DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 723 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Lammert 10-03-2024

Zeer snelle levering en in goede staat geleverd. Dit was ook de goedkoopste aanbieding.

Co Roosendaal 10-03-2024

Breed art.bestand en goede service. Probleempje door onachtzaamheid transporteur werd ook snel en netjes opgelost.

Marjolein 10-03-2024

Prima prijs en zeer snel geleverd geen portokosten volgende keer weer hier bestellen

Gerrit 09-03-2024

zoals altijd - scherpe prijs en snel geleverd - en producten van topkwalitiet

Clim Tiemessen 09-03-2024

Heldere en eenvoudige manier van bestellen.
Je krijgt je bestelling idd de volgende dag als je vóór 21. 00 uur hebt besteld in een milieuvriendelijke verpakking v karton en papier.

Liesbeth 09-03-2024

Wanneer je een product besteld is deze de volgende dag geleverd. Keurig in een verpakking

Astrid 08-03-2024

Onlangs een bestelling geplaatst. Bestellen ging eenvoudig. Veel keus, goede prijzen, Meerdere betaalmogelijkheden. Goed op de hoogte gehouden over de verwerking van de bestelling en netjes verpakt ontvangen. Aanrader!

Jolanda 08-03-2024

Diverse bestellingen gedaan, altijd perfect in orde en snel geleverd. Veel keus en goede prijzen. Klantenservice is ook prima: de enige keer dat er iets miste, werd het snel nagezonden. Voor mij dé online drogist.

Ruud 08-03-2024

Absoluut gebrek aan het belang van de klant.

Schrijven wel klachten over POSTNL te hebben ontvangen, maar het toch een goede vervoerder te vinden. Vreemde tegenspraak.

Argumenten over waarderingen van amper 1.5 van grote aantallen klanten voor die vervoerder heeft geen enkele invloed.

Met hun vervoerder krijg je bericht dat pakketje op maandag wordt bezorgd, maar verblijfplaats van het pakketje blijft een raadsel. Vervolgens vindt aflevering op woensdag plaats.

Argument dat andere vervoerders sneller én duidelijk goedkoper zijn, ook dat beïnvloed De Online Drogist niet. Ik weiger meer te betalen als dat niet nodig blijkt. Standpunt verkoper vind ik zeer klantonvriendelijk.

Ik koop niet meer bij deze merchant en roep anderen op om dit te volgen.

Henk 08-03-2024

Duidelijke omschrijving van artikelen. Keuze gemaakt. Bestelling, levering en betaling geheel vlekkeloos en snel.

Enno de Bruyn 07-03-2024

Snelle service , goed verpakt , en een goede levering via Post.nl

Het artikel is duidelijk afgebeeld , en de beschrijving hoe het werkt is verrassen eenvoudig.

Konijntje 07-03-2024

Prima !! Duidelijke website ,duidelijke communicatie .Heldere antwoorden op vragen.
Supersnelle levering.

Monica 07-03-2024

Makkelijk bestellen via de website en heel snelle levering. De prijzen liggen lager dan in de winkel. Erg tevreden!

Laura De Graaf 07-03-2024

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Ook snelle levering in België.
Duidelijke site

Batty 06-03-2024

Prima service goede aanbiedingen correcte levering van de door ons bestelde producten

Marjan 06-03-2024

Zeer gebruiksvriendelijke website, goede prijs-kwaliteit verhouding, vlotte levering

Sylvia van Eden 06-03-2024

Had al eens eerder besteld naar volle tevredenheid
Helemaal prima artikel ook snel in huis

Nana C 05-03-2024

Ook deze keer weer alles tip-top in orde. Goede produkten, uitstkende prijs/kwaliteit verhouding. De volgende dag al geleverd, netjes en prima verpakt. Mijn favoriete drogist. Klasse!

Lucie 05-03-2024

Mooie aanbieding van 5htp aminozuren voor een goede nachtrust. Snelle levering. Prima.

jansen 05-03-2024

Goede webshop, veel producten, lekker betaalbaar en kei goede levertijden. altijd stipt en snel

pom 05-03-2024

De bestelde tubes dag en nacht crème en de bestelde vitamines werden (razend)snel en goed afgeleverd.

Fijne en betrouwbare webwinkel 04-03-2024

Ik bestel al jaren naar tevredenheid bij deze online drogist. Duidelijke voorraadaanduiding en bijna altijd bij dezelfde dag nog verzonden en dus snel in huis.

Cobi 04-03-2024

Fijne website en groot assortiment voor een goede prijs. Alles makkelijk te vinden op de site en een goed verpakte
snelle levering!

gerap 04-03-2024

Uitgebreid assortiment , interessante prijzen en zeer vlotte levering van de bestelde artikelen.

Anneke 04-03-2024

Jullie hebben mijn Jecovitol, levertraanzalf wat niet iedereen kan leveren. De prijs is redelijk 4,99 per stuk en het is iets wat ik alle dagen gebruik. De bezorging is altijd zeer vlot, de dag erna en netjes verpakt.