Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2787 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nico 29-12-2016 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Aandacht voor de klant

Webshop met eigen winkels, dat koopt toch net iets prettiger.
Ondanks de drukte vlak voor de kerstdagen werd er toch ruim de tijd genomen voor uitleg zonder dat je snel de winkel uitgewerkt wordt.

De oude camera-set als inruil aangeboden en op een compromis uit kunnen komen om een nieuwe set te kopen. Pech dat nog geen week later dezelfde set met een gratis printer aangeboden wordt.

Pluspunten

• Er wordt tijd genomen voor uitleg
  • Veel op voorraad
  • Makkelijk te bereiken en eigen parkeerplaats

R.Zoet 29-12-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Het vinden van een voor mij geschikte camera.

Goede zaak. Prettige bediening. Veel voorraad aanwezig. Kennis van zaken.Parkeergelegenheid is goed. Overzichtelijk in de zaak.

Linda 29-12-2016 In de winkel gekocht

Top winkel!

Een top zaak met gezellig personeel. Santos heeft me goed advies gegeven voor de aanschaf van mijn nieuwe camera. Ook mijn oude fotocamera hier kunnen inruilen. Zeker een aanrader om hier je fotografiebenodigdheden te kopen.

Pluspunten

• Ruime keuze in de winkel
  • Direct advies!

sjoerd 29-12-2016 In de winkel gekocht
amsterdam

mooie winkel

een van de beste camera zaken, De winkel in Amsterdam heeft veel spullen, niet alleen camera's maar ook tassen etc. Bovendien hebben ze verstand van zaken. Je kan er ook camera's lenen/huren.

Pluspunten

• assortiment
  • deskundigheid

Minpunten

• je kan er geen instant foto's ontwikkelen

Eugene v Londen 29-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem Superstore

Aankoop spiegelreflexcamara Canon

Goed deskundig advies, klantvriendelijk. Goede prijs - kwaliteitsverhouding. uitgebreide keuze mogelijkheden.
Een tevreden klant.

Ton 29-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop fotocamera.

Een winkel waar deskundig personeel je te woord staat. Er is een grote sortering aan allerlei fotocamera's en rand artikelen voor zowel de beginnende als de professionele fotograaf.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment.

Minpunten

• Parkeergelegenheid

Jacqueline 29-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

prettig geholpen bij Kamera Express met systeemcamera

Prettige winkel centraal gelegen in het land. Verkopers hebben ruim voldoende tijd voor je, maar stormen niet op je af. Veel kennis in huis en zijn ook niet de beroerdste om dingen na te vragen bij collega's. Ik had deze camera op het oog en zij hadden meer lenzen beschikbaar die mogelijk waren dan verwacht. Uiteindelijk met een andere lens de deur uit gegaan door het advies. Scherp geprijsd.

Pluspunten

• centraal gelegen in het land
  • goede prijzen
  • veel up to date kennis
  • veel bijpassend assortiment (tasjes, laders e.d.)

Minpunten

• net buiten centrum utrecht
  • verzekering duur

Kamera Exprs 29-12-2016 In de winkel gekocht
Kamera Expres Utrecht

Kamera Expres

Het is een zeer mooie en overzichtelijke shop, voldoende parkeer gelegenheid en je wordt er zeer net en deskundig geholpen . Ik zou deze shop bij vrienden en bekenden zeker aanraden. Het was de shop in Utrecht.

Pluspunten

• Goede parkeer gelegenheid
  • Makkelijk berijkbaar

M. Spapen 29-12-2016 In de winkel gekocht

Panasonic Lumix DMC-FZ300 bij KameraExpress

Via de site van KameraExpress zijn we naar Eindhoven gegaan. We gingen voor een ander type camera dan we uiteindelijk gekocht hebben. De adviseur heeft ons uitstekend geholpen en geadviseerd. Zelfs uiteindelijk een goedkopere maar beter camera gekocht met een aantal accessoires. Met eerlijk advies en een interessante aanbieding hebben we de winkel verlaten.
Eén accessoire was niet op voorraad en is een dag later verzonden. Uitstekende service.

Pluspunten

• Nemen tijd voor een eerlijk advies
  • Interessante prijzen
  • kundig personeel

Dé Luiken 29-12-2016 In de winkel gekocht

klantvriendelijkheid

Na maanden te hebben gezocht op internet stond mijn besluit vast betreffende de apparatuur welke ik wilde hebben, dus naar de winkel in Amsterdam getogen. Ondanks de drukte voelde de entourage gelijk goed. Het duurde even eer ik geholpen kon worden vanwege dus had ik een goed zicht op de medewerkers die de klanten zonder haast hielpen. Dit vind ik zeer belangrijk in een winkel waar je toch vaak een grote uitgave doet. De medewerker die mij uiteindelijk hielp toonde ook een grote professionaliteit en gaf goede adviezen, maakte meteen aantekeningen in de computer en rondde mijn bestelling af. Ik heb net een mailtje gekregen dat mijn bestelling klaarligt dus ga ik die straks met plezier ophalen.
Chapeau voor de uitstekende service met bekwaam personeel.

Pluspunten

• goede adviezen
  • snelle service bij bestellingen

Sandra van Beek 29-12-2016 In de winkel gekocht

Top service!

Ideaal dat je online een reservering kunt maken en deze vrijblijvend in de winkel kunt gaan bekijken. In de winkel zelf staan echte professionals met hart voor hun vak. Vol passie en enthousiasme helpen zij je om de juiste keuzes te maken.

Els 29-12-2016 Via de website gekocht

Echt betrouwbaar

De prijs was erg aantrekkelijk.en makkelijk te bestellen via de website.s avonds om 22.00 besteld de volgende morgen om 10.00 in huis. Ook de mailtje s waren goed te volgen.zeer goed en betrouwbaar

m. moerland 29-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

kamera express utrecht

website geeft veel informatie en in de winkel werden we goed en vakkundig geholpen (door Sander) bij onze zoektocht naar een fotocamera voor o.m. de vakantie;

henk van den Bovenkamp 29-12-2016 In de winkel gekocht
Zwolle

Winkel die aan te bevelen is.

We hebben, na bestudering van verschillende leveranciers/ winkels/ shops zijn we uitgekomen bij kamera-express. En hebben de zaak in Zwolle bezocht op zaterdag. Druk druk druk dat zegt ook wel iets over het bedrijf. ( toch 1 uur rijden voor ons ) Vriendelijke mensen, er werd telkens gevraagd voor koffie of thee. De camera werd bij hun aangeboden voor een vriendelijke prijs, oude camera kan ingeruild worden. Wij zijn tevreden over de wijze waarop ze aspirant klanten te woord staan, ondanks de stress van de drukte. En nog eens 5 jaar garantie op de aankoop. Top

Bart 29-12-2016 In de winkel gekocht
Capelle aan de IJssel

Aankoop Canon 6D met groothoek

Gekozen voor kamera express (Capelle aan de IJssel) vanwege het uitgebreide aanbod en de goede recensies op het internet. En ja wat ik heb gelezen op internet is juist.
Ik werd er goed geholpen en de verkoper had alle tijd, al was het best druk in de winkel en dat op een zondagochtend. De verkoper is zelf ook een fotograaf en dat is toch wel heel prettig.

Pluspunten

• Assortiment
  • Gegeven advies
  • Deskundige verkoper
  • Vriendelijke verkoper

Peter B 29-12-2016 In de winkel gekocht
Capelle a.d. IJssel

Geweldige winkel, altijd objectief deskundig advies

Ik kom al jaren bij Kamera Express in Capelle aan de IJssel. Naast goede prijzen ook eerlijke adviezen. Als er al eens een probleem is wordt dat vlot en adequaat opgelost. Gisteren na lange aarzeling toch de Nikon D500 met 16-80 zoom aangeschaft. Bedankt voor je tijd en advies Joost!

Pluspunten

• Assortiment op voorraad
  • Kwaliteit advies

Fam.kin 28-12-2016 In de winkel gekocht

Canon Eos 1300D/tamron 18-200mm F3,5-6,3 Dill VC

nog niet eerder bij camera express geweest,via huis aan huis folder hiernaar toe gegaan,bij binnenkomst zeer snel geholpen en goed advies gekregen,gingen eerst voor een EOS700 maar deze zat boven ons budget,toen kwam verkoper met een soortgelijk alternatief,camera zou voorzien van de nieuwste snufjes/ gebruiksgemak en hebben daar voor gekozen,mooi combi deal met body/lens/geheugenkaart/tas gesloten,toestel niet voorradig maar de volgende dag al bezorgd,al met al professioneel geholpen,super.

Beltman 28-12-2016 Via de website gekocht

Top

Super aanbieding, met vele extra's. Zeer snelle levering, 100% tevreden. 's Morgens besteld, 's avonds in huis, echt top!

CR 28-12-2016 In de winkel gekocht

Goede keuze!

Topzaak! Ruim assortiment en deskundige medewerkers. Ze nemen alle tijd voor je en je mag alles uitproberen.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Deskundige medewerkers

Bjorn 28-12-2016 In de winkel gekocht
Zwolle

Super winkel! goed geholpen.

Vandaag ben ik bij de winkel van Kamera-express in Zwolle geweest voor de aanschaf van een nieuwe compactcamera.
Gelijk goed en netjes geholpen in de winkel, meerdere camera's bekeken, advies gekregen over de verschillende opties.
Uiteindelijk een camera gekocht, hoesje was niet voorradig, maar deze werd netjes thuis gestuurd een dag later.

Zeker een aanrader deze winkel!

Pluspunten

• goede service
  • Goed advies

Minpunten

• niet kunnen ontdekken tot nu toe.

Milo Cosemans 28-12-2016 In de winkel gekocht
Antwerpen

Supergemakkelijk en enorm vriendelijk

Bij het kopen van een nieuwe Fujifilm X-T2 kreeg ik een fantastische service. De verkoper gaf me tips en dacht mee met wat ik wou. Naast het noodzakelijke kreeg ik ook nog enkele leuke nieuwtjes mee over hoe de fotografie wereld aan het evolueren is.

Ik heb gewoon online gekeken of alles op voorraad was in de winkel en dan ben ik het daar gaan afhalen.

Super snel en gemakkelijk om tussen de feestdagen in nog iets aan te kopen voor ik 2 weken op reis vertrok!

Pluspunten

• Snelheid & Efficiëntie
  • Vriendelijk
  • Garantieplan
  • Snelheid van bediening

Peter 28-12-2016 In de winkel gekocht
Breda

Nikon D5300 en een Tamron 18 - 270mm

Bij deze winkel een Nikon D5300 met een Tamron 18-270mm aangeschaft. De Nikon was in de winkel niet op voorraad, maar de volgende dag zoals beloofd aanwezig. Zeer netjes geholpen en leuk prijsje voor mijn ingeruilde spullen!

Pluspunten

• Snel
  • Kennis

Michiel 28-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop nieuwe spiegelreflex camera

Kamera Express filiaal Rotterdam is een fijne winkel met zeer gemotiveerd en deskundig personeel. De in de winkel aanwezige artikelen zijn zeer scherp geprijsd. Een hert meeste is nog op vooraad ook.

Pluspunten

• groot assortiment
  • scherp geprijsd
  • deskundig personeel

Ton van Herwaarden 28-12-2016 In de winkel gekocht

Goede service Kamera-Express

Vorige week een nieuwe lens gekocht en wederom goed geholpen door de medewerkers van vestiging Amsterdam. Canon lens gekocht en de productkennis is uitstekend net als het assortiment. Er wordt alle tijd voor je genomen waarin goed naar je wordt geluisterd, de juiste vragen worden gesteld en goed wordt geadviseerd. Een echte aanrader! Ook de lens is top.

Pluspunten

• Service
  • Productkennis
  • assortiment
  • locatie van winkel

Minpunten

• heb ze weer niet kunnen vinden

Cindy 28-12-2016 In de winkel gekocht

Prettige Service!

Prettige medewerker, die precies wist waar hij het over had. De medewerker die mij hielp had duidelijk veel ervaring in de fotografie, en dat maakt het altijd wel makkelijker om mee te praten. Im ben zelf al 10 jaar werkzaam in de fotografie. en heb al heel veel bij kamera express gekocht in het verleden. Puur omdat er volgens mij alleen maar mensen werken die weten waar ze het over hebben. Ruime keus en meestal alles op vooraad. Prettig als je iets snel moet hebben voor je werk.

Else 28-12-2016 In de winkel gekocht

Goede klantenservice

Wat ik erg fijn vond aan Kamera-Express was de goede klantenservice. Je werd in de winkel echt geholpen en kon rustig dingen bekijken. Het was veilig en vertrouwd dat de vragen die je nog had kon stellen en dat er een kenner was die je kon helpen.

Pluspunten

• goede klantenservice
  • mogelijk het product te proberen

André 28-12-2016 In de winkel gekocht

Camara express Eindhoven

Goede ontvangst. Wel paar slordigheden. Verkeerde mate filters voor lens meegegeven. Ook bij uitleg bij omruilen ander grijsfilter blijkt uitleg niet te kloppen met thuis gelezen productinformatie

Pluspunten

• Meedenken
  • Vriendelijk en behulpzaam

Minpunten

• Kreeg bij aankoop verkeerde polarisatiefilter mee
  • Uitleg niet in overeenstemming met info produkt

Lema Micha 28-12-2016 In de winkel gekocht
Antwerpen

Kamera Express Antwerpen

Vlotte bediening en uitgebreide keuze in de winkel.
Eerst alles checken op de website, en dan kan je alles vlug online reserveren of meteen bestellen.

Pluspunten

• Vlotte bediening
  • Technische kennis

Minpunten

• Te weinig parking

Maxime 28-12-2016 In de winkel gekocht

Kamera-express

Eerlijke medewerkers met veel kennis van camera's, lenzen, e.c.t. Een groot assortiment in de winkel en gemakkelijk met bestellen.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • Veel kennis
  • Eerlijk

Sander 28-12-2016 In de winkel gekocht

Goed aanbod, goede service

Kom wel vaker in de winkel in Amsterdam. Wordt altijd goed geholpen. Wilde laatst mijn oude camera's inruilen voor een nieuwe. Per e-mail een offerte opgevraagd voor de inruilwaarde en direct dezelfde dag antwoord gegeven. In de winkel is het verder keurig afgehandeld. Redelijke prijs gekregen voor mijn oude apparatuur, blije bezitter van een nieuwe camera. Het enige minpunt wat ik kan verzinnen is dat de drukte wel eens kan leiden tot lange wachttijden.

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Deskundig personeel
  • Bestellingen via internet snel afgehandeld

Minpunten

• Soms lang wachten in de winkel

Jan Knol 28-12-2016 In de winkel gekocht

Expres kopen bij KameraExpress

Na een eerste oriënterend gesprek, kwam ik voor de tweede keer in de winkel voor een definitieve beslissing. De vele klanten worden op tijd bediend dankzij voldoende verkopers. Persoonlijke aandacht, naast vakkundige voorlichting, is er bij KameraExpress een aangename sfeer, rust en tijd voor een weloverwogen besluit.

Pluspunten

• Vakkundige voorlichting
  • Aandacht voor de individuele klant
  • Aangename medewerkers

Roy 28-12-2016 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam

Goed advies

Heb m'n eerste DSLR in Superstore in Rotterdam gekocht. Werd daar goed geholpen door een medewerker die me de juiste vragen wist te stellen om te achterhalen wat ik wilde en wat het best bij me paste. Ik wist van tevoren al wat ik wilde, maar door zijn vragen werd dat nog eens extra bevestigd. Super service!

Pluspunten

• Snel geholpen
  • Medewerkers met verstand van zaken
  • Goed advies

Minpunten

• Camera's niet bruikbaar uitgestald

Sjoerd_O 28-12-2016 In de winkel gekocht
Parnassusweg in Amsterdam

Vertrouwd adres

Na nogal wat omzwervingen met (overigens goede) compact camera's, toch de wens om weer eens over te gaan naar een Spiegelreflex camera. Via internet en kennissen een beetje informatie verzameld waar een camera aan kan voldoen.
Maar daarmee wordt de keuze erg groot. Op de Parnassusweg in Amsterdam zit al jaren een Camera winkel waar je met vragen terecht kunt, daar dus nu ook maar naartoe. Ik ben daar goed geholpen en heb tips gekregen wat ik wel maar ook vooral niet moet hebben en wat voorlopig zeker nog niet nodig is.
Het geeft mij een zeer voldaan gevoel dat ik de juiste spullen heb gekocht bij een winkel waar ze tijd voor me namen en dat ik terug kan komen als iets niet lukt of niet werkt.
Voor mij was en is deze winkel een aanrader voor iedereen die goed advies wil hebben over een aan te kopen camera

Pluspunten

• Veel kennis
  • altijd kunnen aankloppen bij vragen
  • voor het beste advies kun je naar de winkel

Minpunten

• Niet bekend

Mitch Cinqualbre 28-12-2016 In de winkel gekocht

D5300 nikon gekocht

Rustige winkel dus je wordt meteen geholpen, niet dat je een kwartier moet wachten tot er iemand beschikbaar is. Hierdoor neemt het personeel de tijd op je zo zorgvuldig mogelijk te helpen. Top!

Pluspunten

• Service
  • Uitleg

Anton Meester 28-12-2016 In de winkel gekocht
KAMERA EXPRES Amsterdam

Vakmensen!

Enige weken geleden kocht ik een nieuwe Nikon D5300 met extra lens bij KAMERA EXPRESS Parnassusweg Amsterdam. Na jaren had ik weer de wens met een spiegelreflexcamera te gaan fotograferen. Met "engelen" geduld werd alles uitgelegd! Wat een genot om "echt" geholpen te worden door vakmensen!

Henri. 28-12-2016 In de winkel gekocht

Kamera Express

Goede en duidelijke uitleg in de winkel nemen de tijd voor je. Had vele vragen over aanschaf nieuwe camera mijn oude FZ 50 Panasonic was echt aan vervanging toe en wilde overgaan tot wat meer richting semi prof camera. gesproken over de 2 grote merken maar hiervan was voor mij beetje het probleem al die losse lenzen daardoor goede uitleg gehad over de nieuwste van Panasonic de FZ 2000 en uiteindelijk toch hiervoor gekozen. Nu na een week en div fotoshoots er mee gedaan te hebben zeer tevreden over deze camera. Degelijke camera geen licht plastic geval ligt goed in de hand. Minpunt voor zover je hierover kunt spreken is een beknopte handleiding weliswaar in NL maar voor de rest alles via internet handleiding.

Pluspunten

• in de winkel goed vakbekwaam personeel.

René van Beeten 28-12-2016 In de winkel gekocht

Top service

Zojuist mijn tweede camera aangeschaft bij www.kamera-express.nl. Ik was naar de winkel in Amsterdam gegaan met mijn oude camera. Aan de balie uitgelegd wat ik wilde op en met de nieuwe camera. Ik kreeg goed advies een mooie prijs voor mijn oude camera en verliet superblij de winkel.

Pluspunten

• Super service
  • Medewerkers met goed verstand van zaken
  • Goedkope prijzen.
  • Ruime winkel met veel voorraad.

janet 28-12-2016 In de winkel gekocht

Fijne service

Heel bewust naar een winkel gegaan om de knoop echt door te kunnen hakken. Ik twijfelde tussen twee camera's en de verkoper heeft mij rustig alle ins en outs van beide modellen laten zien. Er werd nergens een mening opgedrongen maar wel goed antwoord gegeven op mijn vragen. Zo kon ik zelf tot de conclusie komen dat de D500 voor mij op dit moment de beste keuze was. Ook geen moment het gevoel gehad dat er haast bij was, er werd rustig de tijd genomen voor alles.

Pluspunten

• rust
  • deskundig
  • neutraal advies

M. Peters 28-12-2016 Via de website gekocht

Beoordeling KameraExpress

Product werd binnen een dag geleverd. Bij uitpakken blijkt product niet juiste versie te zijn. Telefonisch is KameraExpress niet te bereiken op normale werkdag. Slechte service.

Officiele reactie van Kamera Express 03-01-2017

Beste M. Peters,

Dank voor uw feedback. Waar mensen werken kunnen foutjes worden gemaakt, maar deze zijn er om opgelost te worden.

Ik zie dat er een verkeerd product in de juiste doos is geleverd, onze excuses daarvoor. Inmiddels hebben wij het verkeerde product retour gekregen en is deze omgeruild voor het door u bestelde product. Ik ga er vanuit dat het daarmee netjes is opgelost.

Graag kom ik met u in contact om te kijken hoe wij uw ervaring kunnen omzetten naar iets positiefs. Kunt u daarvoor een e-mail sturen naar info@kamera-express.nl t.a.v. Bryan, zodat ik kan kijken wat ik voor u kan betekenen.

Groeten,

Bryan | Coördinator Klantenservice

Caputure Life 28-12-2016 In de winkel gekocht

Professioneel en klantvriendelijk

Wij komen al jaren bij kamera-express. Het personeel is aardig, heeft humor en denkt mee. Ik merk wel vaak dat de medewerkers niet allemaal even veel verstand hebben van film producten.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • up to date

Minpunten

• minder vaak kennis over film
  • klantenservice moeilijk te bereiken

henk van den Bovenkamp 28-12-2016 In de winkel gekocht
zwolle

systeemcamera gekocht

het was druk doch men neemt alle tijd voor je, prima service. koffie staat altijd klaar, vriendelijk personeel

M eikelenboom 28-12-2016 In de winkel gekocht
Breda

Mevrouw Eikelenboom

Vandaag een nieuwe camera gekocht , en ik was weer verbaast hoe goed ik geholpen werd. Ik ben een leek en de uitleg was bijzonder goed en de jongen wist er erg veel vanaf . Hij wist mijn "vreemde vragen "als leek goed te begrijpen en had duidelijke uitleg

Pluspunten

• Mooie aanbiedingen
  • goed geholpen

Patrick 28-12-2016 In de winkel gekocht
Cappele aan den ijssel

Isaw advance

Zeer mooi action camera mooie tegenhanger van de veel duurdere gopro
Waanzinnig mooi beeld zowel foto's als filmpjes

Pluspunten

• Goed geholpen

Bert 28-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Wat wil een mens nog meer ?

Heb het product (Panasonic Lumix DMC-TZ100) in de winkel gekocht. Ben prettig en keurig geholpen. De prijs viel me mee.

Pluspunten

• groot assortiment
  • aantrekkelijk geprijsd
  • voldoende kennis van zaken

Minpunten

• heb geen minpunten ervaren

Irene 28-12-2016 In de winkel gekocht
Capelle a/d Ijssel

Nikon PC-E 85mm F/2.8D Micro gekocht bij Kamera Express

Bij aankomst in de winkel nummer getrokken en binnen 5 minuten waren we aan de beurt. Snelle service en voldoende voorraad.

Pluspunten

• snelle service
  • voldoende voorraaad

emile 28-12-2016 Via de website gekocht

Kamera Express

Duidelijke site, helemaal niks mis mee! Personeel in de winkel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat ik nog leuker zou vinden is ergens in de zaak een leestafel waar je met collega fotografen een bak koffie kunt drinken en de voor- en nadelen van je apparatuur kunt bespreken of gewoon even de krant te lezen.

Pluspunten

• groot assortiment
  • veel zaken in heel Nederland en Antwerpen

Minpunten

• niet voor dit jaar

Miranda 28-12-2016 Via de website gekocht

Snelle reactie op vragen en zeer nette professionele medewerkers, uitgebreid assortiment. Mogelijkheid om het product op te halen of thuis te laten bezorgen.

Pluspunten

• snelle levering
  • professionele medewerkers

rieder 28-12-2016

Nikon 1 J5

Vlak voor kerst informatie ingewonnen over een lichte kwalitatief hoogwaardige camera.
medewerker Mees (filiaal Amsterdam) demonstreerde maar liefst 6 modellen die precies aansloten bij mijn wensen. Alle plussen en minnen werden op een rijtje gezet. Ik moest het even laten bezinken en tijdens de kerst heb ik een beslissing kunnen nemen. Dinsdag na Kerst terug naar de winkel en de Nikon 1 J5 met powerzoom aangeschaft.

Pluspunten

• luisteren naar je wensen en gebruiksdoelen
  • apparaten advies sluit echt aan bij je wensen
  • men praat je niet direct naar het duurste model
  • vakkundige medewerkers
  • vertellen je ook als iets niet past bij je wensen

Alex 28-12-2016 In de winkel gekocht
Capelle ad IJssel

Goede winkel, prima advies en ruime keus

Waren op zoek naar een nieuwe camera. Zijn zeer netjes en goed geholpen. Verkoopster nam alle tijd en had duidelijke adviezen

Pluspunten

• Keuze
  • Advies

Minpunten

• Parkeren
  • Wachten

Ton 28-12-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Betrouwbaar en kennis van zaken

Ik ben in de winkel geweest en me uitgebreid laten voorlichten over de diverse spiegelrefex-/compactcamera's. Uiteindelijk met hun hulp een keuze kunnen maken. Het was overigens niet de eerste keer dat ik daar wat gekocht heb.

Pluspunten

• veel keuze
  • personeel heeft kennis van zaken en neemt de tijd