Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 258 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

wb 30-08-2020

Duidelijke site, prima prijzen, goede verpakking en snel verstuurd, ik ben zeer tevreden.

Raf 30-08-2020

Super service: levering was niet volledig (de tandenborstel body ontbrak). 1 mailtje, dag erna geleverd. Top

Albert 29-08-2020

Snelle en correcte levering van de bestelde WATERPIK WP-660 WATERFLOSSER ULTRA PROFESSIONAL

Willy 29-08-2020

Correcte levering van een braun Koortsthermometer.
Snel verstuurd tegen een zeer concurrerende prijs.
Absoluut aan te raden webshop.

Tobo 29-08-2020

Prima telefonisch advies,daarna snelle verzending en de volgende dag in huis.
TOP.

Erna 24-08-2020

Voor de eerste keer iets besteld. Uitstekende bestelprocedure. Zending keurig verpakt. Zending kan nauwkeurig gevolgd worden via toegestuurde link. Prijs was reden van bestelling. Zal zeker volgende keer weer bestelling plaatsen.

Annemarie 24-08-2020

Goede en duidelijke website, na plaatsen bestelling op tijd en keurig verpakt mijn artikelen ontvangen! En dusdanig verpakt dat het ook door de brievenbus paste dus hoefde er ook niet voor thuis te blijven! 👍

Inge 23-08-2020

Voor de tweede maal heb ik iets besteld. Ik ben, net als de eerste keer, heel tevreden. Duidelijke website en hele snelle levering. Zeer zeker aan te bevelen!

Piettie en Sillie 22-08-2020

Op zoek naar een nieuwe tandenborstel kwamen wij bij tandenborstel.com terecht. Daar hebben wij tot nu toe geen spijt van gehad. 's middag e ven na 15.00 uur besteld, de volgende middag rond 13.00 uur via de post ontvangen. Sneller kan het volgens ons niet. Klasse dus!! Onze complimenten. De tandenborstels nu enkele dagen in gebruik. Ook deze zijn tot nu toe weer een duidelijke verbetering ten opzichte van onze "oude" borstels. Alles bij elkaar genomen top dus. Onze dank hiervoor.

Marjo 22-08-2020

Geweldige service, goede aanbiedingen top webshop.
Super blij met besteld product.

Hans 22-08-2020

Makkelijk te bestellen, snelle levering, uitstekende prijs en goed verpakt. Heb al meer bij dit bedrijf besteld en gaat altijd probleemloos.

FERAT 22-08-2020

Dezelfde dag ingepakt en verzonden naar Belgie en de volgende dag ontvangen.
De waterflosser is van goede kwaliteit geen geklungel meer met tandenstokers.

Hans Sleven 22-08-2020

Veel keuze, scherpe prijzen. Een waterpik gekocht op advies van mijn tandarts en snel gevonden en geleverd in een stevige verpakking.

Ineke 22-08-2020

Ik bestel niet vaak online. Dus de keren dat ik dit wel doe wil ik niet lang moeten zoeken naar hetgeen ik nodig heb. Door goede reviews kwam ik bij tandenborstel.com terecht en ervaarde zelf de duidelijke site, snelle levering en keurige verpakking. Een aanrader dus!

Frans 21-08-2020

Sympathieke webshop, prima logistiek, keurige reactie op mijn klacht, die behelst dat voor mij de kwaliteit van de opzetborstels duidelijk minder is dan het origineel. Helaas

Gert 21-08-2020

Waterpik met de laagste prijs en snelle levering. Bij een defect zeer snelle reactie en correcte afwikkeling.

d.punt 21-08-2020

levering was mooi op tijd, jammer dat ik niet de keuze had om de tandenborstel niet op een ander adres te laten bezorgen.
nu moest ik er zelf achteraan, op zich niet heel erg, maar met de mensen waar de tandenborstel was bezorgd hebben wij een erg moeizaam contact. dat was vervelend dus.

Peter 21-08-2020

Ik heb nu een paar keer Tandenborstel.com
gebruikt en ben wel tevreden met de keuzen, prijzen en levering.
Ik bevel het wel aan!

TU 21-08-2020

Zeer gunstige, concurrerende prijzen. Goede, duidelijke communicatie via e-mail over order en levering. Ruim, gevarieerd assortiment op het gebied van persoonlijke verzorging. Kortom, zéér tevreden!

Ruud 21-08-2020

Een goeie website en de artikelen zijn veeeeeel goedkoper met een snelle en goed verpakte levering. Ben zeer tevreden met hun.

René 18-08-2020

Goede duidelijke website. Gunstige prijs voor kwaliteitsproduckten. Snelle levering

Jolien 18-08-2020

Snelle levering van het product. Na navraag over de levering super goed geholpen en een hele nette en goede service.

Im 18-08-2020

Makkelijke en duidelijke website. Goedkoper dan de concurrentie, kwaliteit producten, ruime keus ook in betaalmethodes. Snelle levering. Ik had alleen de bevestiging van de order niet ontvangen maar bleek achteraf in mijn ongewenste e-mail te zitten.

Maarten 18-08-2020

Makkelijke site, duidelijk en snel. Perfecte logistieke afhandeling. Keurig verpakt en alles geheel vlgs verwachting.

Paul 17-08-2020

Duidelijke verwijzing en omschrijvingen op de website met en een efficiënte, doelmatige afhandeling.