maar dat geldt voor veel webwinkels) is dat je een levertijd kunt afspreken. Met track en trace kun je wel zien op welke dag het pakje geleverd wordt.

basic003 15-12-2012

Het is altijd heerlijk om iets te bestellen bij een goede website. In het kort:
Duidelijke website;
kwaliteitsproducten;
heldere communicatie!

r.krewinkel 12-12-2012

Bestelling door overzichtelijke site gemakkelijk te plaatsen. Alles in één zending geleverd. Prima verpakt.

Harmpje 11-12-2012

Ik ben verliefd op Teufel.
Ten eerste omdat hun service prima is.
Ten tweede omdat de proef op de som echt werkt
Ten derde omdat ik terug blijf komen op de positieve ervaring met de System 7 "5.1-Set Cinema". Deze enkele weken in huis gehad op proef.
Prachtig afgewerkt met name de geborstelde voorkanten
Prachtig geluid
Fenomenale bas dankzij de actieve subwoofer.

Ik wacht eigenlijk op een pay-pal actie korting.
Schijnt er vorig jaar ook geweest te zijn.
Wellicht komt deze er aan in deze december feestmaand. :-)

Anoniem 10-12-2012

Perfecte afhandeling, kreeg zelfs nog korting toen ik telefonisch bestelde; de prijs werd vriendelijk naar beneden afgerond. Perfecte bezorging door UPS op tijd zoals afgesproken. Heb nu speakers besteld waar ik veel van verwacht.
Wordt vervolgd...

Marco Rinia 19-10-2012

Voor de twijfelaars toch maar even een korte review geschreven over teufelaudio.nl en haar producten.

De website ziet er fris en modern uit en bied voldoende informatie. De structuur van de site zit goed in elkaar waardoor hij door mij als prettig wordt ervaren. Ook het contact met de medewerkers van teufelaudio.nl gaat goed, men reageert erg snel via de email. Plusplunt waard vind ik!

Mijn oog viel meteen op de Ultima 40 Stereo luidsprekers. Wat geven deze speakers een mooi en warm geluid. De speakers doen niet onder voor veel duurdere merk speakers! Ze zijn op vrijwel iedere versterker aan te sluiten, tip gebruik wel goede bekabeling. Maar je kan natuurlijk ook eerst beginnen met wat goedkopere kabels (bij bv een bouwmarkt vandaan). Upgraden kan altijd nog. Al met al een topproduct voor een goede prijs! Aanrader!

neliz 22-08-2012

Na veel onderzoek te hebben verricht op internet uitgekomen bij teufel. Was een beetje sceptisch om een product te kopen die niet te beluisteren was in mediazaken. Na research toch besteld bij Teufel. Dit mede door de garantie periode die zij met hun producten meegeven.

Ben sinds heden ook opzoek naar een nieuw geluidssysteem voor aan mijn marantz 1602. En door de goede ervaring met het merk weer bij teufel terechtgekomen. Omdat ik nog met een vraag zat omtrent het product van teufel (de theater 400)contact gezocht met de klantenservice.
Werd geholpen door een Nederlandssprekende medewerker.
Deze stond mij snel te woord en kwam met een adequaat antwoord zonder wachttijd. Dat noem ik nou service! Medewerkers met kennis van de te verkopen producten.

Al met al blijf ik bij Teufel. Snelle service, goede garantie voorwaarden en een top levering.

klant belgie 08-07-2012

dinsdag bestelt en donderdag aan huis geleverd,zeer goed verpakt alles zoals besteld in een woord toplevering,
ik vind de afwerking van uitstekende kwaliteit en heb juist alles geinstalleerd boxen geven meer dan voldoening ook in hifi trekt deze zeer goed haar plan
samen met mijn denon receiver,dus zeer goede kwaliteit
prijsverhouding
aftersales kan ik niks zeggen heb ze nog niet nodig gehad
alleen spijtig dat we in belgie niet van voucher-code
kunnen genieten of heb ik iets over het hooft gezien?
ik kan teufel zeer zeker aanraden,
tevreden klant uit belgie

Alain15 24-06-2012

De website is erg overzichtelijk en gaat in op alle relevante specs.
Handig zijn ook de onafhankelijke reviews van klanten en vakpers.

De klantenservice geeft duidelijk advies en is niet opdringerig. Soms moet je wel een of twee dagen wachten op een antwoord.
Uiteindelijk de soundbar aangeschaft vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding.

Erg tevreden klant.