DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Sonja 14-06-2021

Als ik hier iets bestel , weet ik dat het goed verzorgd is en altijd op tijd bezorgd wordt.

Mevr. C. van de Wal 13-06-2021

Ik heb al meerdere keren iets besteld bij deonlinedrogist.nl en heb er goede ervaringen mee. Het fijne is ook dat je een klantenservice kan bellen, mocht je vragen hebben. Je krijgt al gauw iemand aan de telefoon, zonder lange wachttijd.
Het online bestellen gaat gemakkelijk en de website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Het pakje wordt zo snel mogelijk bezorgd en de bezorger houdt je op de hoogte wanneer en hoe laat het wordt bezorgd. De bezorgtijd mag je wijzigen, als dat beter uitkomt.

Jeanneke 11-06-2021

Duidelijke website, grote collectie goederen, snel en goed geleverd en niet te duur.

Elly Brandts 11-06-2021

De site is zeer gebruiksvriendelijk. Het contact via de telefoon is heel correct. Groot assortiment en je hebt het meestal de dag erna al in huis. Als de post natuurlijk ook goed mee werkt. En de producten zijn goed voor de kleine beurs.

Heidi 11-06-2021

De Online Drogist is een prima winkel. Prima SERVICE, Medewerkers helpen u graag. Afrekenen is makkelijk.

Irene GT 10-06-2021

Alle bestellingen altijd snel en correct geleverd! Enorme keus in produkten! Ben uiterst tevreden over deze betrouwbare "De Online Drogist"

J.C.van der Waaljcvdw.sr@hetnet.nl 10-06-2021

Vlotte levering, goede prijzen, makkelijk zoekprogramma, waardoor het prettig winkelen is.

Hubèr 09-06-2021

Fijne shop. De producten zijn gemakkelijk te vinden en de levering was zeer snel. Ze bieden aan tegen zeer nette prijzen.
Ik blijf hier klant.

Gioia 09-06-2021

Duidelijke site ,ik vind het ook prettig dat er een tel nr bijstaat als je nog wat extra info wilt.
De producten zijn heerlijk en ook nog eens bio.

Ben erg tevreden met de detox box!
Er is ook een info boekje met duidelijke informatie.
Snelle levering.
Ben tevreden

Hinne Wester 09-06-2021

Alles (zo goed als) in het assortiment, zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website met veel scherpe aanbiedingen! Bestellen wekt totaal geen irritaties op én daarbij ook nog eens een zeer overzichtelijke & keurige zakelijke afronding. En niet te vergeten...zelfs in de avond nog besteld = in de ochtend al in huis (ongelooflijk bijna). Wij zijn zeer blij en uiterst tevreden met onze deonlinedrogist.nl! Wij bestellen hier met plezier.
PS: altijd schoon en keurig verpakt! Excuus voor al onze welgemeende lof (grapje).

kimberley pex 09-06-2021

Altijd goed de online drogist D.O.D. . Ik bestel een a 2 keer per maand , al jaren , spullen die ik anders in verschillende winkels zou moeten kopen. Véél meer dan een drogist alleen. Echt alles hebben ze. Vooral supplementen , kruiden en etherische olie ben ik heel blij mee. En alles is ook mogelijk in grote verpakkingen, écht voordelig.

JayCi OldSailor 09-06-2021

De website OnlineDrogist heeft een Perfecte Service, ik heb hier al enkele malen producten besteld.
Er is een groot aanbod en hele snelle levering, geweldig!

Jolanda 08-06-2021

Fijne webwinkel met een uitgebreid assortiment artikelen. De website is overzichtelijk .Snelle verzending, en goed verpakt.

Martin 08-06-2021

Koop al jaren bij de onlinedrogist. Supersnelle levering en de prijs is altijd concurrerend.

Hannie 07-06-2021

Zeer tevreden over de snelle levering en alles was keurig verpakt, wat ik ook erg fijn vind is dat je gebruik kunt maken van de achteraf betaling.

Rob 07-06-2021

Was blij verrast, toen ik een email van DoD ontving met de mededeling dat mijn vorige bestelling waarschijnlijk bijna aan vervanging toe was!!
Dit is dus SERVICE!!!

Gerda Damkat 04-06-2021

DeOnlineDrogist is een supersite alles is duidelijk te vinden. Het is makkelijk te bestellen, en daar kun je ook duidelijke keuzes maken hoe je het wil betalen. Eenmaal besteld komt er direct een mail van DeOnlineDrogist dat de bestellen goed is gelukt.

Je krijgt een track&trace code zodat je weet waar en wanneer je pakketje wordt bezorgd, dat is meestal de volgende dag al.
Ben supper blij met DeOnlineDrogist.

Wordt op de hoogte gesteld via mail hoe mijn bestelling verloopt, snelle levering.

Natascha 04-06-2021

Zeer tevreden. Groot aanbod, snelle levering en goede service. We hadden meerdere producten besteld, waaronder per ongeluk ook een verkeerd product. Konden zonder probleem product terugsturen met een retourlabel en kregen geld terug. Hier gaan we zeker vaker wat bestellen.

Ton 03-06-2021

Snelle nette levering keurig verpakt geeft veel vertrouwen in het bedrijf prijstechnisch scherp

Andre 01-06-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat de levering netjes geleverd wordt en om dat ze meer dan genoeg hebben om uit te kiezen.

xxxx 31-05-2021

Website is goed toegankelijk. Bestelling wordt snel geleverd en is keurig verpakt.

Sjef 31-05-2021

Goede en duidelijke site.Produkten zijn gemakkelijk te vinden.Snelle levering.

Edward 29-05-2021

DOD heeft een goede website; overzichtelijk; zoekfunctie heeft wat merkwaardige resultaten terug. Verder alles prima geregeld; ben je klant dan is bijna alles al ingevuld.
Bekende producten; goedkoper dan andere sites; goed verpakt en 3 dagen (voorheen 2) later thuis bezorgd

N.M 29-05-2021

Ik heb vaker bij DeOnlineDrogist besteld,de produkten zijn altijd netjes verpakt. Bestellingen worden meestal de volgende dag ook bezorgd!

G.Smit 28-05-2021

Bijna alles in huis en wat een gemak en een prima levering volgens afspraak