Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Kevin 26-10-2021

Lkkr goedkoop , super kwaliteit en nooit langer dan 2 dagen wachten voordat je het thuis heb , dus ik bestel nooit ergens anders mijn luchtjes meer

Hand 26-10-2021

Goede toegankelijk website. Beste prijs. En een snelle zorgvuldige levering. Klasse

Aboly 25-10-2021

Ik raad iedereen aan om deze shop te gebruiken en je bestelling te plaatsen,artikelen komen op tijd en je krijgt wat je koopt👍

Elisabeth III 25-10-2021

Goede ervaringen, vaker besteld. Gunstige prijzen en supersnelle bezorging. Aanrader!

Arthur 25-10-2021

Prima webshop om eau de toilette etc. aan te schaffen voor een zeer voordelige prijs. Nergens anders voordeliger aanbiedingen gevonden. De website is helder en duidelijk.

Mimi 23-10-2021

Altijd op tijd netjes geleverd en ook goedkoper ben blij met jullie site kan je vanalles op vinden ! Ik vertoef graag op jullie website !

Bea 23-10-2021

Snel bestellen, snel leveren. Goed op de hoogte gehouden van leveringstijd. Top

Helma 23-10-2021

Altijd zeer tevreden en k o men hun afspraken na.
Scherpe pr ijjs w at in deze tijd ook erg interessant is. Heel blij mee

Monica 23-10-2021

Het assortiment is groot, de prijzen zijn goed, de levering is altijd snel en netjes! Ben heel tevreden over Superwinkel :)

A.Smit 21-10-2021

Mooie overzichtelijke site, goede zoekfuncties, goede communicatie, snelle levering

Saskia 20-10-2021

Stukken goedkoper dan via de bekende online winkels. De eerste keer dat ik een prijzige dagcrème bestelde was ik nog huiverig: zou ik wel echt dat merk krijgen, of een goedkope kopie? Maar na een paar bestellingen weet ik inmiddels zeker dat je écht dat dure merk krijgt, maar dan vele malen goedkoper.
De verzending is snel, daarin geen verschil met de bekende winkels. Kortom: alle reden om eerst te kijken of het gewenste product ook bij Superwinkel te koop is!

Rob 20-10-2021

A) ik zocht een bijna nietmeer leverbaar parfum Superwinkel had het
B) Als kadotje kon ik het laten inpakken. Das altijd afwachten hoe het er dan uitziet. Strak en met prachtige strik, in het bestelde gouden papier geleverd, Super van die Winkel punt NL!
C) ondanks dat het een bijna zeldzame parfum is, viel de prjjs erg mee.
En het pakje werd precies op tijd geleverd,
Gewoon Super dus.

Henk 20-10-2021

Ik kreeg een mailtje over het tijdstip waarop mijn bestelling afgegeven zou worden. Ruim binnen de toegezegde termijn die was toegezegd toen ik mijn bestelling plaatste. Dat lukte mij niet en het pakketje zou daarom op mijn verzoek bij de buren afgegeven worden, die moesten door omstandigheden ook weg de besteller kon vervolgens het pakje niet afgeven. De volgende dag deed hij dat alsnog. Prima service !

Addy 19-10-2021

Top levering en direct reactie op vragen ! Goede prijs bovendien en geen bezorgkosten. Super tevreden.

annie 19-10-2021

voor de eerste keer besteld bij super winkel heel correct ami daar kunnen er veel van leren proficiat

Nancy De craene 19-10-2021

Ik koop altijd mijn parfum bij jullie
Altijd de beste prijs
Ben blij Jullie ontdekt te hebben

Doreen 14-10-2021

Prachtige en heerlijke luchtig in grote hoeveelheid ml voor een goeie prijs!!!

Doreen 14-10-2021

Prachtige en heerlijke luchtjes in grote hoeveelheid ml voor een goeie prijs!!!

Elize 13-10-2021

Fijne website, ik bestel hier omdat het goedkoper is dan bij andere aanbieders. Snelle levering en alles is netjes verpakt.

Goele 13-10-2021

Veel keuze, scherpe prijzen en een vlotte levering. Al jaren fan en vaste klant

Samo 12-10-2021

Nooit mijn spullen gehad, waarschijnlijk door DHL, daar we een bezorger hebben die af en toe wat ontvreemd. Met superwinkel gebeld en hier gaven ze aan dat ik maar moest afwachten wat het onderzoek van DHL zou opleveren. Geen enkele initiatief om mij alvast op weg te helpen. Week later en nog steeds (uiteraard) nog niks gehoord. Wel jammer voor de jarige dat ik haar cadeau nu 3 dagen later nog niet heb.
Superwinkel 13-10-2021

Beste Samo,

We vinden het erg vervelend te lezen dat je ons zo'n slechte beoordeling geeft. Je hebt twee dagen geleden contact met ons opgenomen en telefonisch was je begripvol toen we aangaven dat we navraag gingen doen bij DHL over de levering van je bestelling. Uiteraard houden we je op de hoogte, uiterlijk morgen zal DHL meer laten weten en dan kunnen we je een oplossing bieden.

Superwinkel

Petra Vos 12-10-2021

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege hun snelle levering en hun grote assortiment in parfum, juwelen en make up. De site van superwinkel.nl is makkelijk te bezoeken. Voor ieder wat wils en ze gaan met de tijd mee. De leveringen zijn snel en de klant wordt op de hoogte gehouden van levering. Daarbij word de klant vroegtijdig op de hoogte gehouden over nieuwe producten en acties via hun nieuwsbrief.
Ik raad het andere zeker aan om via superwinkel.nl hun parfum, juwelen en make-up via deze weg te bestellen.

Patrick 10-10-2021

bestelling wordt meteen verwerkt; snel aangeboden aan bezorgdienst, die weer snel levert.
prijsstelling van producten is zeer concurrerend.

Carolien 10-10-2021

Super prijzen voor super producten . Mijn favoriete parfum 60% goedkoper dan in de winkel.

Rada 07-10-2021

Goede eerste ervaring met deze webshop. Stuk goedkoper dan bij de twee bekende parfumerieën. De prijzen varieren regelmatig dus wacht niet bij een mooie deal! Artikel netjes en snel geleverd. Klantenservice (telefonisch)ook zeer over te spreken. Ruim assortiment ook.