Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 258 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Marianne 03-08-2020

Duidelijke website mooie aanbiedingen en zeer snelle, keurig op tijd, levering van de bestelling

Jolanda 02-08-2020

Besteld op hun overzichtelijke en uitgebreide. site. Goede informatie te vinden over de verschillende elektrische tandenborstels. Tevens spullen voor de beugels van mijn kinderen bijbesteld. De levering was snel. Bestelling was goed verpakt in een compacte doos.

Martien 02-08-2020

Supersnelle levering! Hoge kwaliteit product (Lactona Blue FlossTape: sterk en je ziet er alles op)!! Mooie prijs!!!

Renate 01-08-2020

Eenvoudig bestellen, razendsnelle levering en mooi compact verpakt. En ook nog eens het scherpst geprijsd.

Jan Harm Ramaker. 01-08-2020

Prima levering en een scherpe prijs.
Eén item was verkeerd geleverd, gereageerd en de volgende dag het juiste ontvangen.
Verder een retour bon voor het terugsturen.
Kan dus snel en correct.

ada 01-08-2020

Ragertjes gekocht , hele snelle levering . En het was netjes verpakt en het kon door de brievenbus .

SB 31-07-2020

Zeer goede prijs voor een set Oral B Genius tandenborstel met extra handset, snelle levering en goed verpakt.

chris 31-07-2020

prima gedaan bestelling was snel ,zichtbaar en gecontroleerd ga zo door.
mvrgr. Chris Jansen

Jan 31-07-2020

snelle levering goedkoop voor hetzelfde product dan ergens anders.
zeker weer de volgende keer iets hier bestellen.

Manna 30-07-2020

Goede site, prijs/kwaliteit is goed. En snel geleverd.
1 klein puntje van kritiek. Ik had aangegeven zaterdag leveren. Pakketje werd echter de donderdag ervoor al bezorgd.

Jeroen Cornelisse 29-07-2020

Hallo,
Supersnelle levering, duidelijk omschrijving heb er gelijk gebruik van gemaakt.

Dj Wacko 28-07-2020

Snel geleverd, mooie prijs, goed verpakt. Duidelijke omschrijvingen. Gebruiksvriendelijke website. Alles tot in de puntjes geregeld.

Wim H 28-07-2020

Snelle levering, aantrekkelijke prijs. Wel jammer dat voor gratis verzending ik net € 0,05 te weinig besteld had.

Annelies 28-07-2020

Snelle levering, goede mooie duidelijke verpakking. Prijs, kwaliteit 👍eerste keer gebruik van gemaakt. Zeker, vaker in de toekomst.

Mokum007 27-07-2020

Top shop,grote keus en een snelle degelijke levering.
Ik heb al een keer eerder besteld en dat was zeer goed bevallen.

J.L.Barbier 27-07-2020

Prima , levert de juiste producten op tijd.
Bestellen is makkelijk en overzichtelijk.

Jan 27-07-2020

Deze webwinkel is betrouwbaar en snel. De prijzen zijn heel netjes en de verzending en begeleidende mailing is keurig verzorgd.

Paul 27-07-2020

Oral B opzetborstels gekocht. Goede prijs, snelle levering. Perfekte service! Een aanrader!

marijke 27-07-2020

tandenstokers besteld van het merk Tepe, veel goedkoper dan bij de gewone drogist, zaterdag besteld dinsdag al in de brievenbus, netjes verpakt dus de volgende keer ga ik hier weer bestellen

Eric de kluis 27-07-2020

Levering was snel en desbetreffend product zeker niet de duurste. Site overzichtelijk toppie .

R 26-07-2020

Super levering en een geweldige scherp geprijsde elektrische tandenborstel!

Charles 26-07-2020

keuze gemaakt achter de computer. Duidelijke site voor de bestelling. Levering zeer snel (volgende dag) en correct. Verpakking en prijs prima.

Ivanka 25-07-2020

Snelle levering, goede aanbieding
Een van de producten zat een langere Levertijd op maar werd gelijk mee verzonden, dat was heel fijn!

Francine van Oort 25-07-2020

Snelle levering en keurig verzorgd. Ik kon de superfloss van Oral B Nergens aankomen gelukkig bij jullie wel.

Arnold 25-07-2020

Snelle levering en goed product daarbij een concurrerende prijs al met al een aanbeveling waard.