DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Js 19-05-2021

Veelzijdig assortiment en zeer snelle bezorging. Heel behulpzaam bij problemen.

M Doorschodt 19-05-2021

Erg slecht, op 19/4 besteld en op 19/5 nog steeds niets binnen. Meerdere keren contact gehad en aangegeven te willen stoppen en geld terug maar nee. Nu krijg ik mijn geld pas terug als het pakket terug is bij het bedrijf, dat zal wel weer duren. Ik ben niet verantwoordelijk voor het "niet leveren" van de spullen, maar kan wel wachten op mijn geld, wie weet hoelang... NOOIT MEER

Ria 19-05-2021

Snelle levering en goede communicatie.
Uitgebreid assortiment.
Wordt netjes op de hoogte gehouden van je pakket.

Ton 19-05-2021

Geweldige webshop, alles is aanwezig. Een shop die je 200% kan vertrouwen, dus kopen zonder angst. Ook fijn is dat ze heel snel leveren en de art. niet te duur zijn. Duidelijk is dus dat ik bij De Online Drogist blijf.

Willy 18-05-2021

De termijn wanneer de bezorging plaats vind, klopt altijd. Dat is fijn, ze hebben een groot assortiment

Stevens 18-05-2021

Gratis verzending bij een bestelling vanaf 20 euro. Gunstige prijzen en snelle levering.

Ellen 18-05-2021

Fijne winkel met een snelle verzending.
Goede prijzen en veel keus in artikelen.

Marianne Luiten 17-05-2021

Prima veilige site, keurige snelle levering en precies de producten die ik graag wilde hebben en ook nog met 20% korting!

CeesWal 16-05-2021

Altijd snelle en correcte afhandeling van mijn bestellingen nooit problemen gehad

Oosterwijk 16-05-2021

Prima shop . Je bestelling vandaag besteld morgen in huis. Het is een aanrader. De prijzen liggen goed en hebben veel aanbiedingen.

Elisabeth 13-05-2021

Dit is een betrouwbare shop, die snel levert en een goede prijs kwaliteit verhouding heeft.

Marianne Thijssen 13-05-2021

Heb al meerdere keren via DeOnlineDrogist vitamines besteld en dat bevalt me goed

kees van eijk 13-05-2021

heel goede service altijd op tijd bezorgd uitgebreid assortiment is er iets niet in orde geen probleem is zo opgelost

TevredenKlant 13-05-2021

Onlangs vitamines besteld bij deze webshop. De website is erg klantvriendelijk en overzichtelijk. Het bestelproces verliep vlot. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. De verzending was snel en de producten waren netjes ingepakt. Ik ga zeker nog vaker een bestelling plaatsen.

Jeanet 12-05-2021

Snelle levering van de juiste producten. Veel keuze. Paracetamol in capsulevorm bijna nergens anders re verkrijgen, top

Diny Croesen 12-05-2021

Ik ben heel tevreden over deze side. Bestel altijd van Vichy voor mijn gezicht. De serum en de dagcreme. De levering is altijd op korte termijn.

Sonja 12-05-2021

Zoals gewoonlijk, snel en goed verzorgd geleverd. Gemakkelijke site waardoor je eenvoudig de benodigde artikelen vind.

A. 11-05-2021

Zoals altijd keurig geregeld, de ene dag bestelt, de andere dag geleverd.
Heb tot nog toe alleen positieve ervaringen gehad.

Gea 11-05-2021

Vlotte levering goede service en voorlichting .ook achteraf nog nog berichten die nuttig zijn

Huub 04-05-2021

deze webshop is goedkoop en producten zijn snel geleverd en goed verpakt zeker aan te raden.

Niek 04-05-2021

Snelle levering, uitgebreide betalingsmogelijkheden en een concurrerende prijs.

Be 03-05-2021

Snelle levering, keurig verpakt, geen verzendkosten en het juiste product geleverd.

Steven 29-04-2021

Steeds uitstekende service van Donlinedrogist.nl, uitgebreid aanbod, interessante promo's.

Dik 27-04-2021

Betrouwbare levering van spullen met grote keuze; aflevering goed begeleid met info over de bezorging ( al snel gratis).

Annita 22-04-2021

Goede webshop, duidelijk, en nette prijzen, snelle levering.
Echt een aanrader!