Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3326 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

van Riesen 05-03-2011

snelle service, overzichtelijke website

van Riesen 05-03-2011

snelle service, overzichtelijke website

K. v.d. Vooren 04-03-2011

Het keuzemenu is overzichtelijk zodat je snel bij het juiste product bent beland. De levering is supersnel.

K. v.d. Vooren 04-03-2011

Henny8 02-03-2011

Een uitgebreid assortiment. Erg interessante prijzen. De bestel- en afleveringprocedure verloopt perfect. Samengevat: Kamera-express is SUPER.

Henny8 02-03-2011

Daddy H. 01-03-2011

De website is zeer duidelijk en overzichtelijk opgezet.
Ruime keuze in betaalwijze en snelle bezorging.
Ook bij het eventueel afhalen in de winkel heb ik goede ervaring.
Er staat deskundig personeel in de winkel wat alle tijd neemt voor een uitleg van het aan te schaffen product.
Heb de afgelopen maanden diverse aankopen gedaan naar volle tevredenheid.
Echt een aanrader dus!

Daddy H. 01-03-2011

De website is zeer duidelijk en overzichtelijk opgezet.
Ruime keuze in betaalwijze en snelle bezorging.
Ook bij het eventueel afhalen in de winkel heb ik goede ervaring.
Heb de afgelopen maanden diverse aankopen gedaan naar volle tevredenheid.
Echt een aanrader dus!

jeanke336 01-03-2011

zeer goede service en snelle levering,verpakking dik inorde en veilig bedankt en proficiat

Louis J. 01-03-2011

Ik had een occasion flitser besteld welke niet geheel in orde bleek te zijn. Deze werd na een telefoontje zonder problemen vervangen door een nieuwe, wel met bijbetaling van het prijsverschil, maar wel met een paar extraatjes als vergoeding voor het ongemak.

Louis J. 01-03-2011

L.J.A. Bource 28-02-2011

Opdracht wordt snel en correct uitgevoerd terwijl de prijs van het product tot de laagste op de markt behoord

L.J.A. Bource 28-02-2011

Reest55 27-02-2011

Vakkundige service. Zeer groot assortiment. Concurrerende prijzen.
Geen 'haastverkopen' maar goede uitleg.

Reest55 27-02-2011

Vakkundige service. Zeer groot assortiment. Concurrerende prijzen.
Geen 'haastverkopen' maar goede uitleg.

Sjaon 25-02-2011

regelmatig materiaal aangeschaft bij de Kamera Express. Advies wordt graag gegeven. Service is prima.
leveringen verlopen goed.

Sjaon 25-02-2011

leveringen verlopen goed.

Foto-1949 25-02-2011

Bestelling gedaan via website, echter er werd niet aangegeven dat lens niet op voorraad was. Na 3 dagen zelf gebeld en gevraagd waarom er nog geen levering was, niet meer op voorraad. Gevraagd of er verstuurd kan worden vanuit een andere winkel, dat zou geregeld worden. Na 2 dagen nog geen lens!. Nog maar eens zelf contact gezocht en helaas niets meer voorradig. Was een misverstand tussen 2 collega's??? Wachten tot fabrikant lens zou leveren. Gelukkig was dit zeer snel en daarop werd er wel direct gebeld dat de lens de volgende dag zou worden bezorgd. Dat is inmiddels gebeurd. Bezorging TNT zeer correct, was op moment van aflevering niet thuis en de bezorger was later nog een keertje teruggekomen, Petje of voor TNT.
Communicatie tussen collega's van kamera-expresse kan ietsje beter.
Alles wel keurig verpakt en correct geleverd.

Foto-1949 25-02-2011

Communicatie tussen collega's van kamera-expresse kan ietsje beter.
Alles wel keurig verpakt en correct geleverd.

H.P.D 24-02-2011

Vragen worden goed beantwoord,veelzijdigheid aan producten,Kwaliteit en prijs verhouding zeer goed.
Kortom een zaak waar je goed wordt geholpen.

H.P.D 24-02-2011

Kortom een zaak waar je goed wordt geholpen.

Anton-67 23-02-2011

Prima site en zeer vlotte levering. Dat afgezet tegen een concurrerende prijzen maakt dat ik vaker bij Kamera-express zal bestellen!

Anton-67 23-02-2011

Eef van der Kleij 22-02-2011

Altijd een vlotte en accurate service.
Geen bijzonderheden "gewoon" zoals het zou moeten
Groeten,

Eef van der Kleij 22-02-2011

Altijd een vlotte en accurate service.
Geen bijzonderheden "gewoon" zoals het zou moeten
Groeten,

cynt1 22-02-2011

Gewoon netjes op tijd geleverd alleen een dag later dan ik gedacht had maar kamera express heeft de camera op tijd verzonden maar tnt niet op tijd geleverd .
Gezien op het track en trace nummer.

verder ok

cynt1 22-02-2011

Gezien op het track en trace nummer.

verder ok

Janal48 22-02-2011

Op vrijdagmiddag besteld en op zaterdagmorgen stond TNT al voor de deur met de camera, dus zeer snelle levering. Na de betaling direct een mail dat de betaling binnen was en dat het pakket verstuurd was
Levering compleet en goed verpakt.
Bovendien ben ik bij Kamera-express vele euro's goedkoper uit.

Janal48 22-02-2011

Levering compleet en goed verpakt.
Bovendien ben ik bij Kamera-express vele euro's goedkoper uit.

Patrick Mincke 22-02-2011

Website: bij het afhandelen van de bestelling is de website toch enkele keren moeten heropgestart worden.
Niet alle nodige items werden evensnel gedownload. Eenmaal alles leesbaar en invulbaar was verliep de rest als een fluitje van een cent.
Afhandeling: gewoon super: géén enkel, maar dan ook geen enkel probleem.
Bereikbaarheid: niet van toepassing.

HO-D90 19-02-2011

Website is prima maar soms vind je het alleen via het zoekvak omdat je via de navigatie er niet komt. Verder uitstekende site. Bereikbaarheid is prima maar parkeren is op werkdagen wat minder.
Bestelling en levering is uitstekend.
After sales kan menigeen een voorbeeld aan nemen. Vriendelijk, deskundig en op oplossen gericht.
Een dikken plus!

HO-D90 19-02-2011

Bestelling en levering is uitstekend.
Een dikken plus!

Gregory001 17-02-2011

goedkoper dan de winkels in mijn omgeving
snelle levering

Gregory001 17-02-2011

goedkoper dan de winkels in mijn omgeving
snelle levering

Marianne van Versendaal 16-02-2011

Goede en snelle verzending, en keurig verpakt.

Marianne van Versendaal 16-02-2011

Goede en snelle verzending, en keurig verpakt.

pv6804 15-02-2011

4,2
Advies gevraagd: om een Canon 450D of 1000D, een Canon 430EX flitser decentraal aan te kunnen sturen via een kabel.
na dit advies de spullen besteld, toen het geleverd was paste het niet op elkaar, wederom gebeld, op advies weer een extra kabel besteld.
Eindresultaat is dat het niet werkt,
Vakkennis is blijkbaar ver te zoeken.

pv6804 15-02-2011

4,2
Eindresultaat is dat het niet werkt,
Vakkennis is blijkbaar ver te zoeken.

jackknife 14-02-2011

Goede begeleiding van het leveringstraject. Goed aanbod. Vlotte levering. Een van de betere online-webshops in deze branche.

jackknife 14-02-2011

PietBoe 14-02-2011

Bestelling snel en correct verstuurd en ontvangen. Geen ervaring met after-sales.

PietBoe 14-02-2011

Paul Meuldijk 12-02-2011

Goed advies, goede service, snelle levering !Kortom: prima winkel !!!!

Paul Meuldijk 12-02-2011

Goed advies, goede service, snelle levering !Kortom: prima winkel !!!!

Frank_EOS400D 12-02-2011

Super service! Gisteren de compact flash contactpunten in mijn Canon EOS 400D verbogen, waardoor de kaart niet meer in de camera paste. Was bang dat de camera voor een dure reparatie naar Canon gestuurd moest worden. Twee medewerkers herstelden kosteloos binnen een kwartier het euvel en bogen met wat gereedschap de contactpunten weer terug. Er werd niet moeilijk gedaan over het feit dat mijn camera al meer dan drie jaar oud was. Dat noem ik nog een service!

Frank_EOS400D 12-02-2011

Dees72 10-02-2011

Na een teleurstellende en misleidende ervaring in een fotozaak die zei originele accu's te verkopen en uiteindelijk alleen Jupio verkocht (en me neerbuigend bejegende), ben ik bij thuiskomst direct gaan de accu bestellen bij Kamera-Express. De prijs van de accu was alleszins redelijk. De originele Panasonic accu had ik echt de volgende dag (vandaag) al in huis. Netjes verpakt, zonder verzendkosten. En dat komt prima uit, want voor een opdracht vanavond heb ik een extra accu nodig. Nog mooi op tijd om hem op te laden.
Een winkel die doet wat hij belooft. Een verademing. Dank!

Dees72 10-02-2011

Een winkel die doet wat hij belooft. Een verademing. Dank!

Verre Kijker 09-02-2011

Vlotte website. Keurig e-mail van bestelling en verzending. Geleverd in twee werkdagen.
Dik tevreden.

Verre Kijker 09-02-2011