Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2800 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jwb93 18-06-2011

Geweldige winkel en ben ook super tevreden over het leveren. Ook kwam ik er nog is achter dat ik 5 jaar garantie kreeg op mijn camera, i.v.m. het 15 jarige bestaan, waar ik erg blij mee ben.
Ik zal ik hier vaker mijn producten gaan kopen, want de snelle levering is echt top!

Jwb93 18-06-2011

Reinoud Talsma 18-06-2011

Overzichtelijke website, goed prijsstelling en snelle levering

Reinoud Talsma 18-06-2011

Overzichtelijke website, goed prijsstelling en snelle levering

zzoeff 18-06-2011

Snelle en vriendelijke bejegening van de verkoper. Grote winkel met veel artikelen, gunstig geprijsd, goed bereikbaar.

zzoeff 18-06-2011

Chiel123456 18-06-2011

Snelle levering in een stevige verpakking.

Chiel123456 18-06-2011

Snelle levering in een stevige verpakking.

J.v.Dalen 18-06-2011

Gemakkelijk te bestellen, heldere site, snelle reaktie na bestelling, tracking van het te leveren en netjes afgeleverd!
Daarnaast een goede prijs/kwaliteit verhouding!

J.v.Dalen 18-06-2011

Daarnaast een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Joost78 18-06-2011

Levering van de lens ging erg snel, volgende dag in huis. Alleen zat de zonnekap die inclusief zou zijn niet bij de eerste zending. Na een mail werd er meteen actie ondernomen en is de zonnekap snel naverzonden. Goede service.

Joost78 18-06-2011

Seven7 18-06-2011

Mijn vragen werden netjes beantwoord en de bestelling had ik snel in huis. Prima winkel!

Seven7 18-06-2011

fauna19 18-06-2011

Niet alleen de webshope is zeer toegangelijk maar ook bij vragen over het te kopen product zijn kundige mensen bereikbaar. De levering en service zijn goed.

fauna19 18-06-2011

martien1967 18-06-2011

Ik heb nu al enkele keren on-line een bestelling gedaan bij Kamera-Express.nl. Mooie duidelijke website waar ik snel de benodigde informatie kon vinden. Kamera-Express is afspraken over levertijd nagekomen. Dus zoals het hoort.

martien1967 18-06-2011

ironmike 18-06-2011

Super snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden wanneer het product geleverd zou gaan worden.

ironmike 18-06-2011

evanderk 17-06-2011

Snelle en nette service tegen een hele scherpe prijs.

evanderk 17-06-2011

Snelle en nette service tegen een hele scherpe prijs.

avk56asja 17-06-2011

Kamera epress heeft mij nog niet in de steek gelaten, de service is erg goed.
Mijn telelens moest schoongemaakt worden en zij gaven
een ander bedrijf aan waar ik dit het en door wie het beste kon laten uitvoeren.
Dat vind ik nou service, de lens is weer prima inorde.Nu een lenscoat gekocht voor mijn 100-400mm en binnen de gestelde termijn ook ontvangen.
Goed geregeld.

avk56asja 17-06-2011

Kamera epress heeft mij nog niet in de steek gelaten, de service is erg goed.
Mijn telelens moest schoongemaakt worden en zij gaven
Goed geregeld.

inekemout 17-06-2011

Gisteren besteld en echt de volgende dag in huis.De juiste informatie goed kunnen vinden waardoor de keus voor deze kamera makkelijker werd.
De site is goed overzichtelijk.
Ik had al eerder in deze zaak mijn apperatuur aangeschaft. Toen ook zeer goed geholpen.Personeel heeft verstand van zaken, waardoor de keuze van winkel voor deze aankoop vanzelf weer bij Kamera express zou zijn

inekemout 17-06-2011

De site is goed overzichtelijk.

Jenny123 17-06-2011

Hallo,
Een paar dagen geleden heb ik een Nikon camera gekocht op Kamera/Express.
Alles is goed gegaan en ik kreeg hem binnen na 1 werk dag.
Ben erg tevreden over de service en betaling!
Zeker nog een keer iets bestellen.

Jenny123 17-06-2011

Hallo,
Een paar dagen geleden heb ik een Nikon camera gekocht op Kamera/Express.
Alles is goed gegaan en ik kreeg hem binnen na 1 werk dag.
Ben erg tevreden over de service en betaling!
Zeker nog een keer iets bestellen.

Prithvi 17-06-2011

The product was at home next day as promised and the quality was pretty good, no complaints.

Prithvi 17-06-2011

Leen Jan van der Kwaak 17-06-2011

Mooie, betaalbare flitser voor de beginnende fotograaf.
Perfecte afhandeling van de bestelling.
Binnen 24 uur in huis, voor de laagste prijs die ik kon vinden. Zonder bezorgkosten!!

Leen Jan van der Kwaak 17-06-2011

Mooie, betaalbare flitser voor de beginnende fotograaf.
Perfecte afhandeling van de bestelling.

Adri52 17-06-2011

Via google op de zeer gebruiksvriendelijke site van Kamera-express beland. 's Avonds om 8 uur mijn bestelling geplaatst en de volgende dag werd de zending (zonder extra kosten) al bezorgd. Helemaal super en voor mij een 10 waard!

Adri52 17-06-2011

richmuil 17-06-2011

Gisteren via de webshop besteld. Alhoewel op kieskeurig was aangegeven "levertijd 1 a 2 werkdagen" stond op de site van Kamera-express "voor 21 uur besteld, morgen in huis".
En dat klopte inderdaad, zojuist door TNT bezorgd. Aangetekend nog wel, zonder dat Kamera-express daarvoor kosten in rekening brengt bij de klant. Prima service!!

richmuil 17-06-2011

Stephan Kloots 17-06-2011

De bestelling is zeer eenvoudig te doen via de website en de levering is perfect. Keurig netjes verpakt en de volgende dag bezorgd. Klasse !

Stephan Kloots 17-06-2011

h1ns26 17-06-2011

De reputatie van Kamera Express was mij al bekend, n.l. uitstekend. Aan alle criteria heb ik niets dan lovends toe te voegen, en dan dit: ik ben zelfs zeer gecharmeerd van de tv-reclame, eindelijk een eenvoudige boodschap die de volledige waarheid bevat! Kamera Express maakt werkelijk waar wat beloofd wordt. Klasse.

h1ns26 17-06-2011

R.Wolfs 17-06-2011

Ik heb reeds vaker iets gekocht bij K,E. maar dit is de eerste keer dat ik ze beoordeel. Ik ben tot nog toe zeer tevreden over deze winkel, alleen bij telefonisch contact mag het iets klantvriendelijker.

R.Wolfs 17-06-2011

Letty Kooij 17-06-2011

Website is overzichtelijk ingedeeld, je kunt daar bestellen om af te halen en ook om te laten bezorgen. Bezorging is ook binnen de afgesproken termijn. De bereikbaarheid van de winkel is uitstekend, parkeren is soms wat lastig omdat het altijd heel erg druk is in de winkel. Daarom ben ik zo blij met bezorging aan huis. Ik heb er regelmatig gekocht, ook in de winkel zelf en ben altijd uitstekend geholpen en geinformeerd. Er wordt echt meegedacht.

Letty Kooij 17-06-2011

wijnbergc 17-06-2011

Ook in het verleden (aanschaf canon 550d) en canon lens,
zeer goede ervaring met kamera express.
Snelle levering.En gunstige prijzen.
Vandaar ook deze keer weer KAMERA EXPRESS!!

wijnbergc 17-06-2011

Ook in het verleden (aanschaf canon 550d) en canon lens,
zeer goede ervaring met kamera express.
Snelle levering.En gunstige prijzen.
Vandaar ook deze keer weer KAMERA EXPRESS!!

Roely Bos 16-06-2011

Ik heb de winkel in Amsterdam zelf bezocht, die was open op tweede Pinksterdag, dat wisten meer mensen. Omdat er twee toonbanken zijn zou het handig zijn om een nummertjes-systeem te hanteren. Omdat ik me strategisch had opgesteld was ik eerder aan de beurt dan mensen die vóór mij waren, maar aan de andere toonbank stonden.
Ondanks dat de verrekijkers die ik wilde vergelijken best kostbaar waren mocht ik ze buiten proberen.
Over het eventueel ruilen kan ik (nog) niet oordelen. De kijker wordt een kado aan mijn man en moet hem ook bevallen, dat moet ik nog afwachten...

Roely Bos 16-06-2011

BBJ 16-06-2011

Duidelijke en heldere website. Makkelijk bestelproces en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de levering.

BBJ 16-06-2011