Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

karin vanhamod 28-09-2021

super winkel lekker goedkoop en altijd keurig op tijd geleverd. Ook aan mijn zuster aangeraden en zij besteld nu ook bij jullie.
gr karin

Jos 28-09-2021

Goede prijs kwaliteit voor aangeschafte product plus
snelle levering . Makkelijk te bestellen op de website

Robert 28-09-2021

Goedkoop en toch goede kwaliteit. Mijn bestelling werd snel en correct bezorgd. Ik kreeg berichten en werd op de hoogde gehouden over bezorging van mijn bestelling. Ik heb vaker bestellingen bij Superwinkel.nl geplaats en ben erg tevreden over hun producten en servies.

H. Hoogstra 28-09-2021

Veel keuze goede prijs verhouding en duidelijk traceerbaar en vlotte levering. TOP WINKEL

Afrim 27-09-2021

Recherche sur le site très facile. Très bonnes offres. Dans notre cas nous n'avons pas trouvé moins chers ailleurs. Le flacon de parfum était très bien emballé et nous avons reçu notre achat déjà le lendemain...incroyable car nous habitons en Belgique.

John 27-09-2021

Goede online winkel, scherpe prijzen, levering ging ook snel en goed dus al met al prima!

Anke 26-09-2021

Wij kiezen voor Superwinkel omdat de prijzen heel vriendelijk zijn! Bovendien is de website zeer overzichtelijk en geeft veel info over het product wat men wil aanschaffen. En áltijd wordt de bestelling, keurig verpakt, heel snel geleverd.
Stiekem hopen we steeds dat er een proefje bij zit, al is ‘t maar om je te verleiden voor een volgende aankoop.!

B Brug 24-09-2021

Duidelijke website, uitgebreide collectie. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Als er vragen zijn is de klantenservice op een normale manier te bereiken. Gewoon even bellen en klaar. Pakketje werd snel geleverd. Keurig.

Peter 23-09-2021

Van bestellen tot de het leveren ging PERFECT.!!!
Niets op aan te merken en houden zo.

Ilse 23-09-2021

Prettige site, snelle levering en correcte mailtjes. De geleverde producten komen overeen met het bestelde. De aanbiedingen zijn aantrekkelijk.

Bloemberg 23-09-2021

Ik ontving wat ik geloof is een namaak product en superwinkel komt met alle soorten verhalen en weigert het product terug te nemen. Zeer slechte klantenservice!

Nissrine 23-09-2021

De bezorging is altijd netjes op tijd en de producten zijn van een goede kwaliteit. En mooie lage prijzen natuurlijk

Onno 22-09-2021

Voor de zoveelste keer goedkoper dan zowel Bol als Amazon. Duidelijke updates over de bestelling en levering.
Als ze overstappen van DHL op PostNL voor de levering is het helemaal perfect.

Ims 22-09-2021

Alles is vrij overzichtelijk. En product en prijs zijn aardig met elkaar in verhouding.

Marijke 22-09-2021

Deze winkel is wel zo super TOP,elke keer wordt ik blij van de producten die ik bestel! De levering is goed op tijd en vooral
goed verpakt!

Bianca 21-09-2021

Fidjii een heerlijk geurtje die ik in mijn 20-tig jaren gebruikte. Was de volgende dag in huis. Keurig verpakt. F oijn ook dat er geen verzendkosten betaald hoefde te worden.

WILLIAM 21-09-2021

Klantvriendelijk, snelle verzending, veilige betaling, zeker een aanrader.!!!

Karin-B 21-09-2021

Ik heb meerderen malen al besteld !
Originele producten !
Snelle levering !
En dan nog wel heel voordelig en mooie acties !

JAN 21-09-2021

Goed aanbod van diverse merken aan scherpe prijzen.
Snelle service & prima levering. Reeds diverse malen genoten van jullie producten.

Kim 20-09-2021

Fijne site om op te winkelen en erg snel met levering. Site heeft goede prijzen.

Koen 20-09-2021

Ik ben al jaren klant bij deze webshop.
De bestellingen zijn altijd keurig optijd, netjes verpakt, en ook de actuele voorraad is altijd up to date.
Iets waar vele webshops nog wat van kunnen leren.
Bovendien heeft Superwinkel veruit de beste prijzen voor onder andere parfums.
Veel goedkoper ga je ze niet vinden.

Ik ben al met al een dik tevreden klant en dit zal ook zeker zo blijven. Voor mij nooit geen andere webshop meer.

nel 20-09-2021

super winkel alles net verpakt en erg goed ik weet zeker dat mijnvolgende bestelling weer daar is

Robbie 19-09-2021

Al vaker besteld, ruim assortiment in parfum en altijd scherpe prijzen. Echte aanrader!!

Goelie corvers 19-09-2021

Ik vind het een hele goeie shop snelle levering en altijd mooi ingepakt als je het er bij kiest, zeer tevreden van de site ook eerlijke prijze en heel veel keuze!
Zeker een aanrader!
Dit was de eerste keer dat ik er bestelde maar zeker niet de laatste keer! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ga er nog vaak bestellen!

Francine 18-09-2021

Zeer vlotte levering vandaag besteld morgen al geleverd ook steeds onmiddelijk antwoord op vragen zoals leveringen van produkten of merken die wij niet vinden