Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2792 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RiaDejo 20-11-2011

Beste koop in vergelijking met ander winkels.
Snelle afhandeling van de bestelling.
Spijtig dat de leveringskosten voor buitenland zo hoog zijn.
Ik ben zeer tevreden over het product.

Luuk Bremer 20-11-2011

Ik zocht een bepaald type camcorder. Kamera-express was de goedkoopste. Ik bestelde een totaalpakket - camera en toebehoren. Na een zeer snelle levering kwam ik tot de ontdekking dat ik het verkeerde pakket had besteld. Via de klantenservice werd het ontbrekende onderdeel snel nageleverd. De totaal korting op het pakket werd geheel berekend. Compliment.

Luuk Bremer 20-11-2011

Maja den Otter 20-11-2011

Snelle en goede levering, helemaal tevreden met geleverd product.

Maja den Otter 20-11-2011

Snelle en goede levering, helemaal tevreden met geleverd product.

H.Walbroek 20-11-2011

Geweldige service .Ik twijfelde nog over een paar details voor de aankoop van een statief dus even gebeld en er werd mij keurig uitgelegd en advies gegeven toen waren alle twijfels weg gebeld en de andere dag al in huis . Alles goed geregeld

Marco Brugmans 20-11-2011

Ik heb deze lichtmeter besteld en na anderhalve dag al in huis. De snelle levering was een echte verrassing. Het product is zoals omschreven op de website. Kortom ben ik zeer tevreden over Kamera-express!!!

Marco Brugmans 20-11-2011

Supersnelle levering en duidelijke website

Albert van Duin 20-11-2011

Supersnelle levering en duidelijke website

Hugo Luyten 20-11-2011

Zeer duidelijke en overzichtelijke website. Donderdagavond om 20:30h besteld, 's anderendaags keurig en degelijk verpakt afgeleverd. Ze maken hun belofte waar! Een echte aanrader!

Hugo Luyten 20-11-2011

Schoneveld 20-11-2011

Uitstekende heldere website, de winkel is uitstekend bereikbaar en de medewerkers zijn uitermate vakkundig.
Denken met je mee en geven je advies.

Schoneveld 20-11-2011

Denken met je mee en geven je advies.

Paul Meels 19-11-2011

Ik ben zeer tevreden,vrijdagavond net voor 21.00 uur besteld. Volgens Kamera-exprees leveren dag erna en volgens tracking na 16.00 uur aanleveren. Om 16.30 uur in mijn bezit, m.a.w. ze maken echt waar wat ze beloven. Goede service !

Paul Meels 19-11-2011

jelmerth 19-11-2011

Zeer goede winkel sterk in de prijs niet altijd de goedkoopste maar vaak wel!

Maar dat hoeft ook niet want ze hebben een 'echte' winkel in Adam en Rdam. Waar ik zelf vaak langs (station Zuid adam) wat toch wel erg prettig is als je vragen hebt of product gelijk wil afhalen.

De personen achter de balie daar zijn geen schuivers van foto apperatuur maar weten gelukkig waar ze het over hebben.

jelmerth 19-11-2011

Zeer goede winkel sterk in de prijs niet altijd de goedkoopste maar vaak wel!

Prinses Irene 19-11-2011

Paniek toen vrijdag bleek dat mijn oude lens kapot was. In winkel kostte een nieuwe € 615. Bij Kamara Express inclusief verzenden nog geen € 425. Ik had zondag een afspraak gemaakt voor het maken van foto's van een sportwedstrijd, dus ik moest deze heben voor zondag. Gelukkig kon ik 's avonds tot 21.00 u. bestellen. Ik deed de bestelling om 20.00 uur op vrijdagavond. Zaterdagmiddag werd de lens keurig bezorgd! Klasse!

Prinses Irene 19-11-2011

Frans de Bie 19-11-2011

Dit is al mijn 5e camera die ik bij Kamera-Express kocht. De prijzen zijn op z'n minst concurerend, de levering is vlot en correct. Ook de after-sales zijn dik in orde. Jammer dat de website wat traag is, zelfs op Windows 7 met 8 GB geheugen en een supersnelle processor. Maar dat is secundair. Het bedrijf is fantastisch!!

Frans de Bie 19-11-2011

npc1944 19-11-2011

Eerst heb ik gezocht voor een camera die bij mij zou passen daarna ben ik in Belgie naar verschillende winkels en grootketens op zoek gegaan naar een canon 1100d.
De prijs lag tussen 100 -130€ hoger dan bij Kamera-express.nl, toch had ik mijn twijfels omdat dit mijn eerste aankoop was langs internet. Ik ben aangenaam verrast door de duidelijkheid van de website,de snelle levering in een goede verpakking met alles erin wat ik had besteld. Proficiat. Ik ben een tevreden klant en met die 100€ kan ik nu iets anders kopen.

npc1944 19-11-2011

watergeus 19-11-2011

Beste prijs gevonden bij Kamera-Express.
levering uit voorraad
minpuntje afhandeling door TGP post
vrijdag besteld. zou zaterdag geleverd moeten worden.
pas dinsdag eropvolgend geleverd. Bleef bij TPG post in expeditie liggen.

watergeus 19-11-2011

Beste prijs gevonden bij Kamera-Express.
levering uit voorraad
minpuntje afhandeling door TGP post
vrijdag besteld. zou zaterdag geleverd moeten worden.
pas dinsdag eropvolgend geleverd. Bleef bij TPG post in expeditie liggen.

Sergei82 18-11-2011

lage prijs, snelle levering, hoge kwaliteit van afhandeling bestelling. Voor mij reden al een aantal keer terug te komen bij Kamera Express. Niet altijd laagste prijs, wel klasse verzekerd.

Sergei82 18-11-2011

kiek1938 18-11-2011

Toen ik een nieuwe camera zocht maakte een kennis me attent op Kamera-express waar hij goede ervaring mee had.
De website was goed verzorgd met alle informatie die ik van belang vond. En alles werd snel in zijn geheel geleverd.
Ik geniet al een paar weken van mijn nieuwe aanwinst en heb al heel wat mooie foto's kunnen maken.

kiek1938 18-11-2011

alex boel 18-11-2011

Op zoek naar een betrouwbare leverancier ben ik terecht gekomen op de website van Kamera-Express.
Deze is niet alleen overzichtelijk maar bovendien zijn de prijzen lager dan bij de concurrentie.
Mijn eerste aankoop is perfect verlopen met een goede opvolging van mijn bestelling, ondanks de levering naar België.
Bij mijn tweede aankoop had ik een administratieve vraag die binnen de 24u was opgelost. Dat is pas service!
En de levering is onmiddelijk uitgevoerd.
Wat me ook opviel is dat Kamera-Express ook kwalitatieve merken aanbiedt voor de accessiores, en niet zozeer Hong-Kong producten alla Ebay.
Bovendien verschillende merken/prijzen voor eenzelfde accessoire, wat ik ten zeerste apprecieer.
Bij gebruik is gebleken dat deze producten robuster zijn dan hun aziatische tegenpartner en voorzien van een goede handleiding.

Ik kom zekers terug aankopen doen.

alex boel 18-11-2011

En de levering is onmiddelijk uitgevoerd.

Ik kom zekers terug aankopen doen.

Go4namibia 18-11-2011

Nog net voor 21 uur besteld, en ja hoor de volgende dag is je bestelling gewoon binnen. Snelle service!

Go4namibia 18-11-2011

Carolienb 18-11-2011

Ontzettend goed telefonisch contact, snelle levering. Hoorde via een vriend al goede verhalen, ook dat je bv bij defecten aan je camara je gewoon een leencamara krijgt, dat is toch super!

Carolienb 18-11-2011

j.rooy7 18-11-2011

Super klantvriendelijk!! En razend snelle levering zonder kleinen lettertjes!!

j.rooy7 18-11-2011

Super klantvriendelijk!! En razend snelle levering zonder kleinen lettertjes!!

carlmenn 18-11-2011

Duidelijke website en zeer snelle levering.
Complimenten.......

Jan Hiep 18-11-2011

Met zo'n prachtig, doch zeer specialistisch objectief zijn prijsverschillen klein. De bestelling en levering van het objectief gaat bij Kamera Express perfect: mailbericht zodra in huis, bestellen en binnen 24 uur werd het aan mijn deur bezorgd! Goed verpakt, met factuur.
De kwaliteit van het objectief is geweldig, doch geen verdienste van de webwinkel. Bij Kamera Express kan ik wel voor alles terecht!

Jan Hiep 18-11-2011

AJM6019 18-11-2011

Geachte lezer, vooraf aan de aankoop van deze lens heb ik nadere informatie en advies gevraagd aan de klantenservice van Kamera Express. Die heeft nog dezelfde dag gereageerd met inhoudelijke informatie en antwoord op al mijn vragen met tevens een doorverwijzing naar Site’s met verschillende review’s hierover. Na het e.e.a. nader te hebben beoordeeld heb ik een voor mij gedegen besluit kunnen nemen en deze Tokina 100mm 2.8 macro voor Nikon uiteindelijk gekocht. Het is zoals vooraf aangegeven een gedegen objectief waarmee ik zeer tevreden ben. Daarvoor nog mijn hartelijke dank voor de goede support van Kamera Express hierin.

AJM6019 18-11-2011

marleenhoftijzer 18-11-2011

Super service en snelle levering. Duidelijk informatie en effectieve site.

marleenhoftijzer 18-11-2011

Super service en snelle levering. Duidelijk informatie en effectieve site.