Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3326 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

AdvanEs 20-10-2016 Via de website gekocht

Zeer vlotte levering.

Kamera Express was het goedkoopst. Via de website besteld en de levering was er de volgende dag al. Keurig verpakt. Kon gelijk gebruik maken van de door mij bestelde lens met toebehoren.

G. v.d. Reijden 20-10-2016 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Printer

Na enige tijd op het internet zoeken vond ik bij Kameraexpress.nl de printer die bij bij past.Na het gesprek wat ik had over de printer ben ik huiswaarts gegaan. Achteraf waren er vragen die ik per mail heb gesteld en deze waren heel vlot en deskundig naar tevredenheid behandeld. Ik heb de mensen hier voor bedankt wat door hen is gewaardeerd. Ik kan met een gerust hart iedereen deze zaak aanraden!!!

Pluspunten

• Deskundig advies
  • meedenken met de klant

Sjoerd Wolfs 20-10-2016 Via de website gekocht

Top Site!

Van de week een Nikon D3300 besteld. Om 22:00 uur besteld en de dag erna rond 12:00 uur het pakket ontvangen. Voorafgaand van de bestelling heb ik vragen gesteld via de chat functie op de site en binnen een half uur direct antwoord ontvangen. Ook werden fouten die ik op de site opmerkte direct aangepast om verder ongemak te voorkomen.

Ik ben zeer tevreden over de site! Goedkoop, snel bezorgt en top kwaliteit! Een aanrader voor iedereen dus!

Pluspunten

• Direct antwoord op vragen
  • Zeer snelle levering
  • Fantastische acties
  • Goedkoop
  • Top service

Minpunten

• Verlopen actie stond nog op de site

Hubers 20-10-2016 In de winkel gekocht
Kamera-Express Arnhem City

goed-super

Kamera-Express.
De naam zegt het al snel en goed.
Een fotograaf komt aan zijn trekker voor het aanbod wat ze hebben.
Het is een must om daar eens naar binnen te glippen wat ze allemaal hebben.

Pluspunten

• vriendelijk
  • goede info
  • kwalitijd

Ed van Reijswouid 19-10-2016 In de winkel gekocht
Kamera Express Rotterdam

een Ramp kamera express / kamera express.nl

Dit is de tweede keer dat KameraExpress een bestelling niet of te laat levert.
omdat de eerste bestelling van een Feiyu Tech afstandbediening al fout was gegaan.
Vrijdag 14 okt. heb ik eerst de winkel gebeld of Feiya verleng stok in Rotterdam in de winkel aanwezig was hierop kreeg ik een ja. deze gereserveerd maar als ik hem gaat ophalen in de winkel, niet aanwezig. kon wel via de website bestellen dan zou ik hem de andere dag in huis hebben. zaterdag 15 kwam en ging geen verlengstok. mail gestuurd op zaterdag maandagmorgen pas antwoord zou vandaag geleverd worden.
op de bon staat verzonden op 16 okt. dus niet 15 okt.
nooit meer

Officiele reactie van Kamera Express 03-11-2016

Beste Ed,

Bedankt voor uw review.

Vervelend om te lezen dat u met ons een mindere ervaring heeft gehad. Voor Kamera-Express is het belangrijk dat iedere klant tevreden is.

Helaas komt het wel eens voor dat een gereserveerd toch wordt verkocht of niet voorradig blijkt te zijn.

Ik begrijp dat het om ordernummer 6074137 gaat. Wat ik kan zien is dat betreffende verlengstok toen niet voorradig bleek in het online-magazijn. Wij hebben vervolgens het product alsnog razendsnel uit een ander filiaal gehaald en uw order zondag naar u verzonden. Zo konden wij alsnog binnen een afzienbare tijd uw verlengstuk leveren.

Om u verder te contacten ontvang ik graag uw ordernummer.

Jeffrey
Klantenservice Kamera Express

Ben 19-10-2016 Via de website gekocht

Super deal!

Het aanbod op de online webshop van Kamera Express is gewoonweg heel groot en tegen een heel scherpe prijs. Heb voor mijn aankoop van een nieuwe lens en heleboel websites bezocht en Kamera Express was de goedkoopste.

De levering was ook perfect in orde. Heb mijn lens 's middags besteld en de volgende middag kreeg ik ze bij mij thuis geleverd!

Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Groot aanbod
  • Snelle levering

Pauline 19-10-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Mooie pasfoto's voor goede prijs

Een fotozaak leek me beter voor pasfoto's dan een hokje. Dat bleek ook zo te zijn. Misschien geen mooie studio, maar wel een prima pasfoto: in 1 keer goed zelfs. Hadden we haren opnieuw willen doen, had dat vast ook gekund. Vriendelijke medewerker. Prima. Ook prima prijs: een tientje voor 4 kleurenpasfoto's. Dat had ik duurder verwacht...

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Niet duur

Minpunten

• Misschien had entourage mooier gekund

C1988 19-10-2016 In de winkel gekocht

Camera bij Kamera Express

Vandaag hebben we een camera gekocht in een winkel van Kamera Express. We kregen zeer goede service. De medewerker had veel vakkennis en wist al onze vragen duidelijk te beantwoorden. Uiteindelijk een goed passend advies gekregen wat aansloot bij onze wensen.
Ze hadden alle tijd en we mochten rustig alles bekijken.

Pluspunten

• Service
  • Vakkennis

H. Flipsen 18-10-2016 In de winkel gekocht

Top zaak

Leuke aanbieding, goede deskundige uitleg. Groot assortiment en klantvriendelijk personeel. Evenals de mogelijkheid een extra foto-cursus te volgen is een pre!

Pluspunten

• deskundig klantvriendelijk personeel
  • mogelijkheid tot het volgen van foto-cursus

SammieS70 18-10-2016 Via de website gekocht

Zeer kundig advies door personeel.

Ik had eerst mijn camera gekocht in de winkel (in Breda). Goede service en deskundige uitleg door vriendelijk personeel. Later een lens gekocht als aanvulling op mijn camera via de webshop. De site is overzichtelijk en het bestellen gaat makkelijk. De bestelling wordt meteen de volgende dag geleverd. Je krijgt goede kwaliteit voor de beste prijs. Top!! Kan iedereen deze winkel aanbevelen.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Deskundig advies
  • Overzichtelijke webshop
  • Snelle levering
  • Goede prijs

Minpunten

• Nog geen gevonden

SV 18-10-2016 In de winkel gekocht
Arnhem xl

Beste Camera winkel van NL

Nederland kent vele winkels die camera's en toebehoren verkopen. Ik ben bij diverse geweest maar keer op keer wanneer ik bij Kamera-express ben geweest stijgen zij boven de andere winkels uit. Het is allereerst prettig dat er door heel nederland vestigingen zijn, zo hoef je waar je ook bent nooit ver te reizen, ook niet als je een dag op pad bent. Daarnaast zijn de winkels erg overzichtelijk en wordt je snel geholpen. De verkopers hebben kennis van zaken en denken graag met je mee. Ze werken doelbewust met het oog op de klant, wat zoek je, wat wil je ermee doen, welke kwaliteit heb je nodig en binnen welk budget moet het passen. Keer op keer verlaat ik de winkel met een zeer tevreden gevoel en keer ik met plezier terug.

Pluspunten

• Service
  • Klankgerichtheid verkopers
  • Diverse vestigingen

Andreas 18-10-2016 In de winkel gekocht

Super service bij Kamera Express

De fysieke winkel in Rotterdam heeft quasi hun volledig assortiment op stock. Als iets er niet is zoeken ze voor het beste alternatief. Heel competente medewerkers met kennis van zaken! Snelle bediening. Zou ik zeker aan anderen aanraden!

Pluspunten

• kennis medewerkers

Minpunten

• wachttijd als iets niet op vooraad is
  • ligging (auto nodig)

Jacquelinebrouwer 18-10-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Zeer goed en professioneel geholpen

Ging voor de Canon aanbieding die ze hadden maar ging met een betere variant naar huis de d5300 had wel 1 lens minder en was duurder uit maar kan er wel veel meer mee degene in kwestie gaf me goede informatie en nam ook echt de tijd

Pluspunten

• Ze nemen de tijd voor je
  • Goede uitleg en informatie

Geert B 17-10-2016 Via de website gekocht

Goede acties op de site en snelle levering sd-cards

Kamera Express heeft me verbaasd met de snelle levering van 2 sd-cards voor mijn fototoestel. Zondagmiddag besteld en maandag al in huis. Ik kende al de fysieke winkel in Zwolle, maar de webshop is dus ook prima.

zowel webshop als fysieke winkel maakt het bestellen gemakkelijk. Ook als je je aankoop eerst wil bekijken, dan kan je in de winkel terecht.

Op de site veel keuze, in de winkel goede verkoper. snelle levering,

Zeer ruim. Eerder een Tamron 16-300 lens gekocht in de fysieke winkel in Zwolle en daar onder de indruk van de keuzemogelijkheden en de hulpvaardige verkoper. Nu op de website gekocht en dat bevalt ook prima.

Pluspunten

• snelle levering
  • prima acties
  • prijs-kwaliteit

fotoraaf 17-10-2016 In de winkel gekocht
Capelle a.d. IJssel

Kodak film

Altijd vakkundig geholpen. Ruim assortiment met actuele produkten. Winkel is ruim van opzet en goed bereikbaar.

Drieltje53 16-10-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam Capelle.

Aanbiedingset Nikon 3300

nummertje trekken bij binnenkomst op zondag, had er 3 voor mij was zo aande beurt omdat er ook op zondag genoeg personeel loopt.
had een sony in te ruilen op de aanbieding van kamera expres,en was kontent met de inruilprijs.
twee tevreden mensen op zondag ,en wat een heerlijke verse koffie.
blijft een superstore voor camera`s.

Pluspunten

• veel personeel
  • kennis van zaken
  • verse koffie vers gemalen

Minpunten

• niets te melden

Robin 15-10-2016 In de winkel gekocht

Kamera-express.nl uitstekende service

Wij waren op zoek naar een goede kamera voor onze doeleinde, ondanks dat er veel op internet te vinden is weet je door de bomen soms het bos niet te vinden. Erik van kamera express hielp ons heel goed op weg, met zijn ervaring en kennis hebben wij de juiste keuze kunnen maken. Erik was ook super vriendelijk en grappig. Bedankt! We zullen zeker hier terug komen als we iets nodig hebben op kamera gebied.

Pluspunten

• Nemen de tijd voor je
  • Goedgeprijsd
  • Vriendelijk
  • Kennis

Eduard 15-10-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende service, geen gezeur

Sony HX90V kamera gekocht in de fysieke winkel, omdat ik de "look & feel" wilde ervaren. Laagste prijs, goed geholpen. Na een dag helaas een mankement aan de flitser. Kamera meteen geruild voor een nieuwe, zonder gezeur. Overigens is die HX90V een geweldige kamera, prachtig beeld, heel veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Goede service
  • Goede voorlichting
  • Vriendelijk personeel
  • Duidelijke website, veel keuze

Marcel 15-10-2016 In de winkel gekocht
Capelle aan den ijssel

Kamera express

In de winkel een artikel gekocht. Op de website geven ze aan een prijsgarantie te geven, maar dit is helaas maar beperkt. In de winkel goed geholpen, wachttijden zijn wel lang.

Pluspunten

• Groot aanbod
  • 2 jaar garantie

Minpunten

• prijsgarantie wassen neus
  • lange wachttijden
  • website niet in mobi-variant.

Officiele reactie van Kamera Express 03-11-2016

Beste Marcel,

Bedankt voor uw review.

Voor Kamera-Express is het belangrijk dat alle klanten tevreden zijn. Graag ontvangen wij uw ordernummer om te kijken of we u toch nog kunnen helpen met bovenstaande kwestie.

Jeffrey
Klantenservice Kamera Express

Takura Producties 15-10-2016 In de winkel gekocht

Beter....best!

Na mezelf goed georiënteerd te hebben op een nieuwe digitale spiegelreflex fotocamera, stapte ik zelfverzekerd de winkel in Eindhoven binnen. Na een klein uurtje stond ik buiten met een prachtige systeemcamera. Door goed naar mijn wensen te luisteren, heeft KameraExpress me uitstekend geadviseerd. Ik heb een camera die precies bij mij past. Bovendien was ik nog goedkoper uit dan met een spiegelreflex. Beter....best!

Pluspunten

• GOED ADVIES
  • DUIDELIJKE UITLEG
  • ZE NEMEN DE TIJD VOOR JE
  • KREEG WAT EXTRAATJES KADO

Huisman 15-10-2016 In de winkel gekocht
Caplle aan den IJssel

Aanschaf microscoop

Hele prettige winkel. Met fijne bediening. Wij zijn heel tevreden. Goed bereikbaar vanaf de snelweg. Gratis parkeergelegenheid. Ook op zaterdag voldoende plaats😊

Arie verheul 15-10-2016 In de winkel gekocht

Aankoop nikoncamera

Ik werd prima en rustig geholpen en kreeg goede uitleg en tips over de camera en hulpmiddelen zoals filters en SD kaarten en zelfs nog extra korting.

Pluspunten

• Goede uitleg
  • Goedkoper

dhr.croese 15-10-2016 In de winkel gekocht
capelle aan de IJssel

klantvriendelijk -

Voor mijn nieuwe camera Nikon D 750 had ik een foto camera draagtas nodig + een UV filter voor het objectief (lens) - de verkoper assisteerde mij met het uitzoeken van de draagtas - ik wilde mijn camera + lens en kleine hulpmiddelen in een kleine draagtas zodat ik snel mijn spullen bij de hand had maar ook dat ik de spullen weer snel op kon bergen. Hij heeft met behulp van een exemplaar (camera body)van de winkel en met de specifieke zoom lens verschillende mogelijkheden laten zien zodat ik een juiste keuze kon maken - ook bij het kiezen van het juiste filter bood hij verschillende mogelijkheden. Hij was klantvriendelijk en had kennis van de mogelijkheden in de winkel
een pluim voor deze hulp

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • kennis van zaken

wyke 14-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare fotowinkel

Deze winkel is de B&H van de Benelux! Groot assortiment, goedkope merken, duurdere merken, occasions. De webshop is overzichtelijk en verzenden is supersnel en vaak gratis.
Ik ben al jaren klant bij deze winkel en altijd goed geholpen door het vriendelijke personeel. KameraExpress heeft ook een sensorcleaning service die goedkoop en goed is.

Jacky 14-10-2016 Via de website gekocht

uitstekende service en laagste prijsgarantie

De klantenservice reageert echt snel en met de juiste antwoorden. Het zijn vakmensen die hun werk verstaan. Ze bieden de laagste prijsgarantie en maken dat ook waar. Erg tevreden. Koop graag mijn camera en toebehoren bij hen.

Pluspunten

• vakbekwaam
  • uitstekende service
  • laagste prijs garantie

Peter 14-10-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam en Zwolle

Deskundig personeel voor Professionele fotografie

Mijn ervaring met deze winkel is zeer goed, toen mijn camera kapot ging hebben ze mij hetzelfde type leencamera mee gegeven in de tijd van reparatie. Dit was volgens de verkoper een privilege voor de professionele fotograaf, hierdoor heb ik mijn werk gelukkig gewoon voort kunnen zetten. Ik vind dit een uitstekende service en kan daarom deze winkel ook aan eenieder aanbevelen.

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Uitstekende service
  • Goed bereikbaar en altijd voldoende parkeerplek

Minpunten

• Uitstraling van winkel kan beter

G. van den Dool 13-10-2016 Via de website gekocht

KAMERAEXPRESS goede service

Adekwate informatie op de website. Goed verzorgde bezorging, snelle levering.
Advies per telefoon is goed afgepast op de vraag, en leidde tot betere bestelling.

Pluspunten

• Goede duidelijke informatie
  • snelle levering.
  • Goed advies

Robert 13-10-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

aankoop sony a7s bij kamera express

Ben zeer tevreden over de aankoop van mijn Sony a7s bij kamera express. Start met heldere communicatie bij eerste telefonische contact. Laagste prijsgarantie werd zonder morren gerealiseerd. Ik werd snel teruggebeld. In de winkel in Amsterdam vervolgens professioneel en betrokken geholpen met de keuze van objectieven en accessoires. Kortom een zeer positieve ervaring.

Pluspunten

• heldere communicatie
  • lage priisgarantie, doet wat ze belooft
  • klant behandeling, professioneel en betrokken

Minpunten

• wachttijd telefonische klantenservice

Harald 13-10-2016 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam

Aankoop camera en lens

Vriendelijke en ervaren verkopers die alle tijd voor je nemen, daarnaast zijn ze een van de goedkoopste Foto winkels met een gigantische assortiment en voorraad. Verder plus punten zijn snelle online winkel met een uitstekende service.

Pluspunten

• vriendelijk
  • ervaren
  • deskundig
  • betrouwbaar
  • service

Minpunten

• soms te druk in de winkel

Verhoeven Luc 13-10-2016 Via de website gekocht

Zeer goede en betrouwbare web winkel..

Bestelling beantwoord aan mijn verwachting. Perfect verpakt maar levertijd klopt niet met wat beloofd werd op de website.

Pepijn Bourgonje 13-10-2016 In de winkel gekocht
Arnhem Superstore

Mijn product via de chatservice op internet laten reserveren, dezelfde avond in de winkel op kunnen halen! Zeer kundig personeel.

Pluspunten

• kundig personeel
  • snelle reactie chatservice website

Jurgen Nobels 12-10-2016 Via de website gekocht

Elinchrom RX 4

Superblij met de aankoop alles was super beveiligd toch ontbrak er een ring in de doos maar dit werd onmiddelijk en zeer vriendelijk opgenlost door een medewerker bedankt daarvoor

Pluspunten

• Super behandeld
  • Eerste klas beveiligd

Peet 12-10-2016 In de winkel gekocht
Capelle adn IJssel

Verrekijker kopen

De reden dat ik koos voor deze winkel is de prijs van het product dat ik zocht. Duidelijk goedkoper. Zegt niets over de service, zou je zeggen. Klopt, maar dat bleek tijdens het bezoek. Moest wat lang wachten tot ik aan de beurt was. De reden..... Men neemt uitgebreid tijd voor de klant. Positief. Bij het verlaten van de winkel een brede glimlach getoont. Ik heb waarvoor ik kwam.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Bereikbaarheid

Minpunten

• Wachttijd

Rinus 12-10-2016 In de winkel gekocht

Canon G7X mark II

Verrassend veel mogelijk heden. Geweldige foto's. Filmt formidabel. en mooi compact. wat wil je nog meer.
Ben in de winkel zeer goed geholpen, en voorgelicht om voor mij deze keuze te maken

Pluspunten

• compact
  • zeer goed foto's

Minpunten

• te groot tasje eromheen (niet gekocht)

Vincent Berhitu 12-10-2016 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Wordt altijd goed geholpen en het personeel heeft verstand van zaken en geven neutrale adviezen en kijken naar de wens van de klant

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goede service
  • Verstand van zaken

Minpunten

• lange wachtrij

marc 12-10-2016 Via de website gekocht

Canon Printer aankoop

Voor de eerste maal besteld via KameraExpress. Zeer snelle vraag beantwoording per mail (vrijdag 23.u.30) met correcte informatie.Levering zoals voorzien, alleen jammer dat ik via parcel tracking niet kon volgen wanneer de levering zou plaatsvinden (voor, namiddag of avond). Levering vond plaats maandag 13.40.

Pluspunten

• correcte info
  • snelle levering

Minpunten

• tracking kan veel beter

Joosten, P 12-10-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service en snelheid.

Al mijn camera spullen bij deze winkel gekocht, omdat er een fijne behulpzame helpdesk is die mij op al mijn vragen antwoord heeft gegeven
Ook bij de aankoop van deze lens weer goed door de helpdesk geholpen, daarom besloten om deze lens ook bij Kamera-Express te bestellen.
Een snelle levering en de spullen perfect ingepakt tegen beschadigingen.
Kan alleen maar zeggen, GA ZO DOOR.

Pluspunten

• Goede helpdesk
  • Snelle en gratis verzending

Deouders 12-10-2016 Via de website gekocht

ordernummer 6069581 (weborder nummer: 3341520).

Onze dochter had een camera besteld , men leverde deze niet maar zegde wel toe dat deze zou komen. kind heeft haar kamp niet kunnen vast leggen en is heel bedroeft vertrokken naar Texel. verschikkelijke klantenservice medewerker heeft ons voorgelogen in een opgenomen gesprek werd dit beaamd door een andere behandelend collega...

De medewerkers zeggen dat ze iets doen maar doen helemaal hun werk niet.
Ik werd ook niet even gebeld of gemailed als er bij hun een foutje word gemaakt ik kreeg gewoon niks te horen.. en daarna zit ik met de gebakken peren een een jankend kind zoals in ons geval.
men heeft geen inlevings vermogen we wilden de camera ophalen zelfs maar niks was mogelijk. hier kopen wij niks meer.

Bedankt voor een huilend kind en een verpeste kamp ervaring voor dit meisje.

Pluspunten

• niks
  • niks

Minpunten

• service
  • communicatie
  • niveau van klantenservice

A.V. te IJ 11-10-2016 Via de website gekocht

spiegelreflex Canon

Goedemorgen,
Net contact gehad met Kamera Express en bestelling geplaatst. Correct en vriendelijke geholpen. Zo'n grote organisatie en dan niet het gevoel dat je een nummer bent...... top!

Yentl 11-10-2016 Via de website gekocht

Camera aankoop

Camera besteld, welke de volgende dag in huis was. Duidelijke communicatie en snelle levering. Tevens goed bereikbaar.

martijn 11-10-2016 Via de website gekocht

Product nooit ontvangen

Woensdag een digitale internet bewakingscamera gekocht omdat ik deze donderdag nodig had. 23 uur later krijg ik een vermelding niet meer leverbaar (Opeens). Gebeld en een alternatief gekozen met de oplossing dat deze donderdagavond zou worden geleverd. Helaas nooit gebeurd. Vrijdag er achteraan gebeld en ik zou worden terug gebeld. Helaas heb ik na 1,5 uur zelf terug gebeld en de desbetreffende collega was met weekeinde gegaan.
Eindelijk terug gebeld door de afdeling logistiek en 1000x excuses ze waren mijn camera kwijt geraakt. Als goed makertje kon ik hem zaterdag ontvangen. Ik heb de bestelling maar geannuleerd aangezien ik er geen vertrouwen meer in heb, wacht nu nog op mijn geld. Dit is tot op heden de slechtste internetwinkel die ooit heb meegemaakt. Alleen sorry maar niet mee denken in oplossingen.

Minpunten

• Service
  • levering
  • communicatie
  • klachtafhandeling

Flo 11-10-2016 Via de website gekocht

Volledig shop voor professional

Ontzettend groot aanbod en ook altijd veel info over gebruik. De nieuwsbrief is bijna een online cursus voor fotografen. Verder een breed assortiment aan, goede kwaliteit, occasion camera's, lenzen etc. Erg tevreden over deze shop.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Professionals

Minpunten

• Vind soms de website wat warrig

Chris 10-10-2016 In de winkel gekocht
Juliana van Stolberglaan Den Haag

360gr Camera gekocht en statief bestelt, prima service.

Prima geholpen. Verkoper nam de tijd voor mij en had een goede uitleg. Statief was niet aanwezig maar kon hij wel bestellen en ik mocht maandag een mailtje verwachten. Inderdaad maandag mailtje ontvangen dat ik statief kon ophalen. Komen belofte dus ook na.

Pluspunten

• Goede service
  • Uitgebereid assortiment

Bob 10-10-2016 In de winkel gekocht
Capelle aan de IJssel

Uitstekend geholpen.

Zaterdag naar kamera express geweest. Altijd analoge camera gehad. Nu overstap gemaakt naar digitaal. Had geen idee wat er allemaal te koop was, nou dat heb ik geweten!! Hier word enorm de tijd voor iedere klant genomen, ongeacht waar je voor komt. Heb super veel informatie gehad over camera's. Heb een systeemcamera gekocht Lumix. Ben er heel blij mee. Aanrader voor iedere hobbyfotograaf of professionals.

Pluspunten

• Uitstekende uitleg
  • Nemen de tijd voor je

MvdBroek 10-10-2016 Via de website gekocht

het wordt een beetje saai.......... ;-)

....maar wederom heb ik zonder problemen een bestelling mogen ontvangen van Kamera-express. En mooi en degelijk filter van B+W. Als aanvulling op mijn Panasonic LX7. Soepele afhandeling en heel snel. Op zondagavond besteld en nu (op maandag) al in huis.
Een positieve uitleg van het woord saai en dat is wat mij betreft een compliment

Pluspunten

• diverse betalingsmogelijkheden
  • adhv beschrijving juiste keuze kunnen maken

Stefan Krofft 10-10-2016 Via de website gekocht

Ruim assortiment, prima service en mooie aanbiedingen!

Kamera Express heeft me al meerder keren heel goed en snel geholpen bij bestellingen.
Deze levering kwam zelfs, heel onverwacht, op maandag. Een dag dat Post NL normaal gesproken niet bezorgd op ons eiland! Super!
Ze hebben een groot assortiment foto en studio benodigdheden en regelmatig mooie aanbiedingen waarvan ze me dmv hun overzichtelijke nieuwsbrief op de hoogte houden. Zo werd ik ook op de hoogte gebracht van de mooie aanbieding van de Rollei C4i statieven die ze met een korting van maar liefst 50,- aanboden. Precies op tijd want m'n oude statief was nodig aan vervanging toe en deze had ik al een tijdje op het ook. kon dus niet beter!

Pluspunten

• Grote voorraad
  • Snelle levering
  • Prima prijzen

Marc 10-10-2016 In de winkel gekocht
Kamera Expres Wilrijk - Antwerpen

Kamera Expres

Klantvriendelijk, goede uitleg over de aankoop, steeds bereikbaar voor vragen langs mail en dergelijke. Verzorgde winkel en webwinkel. Prijzen naar ieders beurs

Amber 10-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Ik had voor Kamera Express gekozen vanwege de goede beoordelingen online en omdat het product wat ik wilde hebben hier aanzienlijk goedkoper was dan bij andere aanbieders. Ik had het product binnen de aangegeven 2 dagen in huis en het is allemaal naar wens.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede aanbieding

Sndy 10-10-2016 Via de website gekocht

Snelkoppeling voor statief

Ik was op zoek naar een snelkoppeling voor mijn statief. Aangezien deze al paar jaar oud is, vreesde ik ervoor dat ik dit niet meer zou vinden. Ook wist ik niet waar te zoeken. Via de live chat stelde ik mijn vraag en nog geen 5 minuten later had ik mijn antwoord. Het artikel werd de volgende dag al geleverd.

Pluspunten

• Snelle reactie via live chat
  • Snelle levering
  • Gemakkelijke website om te bestellen

Minpunten

• Geen gevonden

Edwin 09-10-2016 In de winkel gekocht
Capelle

Weer top geholpen!

Vandaag bij Kamera Express in Capelle een objectief en een flitser gekocht. Zoals gebruikelijk werd ik weer zeer vakkundig geholpen. De medewerker gaf goede en bruikbare tips. Het was duidelijk dat de verkoper kennis van zaken heeft. Weer top geholpen dus!

Pluspunten

• Vakkundig
  • Juiste prijs