Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3326 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Annemarie1986 20-10-2011

Duidelijke website, goede prijzen en snelle levering.

danisnow 20-10-2011

Wat een super service! Thuisbezorgd binnen een dag zoals beloofd, een aanbieding voor een drie jaar lange verzekering tegen alles en twee jaar garantie, allemaal bij Kamera Express zelf!

Ontzettend bedankt voor deze zeer prettige winkel ervaring, waar ik niet eens de deur voor uit hoefde!

danisnow 20-10-2011

emmely83 20-10-2011

Ik heb de kamertas online besteld en heb hem nu enkelen dagen in mijn bezit.
Het is een tas van zeer hogen kwaliteit.
De bestelling was de volgende dag al in huis.
Website is overzichtelijk en werkt makkelijk.
Bij vragen kan je ze altijd bellen voor advies.

emmely83 20-10-2011

Ik heb de kamertas online besteld en heb hem nu enkelen dagen in mijn bezit.
Het is een tas van zeer hogen kwaliteit.
De bestelling was de volgende dag al in huis.
Website is overzichtelijk en werkt makkelijk.
Bij vragen kan je ze altijd bellen voor advies.

M. Dehne 20-10-2011

Ik was op zoek naar een goede voordelige camera. Via deze website belandde ik op Kamera-express.nl
De site is duidelijk en ze verkopen goede producten voor een scherpe prijs! De levering was tevens zeer snel en de verzendkosten waren niet te hoog.

M. Dehne 20-10-2011

g.jansen 23 20-10-2011

bestelling volgende dag keurig verpakt geleverd.
tot mijn volle tevredenheid.

g.jansen 23 20-10-2011

bestelling volgende dag keurig verpakt geleverd.
tot mijn volle tevredenheid.

Markos65 20-10-2011

Lekker snel, duidelijk en natuurlijk de goedkoopste op het internet.

Markos65 20-10-2011

Lekker snel, duidelijk en natuurlijk de goedkoopste op het internet.

Maarten1234567890 20-10-2011

De camera was weliswaar een dag te laat, maar over de communicatie daarover ben ik zeer te spreken.

Maarten1234567890 20-10-2011

BlackSmokey 20-10-2011

Nadat de aanschaf van mijn D3100 rechtstreeks in de winkel naar alle tevredenheid was verlopen wou ik graag een tweede lens erbij hebben.

Mijn oog viel al snel op de Nikon AF-S 55-200 mm VR. Via internet gereserveerd en omdat ik toch in de buurt was hem zelf in Amsterdam opgehaald. Hier weer vriendelijk te woord gestaan door de verkoper. Meteen een 52mm UV-filter er bij genomen. Lens werd nog netjes uit de verpakking gehaald om hem te laten zien.

Levering niet van toepassing omdat ik hem zelf heb opgehaald en geen aftersales omdat alles het naar behoren werkt.

BlackSmokey 20-10-2011

Rob Versendaal 20-10-2011

Als student heb je weinig geduld in je lichaam zitten.
Ik moest die camera ook op korte termijn hebben.
Besteld rond 20:30 en de volgende dag om 9:30 in huis, dat noem ik nog eens service.

Ook was het pakketje waar het inkwam goed beveiligd met luchtkussentjes en veel plakband.

Ik blijf voorlopig nog even bij kamera express bestellen.

Rob Versendaal 20-10-2011

Als student heb je weinig geduld in je lichaam zitten.
Ik moest die camera ook op korte termijn hebben.

Ik blijf voorlopig nog even bij kamera express bestellen.

j1mmyarts 20-10-2011

Betrouwbare levering, fijne support en goede deals.
Op zondag besteld 2 dagen later thuis in goede veilige verpakking.

j1mmyarts 20-10-2011

Betrouwbare levering, fijne support en goede deals.
Op zondag besteld 2 dagen later thuis in goede veilige verpakking.

EchtErna 20-10-2011

Duidelijke site, mooie aanbiedingen, eenvoudige bestelwijze en snelle levering.....kortom een dikke 10!!!

EchtErna 20-10-2011

AndreJ75 20-10-2011

Levering (binnen de dag) volgens afspraak,
Zowel webshop als winkel, dus altijd bereikbaar

AndreJ75 20-10-2011

Levering (binnen de dag) volgens afspraak,
Zowel webshop als winkel, dus altijd bereikbaar

A. Sviridova 20-10-2011

De camera zelf is helaas niet wat wij e rvan verwacht hadden, de aankoopprocedure verliep echter ontzetend soepel. Kamera-express.nl heeft is duidelijke en overzichtelijke webwinkel, waar je erg snel bij de gewenste producten komt. Per mail krijg je snel je bevestiging en inderdaad komt het pakketje de dag erop al.
pre mail krijg je ook het traceernummer, zodat je je pakketje kunt volgen.

Prima service, snel en klantvriendelijk, dit naats het feit dat de prijzen erg aantrekkelijk zijn.

Ik zou er zo weer kopen.

A. Sviridova 20-10-2011

pre mail krijg je ook het traceernummer, zodat je je pakketje kunt volgen.

Ik zou er zo weer kopen.

FotoTimo 20-10-2011

Ik heb al vaker bij Kamera-express besteld, dat is altijd prima bevallen.

Nu had ik voor mijn bedrijf veel artikelen nodig, Waaronder de Olympus E5 met een 12/60 en een 50/200mm objectief. En diverse studio benodigdheden ondermeer een FalconEyes TEK-2900 studio flitsset.
Ik heb alle spullen gekocht op de zoom-experience beurs.
De verkopers van Kamera-express zijn zeer vriendelijk en kundig.

Kamera-express heeft mij in 1 keer aan al mijn spullen kunnen helpen tegen een zeer scherpe prijs.

een zeer goede aanrader van mij dus.

FotoTimo 20-10-2011

Ik heb al vaker bij Kamera-express besteld, dat is altijd prima bevallen.

Ik heb alle spullen gekocht op de zoom-experience beurs.
De verkopers van Kamera-express zijn zeer vriendelijk en kundig.

een zeer goede aanrader van mij dus.

JacS 20-10-2011

Ik heb al meerdere keren bij Kamera express foto apparatuur besteld. Ook dit keer heb ik een pleziere ervaring gehad. Acurate levering en een goede prijs.

JacS 20-10-2011

Rikje27 20-10-2011

6,5
Snel geleverd en alles zat erin en goede camara alleen nog de gebruikers boekje lezen is stuk makkelijker.

Rikje27 20-10-2011

6,5

Dappie78 20-10-2011

De website is overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen. Het leveren van de aangekochte spullen wordt netjes bevestigd via de email en je kunt bij houden wanneer deze geleverd worden. Overigens ze houden zich aan hun afspraak mbt het leveren (voor 21.00 uur besteld volgende werkdag binnen. )

Dappie78 20-10-2011

glms 20-10-2011

Had de recorder snel nodig, besteld en snel in huis. Over After-Sales heb ik geen mening, heb na ontvangst geen contact gehad.
Wel vooraf: een wat kribbige meneer ...

glms 20-10-2011

Wel vooraf: een wat kribbige meneer ...

Tommy29 20-10-2011

Bestelling en levering gingen probleemloos. Het toestel zelf is precies volgens verwachtingen. Zeer snelle sluitertijd en prachtige scherpe foto's.

Tommy29 20-10-2011

Mark1996 20-10-2011

De lens heb ik nu een weekje in bezit; levering was erg snel; bestellen gaat makkelijk. Enig minpuntje was dat me niet duidelijk was of er een lenshoes/koker bij zat, die zit er gelukkig wel bij. Vergelijking met de lens die ik had (Sigma 17-500mm) is erg positief qua resultaat van de foto's. Over duurzaamheid van de lens kan ik natuurlijk nog niks zeggen.

Mark1996 20-10-2011

naam2112 20-10-2011

Al enkele malen kocht ik bij Kamera-Express een Canon-camera en toebehoren. Ik ervoer een prima online service en ook in de winkel in Capelle ad IJssel werd ik (als hobbyfotograaf) voldoende geinformeerd en sympathiek geholpen door een medewerker. De website is voor mij erg overzichtelijk en de online bestellingen zijn inderdaad de volgende dag thuisbezorgd. Ooit stuurde ik een defecte draadontspanner en een Canon 17-85 mm objectief terug (met garantie) en deze werden al binnen 3 weken tijd gerepareerd en teruggestuurd. Ik noem mij dus een tevreden klant en wil Kamera-Express zeker bij anderen aanbevelen, ook vanwege het ruime en gunstige geprijsde aanbod!

naam2112 20-10-2011

henk heuff 20-10-2011

De Nikon P7100 is een nieuwe camera die Kamera-express als een van de eerste tegen een zeer scherpe prijs op de web-site had staan en ook zoals beloofd de dag na bestelling afleverde. Mijn later telefonisch (goed bereikbaar) gestelde vragen over de reserve accu van Nikon (bruikbaar) en andere merken ( niet bruikbaar) werden vlot en goed beantwoord.

henk heuff 20-10-2011

Veentje58 20-10-2011

Snelle service, alles keurig verpakt en compleet. Interessante packetdeal met camera, tas en scandisk 4 Gb.

Veentje58 20-10-2011

Lennie Visser 20-10-2011

Heb een half jaar geleden mijn camera gekocht, met daarbij de Canon lens 70-200 F4. Ik ben hierbij zeer goed geholpen door een medewerker. Eigenlijk wilde ik alleen de 70-200 of 300 (ben ik even kwijt) F2 van bijna 2000 Euro, maar ik mocht hem voelen op mijn camera en dat is toch een heel gewicht. Ik had een Canon 450D., maar wilde in de toekomst eigenlijk meer. UIteindelijk de deur uit gegaan met een Canon EOS60D en de lens met F4. Voor bijna hetzelfde bedrag als alleen de F2 lens. Goed overtuigd dat dit voor een amateur een prima beslissing is. Ik ben meer dan tevreden en heb daarom ook mijn andere aankopen daar gedaan. Bij Camera-express maken ze je niet gek met allerleisupermooie en superdure aankopen, maar kijken ze heel goed naar wat je kunt en wat je wil.

Lennie Visser 20-10-2011

Thijsdejongeu 20-10-2011

Zeer snelle en probleemloze levering van een goed en goed geprijst product. Tevens een groot aanbod.

Thijsdejongeu 20-10-2011

Kevin van Schie 20-10-2011

Als je een betrouwbare leverancier zoekt stop met zoeken want bij Kamera Express zit je goed. Producten die zij leveren zijn stipt op tijd binnen. Had al goede ervaringen met de GoPro en nu uiteindelijk besteld bij Kamera Express.